Gå til innhold

Kjæresten fortalte eksen at han skal slå opp med meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På fredag hadde jeg og kjæresten realtalk hvor han fortalte at han vil slå opp med meg med mindre forholdet vårt blir bedre. Noe av problemet er at jeg ofte blir sur. Vi fant ut av det og han ville fortsette å være sammen med meg. Dagen etter gikk vi også sammen. Han var sur på meg fordi jeg ikke ville spise. Mens han var sur skrev han til eksen (som har kjæreste) at han ville slå opp med meg, og senere i samtalen spurte han om hun ville finne på noe. Fant ut av dette og ble utrolig lei meg. Har tilgitt han, men føler meg helt forferdelig. Skjønner ikke hvorfor han gjorde det, er bare utrolig lei meg. Ville egt bare få det ut et sted. Vet ikke om jeg overreagerer, vet ikke hva jeg skal gjøre. Skjønner ikke

Anonymkode: 4fa55...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gidder du dette?

Kom hab i forkjøpet og dump han. Hab har jo tydeligvis bestemt seg men er for feig til å gjennomføre. 

Anonymkode: d1a7a...6d4

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble sur på deg fordi du ikke "spiste"? Og skriver til eksen sin at han skal slå opp? 

Mitt forslag:

Hei, det er litt sykt å slå opp med meg via å formidle det til noen andre enn meg personlig, men jeg skal gjøre det hele enkelt for deg: Du kan ikke noe for at du ikke forstår sosialt samspill bedre så jeg tilgir deg, i tillegg ønsker jeg å gjøre det enklere for deg: La oss slå opp her og nå! Ja, det gjør vi. Hadebra!

Anonymkode: 74610...657

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, han der hørtes ut som en ordentlig smarting! :balltre:

Jeg hadde frivillig latt meg selv bli dumpet.:fnise:

Anonymkode: 0324c...03a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at du har skutt gullfuglen! Tenk på hvor mange givende situasjoner du kan få med den kis`en der?

Stay Dumpa!

Anonymkode: 69e26...347

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg hadde lett latt han gå. Sånne folk gidder jeg ikke. Livet er for kort :P 

Anonymkode: 29c02...0cb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han der må du beholde! Ikke la eksen få han eller noen andre...

tenk hvilket tap det hadde vært hvis du hadde vært så uheldig å ikke forbli kjæresten til han der... :edie:

Anonymkode: 6c126...dee

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urolig dumt gjort av kjæresten din. Min kjæreste kom og en gang med en "trussel" om at hvis ikke forholdet ble bedre (=at jeg skjerpet meg) ville han gå fra meg. 

Da sa jeg at når han kom med sånne utsagn fikk han gjøre alvor av det å gå. Begge har ansvar for at forholdet skal bli bedre. Det skal man ta opp, snakke om og prøve å løse sammen. Ingen skal komme med trusler om å skulle gå dersom...... Nei, vet du hva. Og da han attpåtil sa det til eksen og spurte om å finne på noe, så er det en utrolig dårlig oppførsel. Det må du si at han rett og slett bare må gi seg med. 

Viser det seg en gang til (bare tenk det), så gå fra ham.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Stay Dumpa!

Sitat

 i tillegg ønsker jeg å gjøre det enklere for deg: La oss slå opp her og nå! 

Sitat

Jeg hadde frivillig latt meg selv bli dumpet.:fnise:

Sitat

Haha jeg hadde lett latt han gå. Sånne folk gidder jeg ikke. Livet er for kort :P 

This^ 

:popcorn:

Anonymkode: 954b2...936

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her

 

Har snakket mer med han om dette. Han sier at han gjør mye dumt nå ettersom han er i en vanskelig tid. Han var utrolig lei seg, ba meg om å ikke forlate han osv. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre

Anonymkode: 4fa55...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ts her

 

Har snakket mer med han om dette. Han sier at han gjør mye dumt nå ettersom han er i en vanskelig tid. Han var utrolig lei seg, ba meg om å ikke forlate han osv. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre

Anonymkode: 4fa55...c68

Så..hvorfor vil han slå opp med deg? Fordi du blir fort sur eller fordi han er inne i en vanskelig tid? Ustabilt.

Anonymkode: fd7d1...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så..hvorfor vil han slå opp med deg? Fordi du blir fort sur eller fordi han er inne i en vanskelig tid? Ustabilt.

