Gå til innhold

Nora Mørk sint på herrelandslaget, krever unnskyldning fra forbundet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest marie_82
24 minutter siden, padawan skrev:

Dette er utelukkende spekulasjon og ryktespredning fra din side.

selv om de driver med samme idrett er de ikke kollegaer. 

Hun omtaler dem selv som kollegaer i artikkelen, så hun anser dem ihvertfall som sine kollegaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner at jeg synes kanskje det blir i overkant, nå er det Nora Mørk selv som holder denne saken varm.

Anonymkode: 1df60...cff

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, marie_82 said:

Hun omtaler dem selv som kollegaer i artikkelen, så hun anser dem ihvertfall som sine kollegaer.

Marie, må du henge ut dine kolleger slik som dette? kan du ikke bara la kollegene dine ha sine egne meninger?

Sånn. Da var du blitt kollega med alle brukerne på KG. Gratulerer med titusenvis av nye kolleger da :)

Anonymkode: c7e40...d59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser at faren til Nora Mørk mente håndballforbundet burde trekke herrelandslaget fra EM pga. at noen på herrelandslaget visstnok har sett disse bildene og vist til andre på laget (se sitat nederst i innlegget her). Hva er det som feiler Mørk-folkene? I tillegg mente de håndballforbundet skulle betale for å få engasjert advokat Elden i saken. Hva i all verden er dette for tøv? Dette er jo en privatsak og har intet å gjøre med håndballforbundet.

Det går nå rykter om at bildene har nådd det kongelige slott, og at Nora Mørk krever Kongen Harald Vs abdikasjon.

https://www.vg.no/sport/i/On3lkw/slik-svarer-handballpresidenten-pa-morks-kritikk

"Det gjorde dialogen vanskelig at Morten Mørk i det samme telefonmøtet fremsatte følgende: «Er du noe til President, hiver du hele laget ut av EM». "

Anonymkode: 16e30...c14

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora Mørk skal bare bli 100% sikker på at alle har sett nakenbildene før hun lar det ligge.

Anonymkode: 5d6c0...13c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg denne Mørk begynner å dra offerrollen litt langt. To spillere på herrelaget mottar bildene og de sees i garderoben. Ja vel, men er ikke det menneskelig? Må NHF gå ut offentelig og beklage, krype i beklagelse og som pappa Mørk krevde; «Er du noe til President, hiver du hele laget ut av EM»

Det skal også inn i spillerkontraktene at man ikke får lov til å dele bilder av kvinner og annet tull. Nå skal hun skape presedens for fremtiden.

I tillegg skal de ha penger til Elden som skal ha penger, penger, penger og mer penger. Den advokatens hig etter penger er nærmest sjokkerende og en gang burde denne saken ta slutt. Mørk kan ikke gå etter hvert eneste menneske i dette landet som har sett og diskutert disse bildene i lukket miljø, hva folk ser i sin private stue, i garderoben med venner og andre steder skal hun drite i. Det får hun tåle når hun først har vært så teit å ta slike bilder. Dette er hennes ansvar og nå får hun og mamma og pappa gi seg, og de burde kutte Elden så snart som mulig. Han skjønner jo heller ikke når vendetta mot folket burde avsluttes. Folk er folk, sånn er det bare. De burde heller bruke energien på å fortelle jenter at man ikke burde stikke telefonen opp i livmora og oppbevare bildene på telefonen.

Nok er nok etter min mening.

Anonymkode: bf980...607

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun mister det lille jeg hadde av sympati for henne med å bruke opp alle kortene i offer-kortstokken. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hører ikke om at Scarlett Johansson og alle de andre kvinenene som det ble lekket bilder av, går rundt og jakter på alle som kan ha sett de. Der er Nora Mørk i en egen klasse. Kanskje på tide å legge det bak seg? Når det først har blitt spredd, er det ingenting å gjøre med det.

Anonymkode: 0bbd0...42e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jeg denne Mørk begynner å dra offerrollen litt langt. To spillere på herrelaget mottar bildene og de sees i garderoben. Ja vel, men er ikke det menneskelig? Må NHF gå ut offentelig og beklage, krype i beklagelse og som pappa Mørk krevde; «Er du noe til President, hiver du hele laget ut av EM»

Det skal også inn i spillerkontraktene at man ikke får lov til å dele bilder av kvinner og annet tull. Nå skal hun skape presedens for fremtiden.

I tillegg skal de ha penger til Elden som skal ha penger, penger, penger og mer penger. Den advokatens hig etter penger er nærmest sjokkerende og en gang burde denne saken ta slutt. Mørk kan ikke gå etter hvert eneste menneske i dette landet som har sett og diskutert disse bildene i lukket miljø, hva folk ser i sin private stue, i garderoben med venner og andre steder skal hun drite i. Det får hun tåle når hun først har vært så teit å ta slike bilder. Dette er hennes ansvar og nå får hun og mamma og pappa gi seg, og de burde kutte Elden så snart som mulig. Han skjønner jo heller ikke når vendetta mot folket burde avsluttes. Folk er folk, sånn er det bare. De burde heller bruke energien på å fortelle jenter at man ikke burde stikke telefonen opp i livmora og oppbevare bildene på telefonen.

Nok er nok etter min mening.

Anonymkode: bf980...607

Jeg er helt enig. Hadde sympati med Nora i starten, men det er jo faktisk hun selv som "sprer" disse bildene nå. Veldig mange hadde ikke visst at disse bildene eksisterer dersom det ikke hadde vært så mye drama rundt dette.

