Gå til innhold

Takler ikke å suge pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Arabella skrev:

Beklager om jeg spør dumt nå, men hvordan går det an å få ereksjon uten å føle snev av lyst? Du må vel tennes av noe?

Alle menn opplever spontane ereksjoner mange ganger om dagen uten at man er tent, med mindre man har en erektil dysfunksjon/impotens. 

Fysisk stimuli kan også være en faktor, om man feks dulter borti den. Jeg har feks fått ereksjon i herredusjen på treningsstudio når jeg har såpet den inn, og det var uten tenning

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pewdiepie skrev:

ja der beviser du bare kvinners dobbelmoral

Vi MÅ suge tissefant, men jeg kan ikke dumpe en mann fordi han er dårlig i senga?  Okeeey.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sjokkert av å lese de kommentarene om at man kommer til å slite med å finne seg kjæreste osv fordi man ikke liker å gjøre sånne ting . Det er ikke alle som liker å gjøre det. Det samme som at det er ikke alle gutter som liker å gå ned på jenter. Man er jo forskjellige. Og det er da ikke verdens undergang om man ikke takler det. Noen gutter MÅ selvfølgelig ha det, men det finnes også de som godtar at man ikke gjør det. Det går ann å gjøre andre ting. Det betyr ikke at man elsker kjæresten noe mindre om man ikke gjør sånne ting. Det skal ikke være noe press. Jeg hatet å gjøre det før. Jeg taklet det ikke. Vet ikke om det kanskje hadde noe med at jeg har blitt utsatt for «seksuelt overgrep» om akkurat det når jeg var liten. Men nå kan jeg gjøre det. Men av og til får jeg sånn «tilbakefall» at jeg bare ikke vil gjøre det. Det kan finnes mange forskjellige grunner for at man ikke liker å gjøre sånne ting. Og uansett hva grunnen er, så burde det være OK å ikke like det.

- jente 21 

Anonymkode: 96446...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg,klart du ikke skal gjøre det om du ikke vil!!!!en skikkelig mann er vel såpass voksen at han godtar det.det skulle da bare mangle,stå på ditt💗

Anonymkode: 6cd1a...e7a

Så du mener en skikkelig mann er en som stenger inne sine seksuelle preferanser bare for please? Dette handler ikke om det. Man må bare finne en partner man matcher med seksuelt. De fleste menn ville takke nei til en kjæreste som aldri gav en bj så hun må nok lete litt. Blant skikkelige menn eller ikke..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, WubWub skrev:

Alle menn opplever spontane ereksjoner mange ganger om dagen uten at man er tent, med mindre man har en erektil dysfunksjon/impotens. 

Fysisk stimuli kan også være en faktor, om man feks dulter borti den. Jeg har feks fått ereksjon i herredusjen på treningsstudio når jeg har såpet den inn, og det var uten tenning

Slik minner tissen vår oss på at vi må ut om ha sex, akkurat som hver eneste morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke du kommer til å slite med å finne deg noen. Det er typisk kg at man får høre at om man som kvinne ikke suger pikk eller har analsex så kommer man aldri til å finne seg noen, men det stemmer ikke overens med det jeg har opplevd.

Jeg har ikke noe imot å suge, men allikevel har jeg ikke opplevd noe mas eller krav om at det må skje hver eneste dag så det er ikke så viktig for absolutt alle. Menn her inne kan slutte å tro at de snakker for alle menn, for det er ganske så individuelt og det er masse annet gøy man kan finne på. Nesten så man kan lure på om de som mener at man er prippen eller hva bare fordi man ikke suger eller har analsex ikke er særlig utforskende i senga? I hvert fall hvis jeg skulle bruke samme logikk så må jo det bli konklusjonen når man ikke skjønner at det er en hel haug med andre ting man kan finne på seksuelt som ikke innebærer å stikke penisen sin inn i et hull.

Anonymkode: 4fece...67b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir helt sjokkert av å lese de kommentarene om at man kommer til å slite med å finne seg kjæreste osv fordi man ikke liker å gjøre sånne ting . Det er ikke alle som liker å gjøre det. Det samme som at det er ikke alle gutter som liker å gå ned på jenter. Man er jo forskjellige. Og det er da ikke verdens undergang om man ikke takler det. Noen gutter MÅ selvfølgelig ha det, men det finnes også de som godtar at man ikke gjør det. Det går ann å gjøre andre ting. Det betyr ikke at man elsker kjæresten noe mindre om man ikke gjør sånne ting. Det skal ikke være noe press. Jeg hatet å gjøre det før. Jeg taklet det ikke. Vet ikke om det kanskje hadde noe med at jeg har blitt utsatt for «seksuelt overgrep» om akkurat det når jeg var liten. Men nå kan jeg gjøre det. Men av og til får jeg sånn «tilbakefall» at jeg bare ikke vil gjøre det. Det kan finnes mange forskjellige grunner for at man ikke liker å gjøre sånne ting. Og uansett hva grunnen er, så burde det være OK å ikke like det.