Anonymkode: fd7d1...937

tror det blir litt mye for at han at han er i en vanskelig tid, også kommer jeg og blir sur for ingenting. vil ikke forsvare han, prøver bare å se ting fra han sin side. er fortsatt lei meg

Anonymkode: 4fa55...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

ts her

 

Har snakket mer med han om dette. Han sier at han gjør mye dumt nå ettersom han er i en vanskelig tid. Han var utrolig lei seg, ba meg om å ikke forlate han osv. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre

Anonymkode: 4fa55...c68

Jeg skjønner at du har følelser for fyren, men det finnes vel grenser for hva du skal måtte finne deg i? 

Kom han i forkjøpet og dump han. Er det ikke nok at han tekster eksen, sier han skal slå opp med deg og spør om hun skal finne på noe. Det finnes ikke mange flagg som er stort rødere enn det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts igjen. 


En annen ting jeg kanskje burde nevne er at han også sa til venninnene mine at han hadde tenkt å slå opp med meg 1 uke før vi hadde realtalk

Anonymkode: 4fa55...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen. 


En annen ting jeg kanskje burde nevne er at han også sa til venninnene mine at han hadde tenkt å slå opp med meg 1 uke før vi hadde realtalk

Anonymkode: 4fa55...c68

Herregud for en sjarmør du har funnet deg. Selv om man har det tungt så er det IKKE greit å behandle folk som søppel. 

Anonymkode: 29c02...0cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her

 

Har snakket mer med han om dette. Han sier at han gjør mye dumt nå ettersom han er i en vanskelig tid. Han var utrolig lei seg, ba meg om å ikke forlate han osv. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre

Anonymkode: 4fa55...c68

Du får si til han at du slår opp om han ikke skjerper seg, slik han truet deg.

Neida. Det er oppturer og nedturer i et forhold, og noen ganger vil den ene parten ha det veldig vanskelig som kan sette forholdet på en prøve. Det som er viktig her er hvordan man takler nedturene og problemene som kommer. Kommunikasjon er kjempe viktig, det at man kan prate sammen rolig og ordentlig om ting, fortelle hva som plager en og enten komme til en løsning om problemene ligger i forholdet, eller lytte og støtte den andre om det ligger utenfor. En dårlig måte å takle motgang i forholdet på er å løpe til eksen sin. Det hjelper ikke å si etterpå at man har det veldig vanskelig for tiden, det gir en ikke frikort til å oppføre seg akkurat som man vil. Nå vet jo vi veldig lite av hva som foregår mellom dere, annet enn det lille du har skrevet til oss fra din side, men denne håndteringen er et veldig dårlig tegn. Hva vil han gjøre neste gang han krangler? Og hvordan håndterer du det når du blir sur, klarer du å roe deg ned og så snakke til han på en ordentlig måte etterpå? 

Anonymkode: 42957...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her

 

Har snakket mer med han om dette. Han sier at han gjør mye dumt nå ettersom han er i en vanskelig tid. Han var utrolig lei seg, ba meg om å ikke forlate han osv. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre

Anonymkode: 4fa55...c68

Hvorfor spør du da? Han her kommer til å ødelegge deg og fremtiden din. 

Anonymkode: a0c33...0d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som han enda er hengt opp på eksen sin. Hun har gått videre og det "har" han også, men han passer på å informere henne om hvor dårlig det går og at han vurderer å gjøre det slutt. Jeg tenker kan være for at han vil sjekke hvor interessert i nyheten hun er og samtidig forsikre henne om at han er ikke seriøs med deg.

Og i og med at han er så irritert for tiden og skylder på deg før alt som er galt i forholdet deres, så tror jeg ikke hun reagerte sånn som han hadde håpet på nyhetene. Og nå når han skjønner at han kan miste deg og ikke får henne tilbake, så lover han nå bot og bedring. Og om jeg tar helt feil i mine antagelser, så behandler han seg likevel ikke fint mot deg. Og syns det er langt over streken at utlevere deg til eksen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med et par sånne og kjenner det veldig igjen. Dere kommer nok dessverre ikke til å vare- kom han i forkjøpet og avslutt. Ikke ta hensyn til eventuelle følelser som er igjen overfor han, de går over, ta hensyn til deg selv. Ikke finn deg i sånn oppførsel fra neste kjæreste, det er aldri greit.

Anonymkode: 1281d...141

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke greit på en flekk!

I tillegg til det med eksen, så truer han deg og når du ikke reagerer som han forestilte seg, så kommer han med unnskyldninger!! Han undervurderte deg, du lar han ikke herje med deg, og det overrasket han! 

Han er tydeligvis livredd for å være alene, men har ikke nok følelser for deg lenger. Kanskje ikke for eksem heller, men han er redd.

Han kan ha så mye trøbbel han vil, det er ikke greit uansett.

Du fortjener bedre, men ikke bli sur for ingenting på neste kjæreste, det er også dårlig oppførsel, og et tegn på at dere to er over!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...