Gå til innhold

Hvordan oppførte mannen din seg når han var utro mot deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min man gjorde alt "etter boka", men jeg var blind og så det først etterpå:

- begynte å bry seg mer om utseendet: slanking, trenining, ny sveis, nye klær

- voktet på mobilen, hadde den med på badet, sov med den under hodeputa, ny pin-kode

- mye mer interessert i aktiviteter med jobben, prioriterte det foran aktiviteter med familien

- kom senere hjem etter å ha vært ute med kompiser, jobb o.l.

- mindre fysisk med meg, ikke særlig intr i sex selv om jeg var tilgjengelig (vondt i hodet, ryggen etc)

 

Etterpå ser jeg at alle varsellamper lyste rødt, men før bomben sprengte så jeg rett og slett ikke signalene. Blir aldri lurt sånn av noen igjen!

Anonymkode: c705b...a92

Helt sant dette her! Også i mitt tilfelle, begynte han å kritisere meg bestandig, samtidig som å være alltid uenig med meg. 

Anonymkode: 2b9a9...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk plutselig kode på mobilen, noe han syns var bare tull å ha. Jobbet overtid selv om vi ikke trengte de ekstra pengene. Jobbet mye ekstra på natta og når jeg hadde frihelg. Fant ut at elskerinna hadde fri samme frihelg som meg så da måtte han «jobbe med hu» de helgene.

Han unngikk øyekontakt. De gangene jeg så han i øynene og spurte direkte spørsmål så så jeg at han løy. 

Vi hadde forskjellig spill på hver vår mobil og spilte litt om hverandre på hver sin tlf. Da koden kom, så gadd han ikke låse den opp. Ikke kunne han si koden til meg heller, det var bare «mas» når jeg sa jeg kunne taste koden selv bare han sa den.

Jeg mitt dumme naut lot han holde på helt til hu tøyta tilbød han å flytte inn hos henne. 

 

Anonymkode: d0dea...e5d

Så du skjønte hele veien at han var utro men tok det aldri opp? 

Anonymkode: 3dbb7...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene deres. Mannen min har tlf i lomms hele tiden. Han har hatt kode på tlf de siste årene. Hadde det aldri før. Jeg vet ikke koden. Om jeg får se på tlf hans, så passer han på å sitte ved siden av meg sånn han kan se hva jeg gjør. Han har alltid kledd seg fint, men skjortene har blitt litt finere til hverdags, enn de var før. Dette begynte han med for 2-3 mnd siden. Før brukte han fine skjorter kun når han dro på fest/selskap. Jeg føler han ignorer mld mine, og snapper jeg sender. Han har en bit emoji som jeg og noen av venninde hans ser hvor han er og når han er pålogget. Han ser ofte andres snap, før mine. Han må ikke se mine først altså, men det har bare forandret seg. Jeg skjønner ikke greia med å ha tlf i lomma hele tiden? Den er jo hard også. Jeg synes ikke det er behagelig iallfall. Han sier at han elsker meg og at følelsene hans for meg ikke har kjølnet. Men det er bare noe jeg ikke klarer å sette fingeren på🤔

Anonymkode: 87335...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svarene deres. Mannen min har tlf i lomms hele tiden. Han har hatt kode på tlf de siste årene. Hadde det aldri før. Jeg vet ikke koden. Om jeg får se på tlf hans, så passer han på å sitte ved siden av meg sånn han kan se hva jeg gjør. Han har alltid kledd seg fint, men skjortene har blitt litt finere til hverdags, enn de var før. Dette begynte han med for 2-3 mnd siden. Før brukte han fine skjorter kun når han dro på fest/selskap. Jeg føler han ignorer mld mine, og snapper jeg sender. Han har en bit emoji som jeg og noen av venninde hans ser hvor han er og når han er pålogget. Han ser ofte andres snap, før mine. Han må ikke se mine først altså, men det har bare forandret seg. Jeg skjønner ikke greia med å ha tlf i lomma hele tiden? Den er jo hard også. Jeg synes ikke det er behagelig iallfall. Han sier at han elsker meg og at følelsene hans for meg ikke har kjølnet. Men det er bare noe jeg ikke klarer å sette fingeren på🤔

Anonymkode: 87335...11d

Magefølelsen.

Dessverre er utroskap veldig vanlig, og ikke helt usannsynlig i et langt samliv. Det kan være lurt å prøve en åpen samtale om at du er redd for det. Men jeg forsøkte det, og min mann løy om at han hadde en annen helt til det ikke gikk å lyve om det lenger... 

Anonymkode: c705b...a92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen min er vond. Veldig vond. Forsvinner ikke heller. Skal sies at den kom for 1 uke siden. Det er så ekkelt med denne følelsen inne i meg. 

Anonymkode: 87335...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse

Når eksen min var utro mot meg, så ble han veldig veldig sjalu. Ofte så ble jeg klandret for å flørte med andre, ha sex med andre menn, skjule samtaler osv. Helt til jeg tittet på hans tlf. Da så jeg at det var han som var utro, ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Lilleprinsesse skrev:

Når eksen min var utro mot meg, så ble han veldig veldig sjalu. Ofte så ble jeg klandret for å flørte med andre, ha sex med andre menn, skjule samtaler osv. Helt til jeg tittet på hans tlf. Da så jeg at det var han som var utro, ikke jeg.

Sånn var min eks også.

Anonymkode: 8a9a9...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn var min eks også.

Anonymkode: 8a9a9...cd9

Æsj. Det er skremmende hvordan alt blir vår feil, vi som ikke er utro en gang. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex:

-hadde alltid telefonen i nærheten, og lot vær å svare på meldinger som kom når jeg var i nærheten. Tok den f.eks heller med på do. 

-reiste mer, og kom hjem med fine gaver til meg 

-begynte å trene oftere og lengre økter. Gjerne på tidspunkt han visste jeg ikke kunne være med

-anklaget meg for å være problemet, fordi jeg ikke stolte på han, de gangene jeg tok opp ting som var mistenkelige. Var jeg som var den vanskelige 

- hadde plutselig kaffe i skapet (bodde alene, og drakk ikke kaffe og hadde sjelden besøk), og jeg fant til og med innpakningspapir til et bind i søpla hans som jeg visste ikke var mitt

-feiget ut fra forholdet, brydde seg kun om seg selv, var sur på min oppførsel, ble mer egoistisk. 

-fikk seg tinder ("neida kjære, bare en spøk med noen kompiser"....)

 

Mange tegn jeg burde skjønt. Gav han alt for mye tillit og alt for mange sjanser. Idioten klarte å være utro mot meg med en fast + flere forskjellige damer i 2 år!! Nektet alltid dersom jeg mistenkte noe. Først da jeg fikk påvist klamydia innrømte han det. Få mennesker jeg har følt så mye hat for som han. 

Anonymkode: d4a24...0b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence

Så langt kan man altså konkludere med at menn som er utro blir mindre tøffel, og flinkere til å ta vare på seg selv. Det er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Terence skrev:

Så langt kan man altså konkludere med at menn som er utro blir mindre tøffel, og flinkere til å ta vare på seg selv. Det er interessant.

Tja. Blir jo tøffel for kuken, da. 

Anonymkode: ecfcf...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...