Gå til innhold

Hva om sivilisasjonen gikk under og KG ble en stamme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest making.a.mess
1 minutt siden, WubWub skrev:

Nja tja. Nå er det vel allerede slik at intelligente mennesker samler seg i klikker/stammer. Like barn leker best, det har lite med Hitler å gjøre og mer med menneskelig psykologi. 

Like barn leker best? Det er vel mer med det å kunne være i en elite og å være overlegen andre mennesker. Alle liker å føle seg bedre enn andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Like barn leker best? Det er vel mer med det å kunne være i en elite og å være overlegen andre mennesker. Alle liker å føle seg bedre enn andre.

 

Nja. Som sagt er det allerede slik at akademikere gjerne bare treffer andre akademikere og at mennesker som er jevnbyrdige intellektuelt sett bare får barn med hverandre, det finnes dog enkelte unntak. 

Dette fenomenet hadde du sett mer av i et scenario som handlet om regelrett overlevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
8 timer siden, NotNaomi skrev:

Jeg vet ikke helt hvorfor . Legger ikke merke til alle her heller , men har notert meg ett og annet fra deg . Trodde du var ei sånn metal - jente . :hoho:

Jeg er faktisk veldig pen når jeg har blitt sminka som jente. Spesielt i fylla.:Hehe:

3 timer siden, Mrs.Purdey skrev:

Mann med en feminin touch, så du var ikke helt på villspor. 

Jeg feminin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis verden gikk under og kun kvinneguiden menneskene besto, tror jeg det hadde blitt mye sexarbeid på mennene her :fnise: de er jo i alvorlig mindretall på KVINNE guiden. Kanskje ikke så ikke tilværelse for mennene da?

men da måtte de ha funnet seg i masse babyer 👶🏼👶🏼👶🏼 Vi må jo bygge opp menneskeheten igjen. Mon tro hvem her jeg hadde valgt å få barn med da:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cyndaquil skrev:

Hvis verden gikk under og kun kvinneguiden menneskene besto, tror jeg det hadde blitt mye sexarbeid på mennene her :fnise: de er jo i alvorlig mindretall på KVINNE guiden. Kanskje ikke så ikke tilværelse for mennene da?

men da måtte de ha funnet seg i masse babyer 👶🏼👶🏼👶🏼 Vi må jo bygge opp menneskeheten igjen. Mon tro hvem her jeg hadde valgt å få barn med da:klo:

Du måtte ha bestått en IQ test for å bli med i stammen min, og om du bestod så ville det vært et valg når det kom til reproduksjon : meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brutt ut, startet en krigersk stamme av urukai, malt trynet mitt svart-hvitt, skifta navn til Sauron og ventet på at noen psykotiske kg brukere plutselig skulle innbille seg at de var Frodo og Sam på nye eventyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Calandria skrev:

Jeg skulle blitt hersker over alle.

Får du ikke lov til, da ringer jeg mammaen din og sier du ødelegger for resten av oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Får du ikke lov til, da ringer jeg mammaen din og sier du ødelegger for resten av oss.

Så om det skulle bry meg, jeg gjør som jeg vil og ingen kan stoppe meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Calandria skrev:

Så om det skulle bry meg, jeg gjør som jeg vil og ingen kan stoppe meg :lur:

Javel, nå hadde liksom jeg fus på å være den onde her, men vi får vel finne plass til Isheksa Calandria. But your going down!!! @Lava Anne Vil du være sjamanen i stammen min? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
3 timer siden, Axl Rose skrev:

Jeg er faktisk veldig pen når jeg har blitt sminka som jente. Spesielt i fylla.:Hehe:

Jeg feminin? 

Kjører ikke du i begge filer?  - det er absolutt en feminin touch... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 11.58, AnonymBruker skrev:

Hva om alle i KG samlet seg i et samfunn/stamme i et postapokalyptisk samfunn. Hvordan ville KG stammen klart seg tror du? KG mot verden, overlevelse osv. Ville kjønnene sittet å hakka på hverandre rundt bålet mens andre samfunn luska rundt området vårt, eller mens de bygde sine respektive samfunn? Ville vi klart oss uten krangling, ville vi i det hele tatt klart oss?

Anonymkode: 3f394...d14

Gud hjelpe oss...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, Mrs.Purdey skrev:

Kjører ikke du i begge filer?  - det er absolutt en feminin touch... 

Ja ok.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Mrs.Purdey said:

Kjører ikke du i begge filer?  - det er absolutt en feminin touch... 

Han sier jo han liker å kle seg ut som en kvinne. Tror ikke man trenger å se på legningen at han er feminin. Ikke at det er noe galt for menn å være feminine. 

Anonymkode: e0c35...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Axl Rose skrev:

Du blir en bra hersker:tommelsmil:

:takke: Og du er velkommen som en av mine trofaste hjelpere :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han sier jo han liker å kle seg ut som en kvinne. Tror ikke man trenger å se på legningen at han er feminin. Ikke at det er noe galt for menn å være feminine. 

Anonymkode: e0c35...592

Det gjør jeg på tull, men jeg hadde sett bra ut som dame. Jeg har gjort mye sprøtt med de sprø vennene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
5 timer siden, Axl Rose skrev:

Jeg er faktisk veldig pen når jeg har blitt sminka som jente. Spesielt i fylla.:Hehe:

Jeg feminin? 

Sminke kan få fram det vakre i alle tror jeg . Ikke misforstå.  Du er sikkert over gjennomsnitt pen .  Men du er nå litt vel opptatt av det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
11 minutter siden, NotNaomi skrev:

Sminke kan få fram det vakre i alle tror jeg . Ikke misforstå.  Du er sikkert over gjennomsnitt pen .  Men du er nå litt vel opptatt av det :-D

Jeg er kanskje litt jålete, men hysj ikke si det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg er kanskje litt jålete, men hysj ikke si det til noen.

Hvis det ikke naturlig kommer opp , så har jeg glemt det alt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...