Anonymkode: 9d074...975

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Hun skal ha cred for innsatsen som er gjort for å stanse den store spredningen men jeg ser ikke for meg hun noen gang vil kunne stoppe spredningen av bildene helt. Det er vel ikke mange som tør spre de bildene offentlig lenger. Et sted må en lære egen begrensning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man hører ikke om at Scarlett Johansson og alle de andre kvinenene som det ble lekket bilder av, går rundt og jakter på alle som kan ha sett de. Der er Nora Mørk i en egen klasse. Kanskje på tide å legge det bak seg? Når det først har blitt spredd, er det ingenting å gjøre med det.

Anonymkode: 0bbd0...42e

Dårlig eksempel siden straffen for hackerne er MYE strengere i USA og sånn sett sikkert gir mindre bitterhet hos ofrene. Han som la ut bildene av Johansson, Kunis etc ble dømt til 10 års fengsel. 

Anonymkode: c4a80...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignoranse har sin pris, og det får kollegaene som dolket henne i ryggen ta konsekvensen av. En saftig bot, og en omverden som undrer hvor deres mandige integritet tok veien da de deltok i mobben? Raise your son to be a gentleman. Raise your daughter to accept nothing less! 

Anonymkode: fc24d...603

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å henge i skjørtekanten ennå i en alder av 26 år.. På tide å legge denne saken bak seg og bli voksen. I stedet for å gå ut i media nok en gang. Hun skal vel ha 150 000 av hver spiller på herrelaget nå da vel..

Anonymkode: bf980...607

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ignoranse har sin pris, og det får kollegaene som dolket henne i ryggen ta konsekvensen av. En saftig bot, og en omverden som undrer hvor deres mandige integritet tok veien da de deltok i mobben? Raise your son to be a gentleman. Raise your daughter to accept nothing less! 

Anonymkode: fc24d...603

Raise your daughter to be a gentlewoman. Raise your son to accept nothing less!

Anonymkode: 0bbd0...42e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ignoranse har sin pris, og det får kollegaene som dolket henne i ryggen ta konsekvensen av. En saftig bot, og en omverden som undrer hvor deres mandige integritet tok veien da de deltok i mobben? Raise your son to be a gentleman. Raise your daughter to accept nothing less! 

Anonymkode: fc24d...603

Jeg lurer ikke på hvor integriteten deres ble av. De er unge menn og hun er en vakker kvinne. Det ligger i seksualitetens natur. 

Min sønn skal få den oppdragelsen som kreves for å overleve i verden, deriblant et kvinnesyn som er realistisk, dette innebærer og behandle kvinner likeverdig, men også se at disse ikke har noe på en pidestall og gjøre. Å plassere kvinner der er noe av det dummeste en kan gjøre. Heldigvis har sjåvinister ikke noe med hans oppdragelse og gjøre, hverken kvinnelige eller mannlige.

 Kvinner som stapper mobilen opp i underlivet for å ta selvfi er ekshibisjonistiske av natur, at de senere angrer fordi bildene kommer på avveie kan ikke ses på som noe annen måte enn direkte konsekvens av egen handling.  Det finnes 100 000 vis av bilder på avveie. Måten hun nå gjør alt for å fremstå som offer, melker og nyter offerrollen sin er egentlig bare en forlengelse av hennes trang til oppmerksomhet. Hennes hevnbehov på alt og alle er patetisk. Hennes fars behov for og beskytte datteren er forstålig, men slik den fremstilles i media på grensen til latterlig. Dette slår deg ikke kan jeg tenke meg.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå må vi se å få sjekke om ikke noen på herre-fotballandslaget også har sett disse bildene og kanskje vist de til noen lagkompiser, slik at Nora Mørk og faren må kreve at Norges Fotballforbund trekker herrelandslaget fra alle landskamper i 2018.

Hadde for øvrig vært like greit når jeg tenker meg om..

Anonymkode: bf980...607

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Marie, må du henge ut dine kolleger slik som dette? kan du ikke bara la kollegene dine ha sine egne meninger?

Sånn. Da var du blitt kollega med alle brukerne på KG. Gratulerer med titusenvis av nye kolleger da :)

Anonymkode: c7e40...d59

Beklager, men jeg forstår faktisk ikke hva du prøver å si. Jeg har aldri omtalt andre brukere her som mine kollegaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må vi se å få sjekke om ikke noen på herre-fotballandslaget også har sett disse bildene og kanskje vist de til noen lagkompiser, slik at Nora Mørk og faren må kreve at Norges Fotballforbund trekker herrelandslaget fra alle landskamper i 2018.

Hadde for øvrig vært like greit når jeg tenker meg om..

Anonymkode: bf980...607

Vi bør faktisk sjekke alle særforbundene i Norges Idrettsforbund, for slik hun reklamerer for de bildene har nok alle en deltaker eller to som har sett dem. Kanskje Nora Mørk og pappaen hennes kan kreve og trekke samtlige lag fra alle kamper i 2018? Legg ned norsk idrett, Nora er krenket!! Herregud jeg er så lei av den dama, kan hun ikke bare gjøre alvor av å slutte på landslaget, så slipper vi å lese om at hun truer med det støtt og stadig.

Anonymkode: 2edaa...948

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, marie_82 skrev:

Beklager, men jeg forstår faktisk ikke hva du prøver å si. Jeg har aldri omtalt andre brukere her som mine kollegaer.

Spillere på det norske herrelandslaget i håndball har nok ikke omtalt Nora Mørk som kollega, heller.

Anonymkode: bf980...607

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...