- jente 21 

Anonymkode: 96446...7e6

Veldig godt sagt! Her bør mange av de som skriver i tråden lese nøye og lære seg noe. Å bli sugd er IKKE en livsnødvendighet... kun kravstore selvopptatte "menn" mener det.

Anonymkode: dde94...77c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peonjenta skrev:

Vi MÅ suge tissefant, men jeg kan ikke dumpe en mann fordi han er dårlig i senga?  Okeeey.

jupp, dårlig i sengen kan endres, både ved å lære hva den andre parten liker best og ved erfaring, så det kan fikses på. Et forhold der man aldri gir oralsex derimot blir gørrkjedelig og om han/hun ikke endrer holdningen sin så må den andre parten ha et sexliv uten oralsex for alltid, mens dårlig sex har med å være kompatibel med hverandre og erfaring, noe som kan læres opp. BIG diffrence

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig godt sagt! Her bør mange av de som skriver i tråden lese nøye og lære seg noe. Å bli sugd er IKKE en livsnødvendighet... kun kravstore selvopptatte "menn" mener det.

Anonymkode: dde94...77c

er du mann ? nei så hold tåta da. du vet ikke hvor digg det er å bli sugd. det er definitivt en nødvendighet og er noe de fleste menn krever. Har heldigvis bare møtt en dame som ikke sugde , det er sjeldent

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis aldri vært borti problemstillingen. Oralsex har alltid vært en del av sexlivet mitt. Jeg tenker vel at det ville vært et fattigere sexliv uten, men har hun gode grunner til å la være, som overgrep ol, så hadde det selvsagt vært greit. Dersom grunnen er at det er ekkelt, hadde jeg derimot hatt store problemer med det. Jeg vil ikke ha ei dame som synes pikk er ekkelt. Da passer vi bare ikke sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært fan av å suge pikk, men blir alltid bedt om det og må si nei! Jeg tåler det ikke, synes det er ekkel konsistens, smak og lukt uansett hvor ren fyren er. Problemet er jo at menn flest elsker å bli sugd men det hjelper ikke hvor mye de ønsker. Flere som har det slik? Ps liker heller ikke å bli sleiket synes det er oppskrytt.

Anonymkode: dde94...77c

Finn deg en med micropenis eller meget liten pikk.

Anonymkode: d9fad...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

1)Jeg vet ikke om noen jenter som ikke har smakt sin egen fittesaft. 2)Jeg tipper de fleste menn vet godt hvordan sæden de har smaker. Ellers er det fritt om oralsex skal kombineres med den type makt-lek du beskriver. 

Anonymkode: 6cbe2...b37

1) Møtt på en haug med jenter som sier rynker på nesen og sier "men den har vært inni meg" . Ingenting annet enn å respektere det.
2) Da snakker du for deg selv.

Anonymkode: d9fad...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pikk smaker uansett godt om den er ren og pen. Er den svett og ikke har dusjet på noen dager derimot, usjameien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en med micropenis eller meget liten pikk.

Anonymkode: d9fad...dca

tror ikke det blir lett å finne noen med micropenis, 1-2 prosent har dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Livet har mer å by på enn å stappe en penis i en kvinnes munn, jeg ser overhodet ikke noe logikk i å gjøre slikt. Synes det er primitiv atferd

Hva er det du snakker om nå da? Sex generelt er primitiv atferd. Hvorfor syter du bare over blowjobs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er KG. Jo mer intetsigende det er, jo heftigere diskuteres det. 

Hva er normal innetemperatur? 15 grader! Nei, du tar feil, 26 grader! Nei du tar feil, 20 grader!...vips...40 sider!

Hvor ofte bør man dusje? En gang i uken! Nei, du tar feil, to ganger daglig! Nei, du tar feil, annenhver dag!...vips...60 sider!

Anonymkode: 1d960...0f2

Du har så rett 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, jabx skrev:

Hva er det du snakker om nå da? Sex generelt er primitiv atferd. Hvorfor syter du bare over blowjobs?

Prøv og si dét til alle de kvinnene og mannfolkene som har brutt opp samliv fordi lysten bare MÅTTE bli dekket da det ble for lite sengevals i heimen.  :fnise: Nok av sånne tråder her i KG

Anonymkode: d9fad...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull. Når så mange menn nekter å utføre oralsex på damer og vi klarer å leve med det, må dere tåle det andre veien og. Hilsen dame som ikke har noe imot å gi, men har møtt på flere menn som nekter å gi selv, og kun vil få. 

Anonymkode: 12658...857

Kunne ikke vært mer enig. Jeg har mye glede av å gi kjæresten oralsex men det tok lang tid før han gikk ned på meg. (Og ja, jeg er renslig..) Ble skikkelig usikker av det. så viste det seg at han ikke var vant med det..Har inntrykk av at mange menn tar det som en selvfølge at damer gir blowjobs, men ikke så nøye at de selv går ned på dama. Isåfall er man heldig om det skjer 1 gang i mnd..Merkelig tankegang. 

Anonymkode: 3db80...506

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...