Gravid2018 Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #241 Del Skrevet 23. oktober 2018 1 time siden, plastfolien skrev: Jeg hadde på bind den siste tiden når jeg var ute av huset 😂 livredd for vannavgang på butikken feks. Haha! Heldigvis gikk vannet hjemme. Masse lykke til i siste innspurt!! Har på bind eller truseinnlegg jeg og nå. Mest for å sikre meg mot utflod eller om det kommer 2 dråper 🙄😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #242 Del Skrevet 23. oktober 2018 38+3 Det har vært litt slim de siste dagene Idag med noen dråper blod. Er litt usikker på hvor blodet kommer fra, da. Tror jeg har fått hemoride, siden jeg må tørke meg så veldig etter nr 2.. Men det kommer blod på papiret da jeg tørker meg foran og, så er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 23. oktober 2018 #243 Del Skrevet 23. oktober 2018 3 timer siden, Gravid2018 skrev: 38+3 Det har vært litt slim de siste dagene Idag med noen dråper blod. Er litt usikker på hvor blodet kommer fra, da. Tror jeg har fått hemoride, siden jeg må tørke meg så veldig etter nr 2.. Men det kommer blod på papiret da jeg tørker meg foran og, så er litt usikker. Tegningsblødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #244 Del Skrevet 23. oktober 2018 13 minutter siden, Cati skrev: Tegningsblødning? Tenkte det jeg og, men merker ingenting annerledes. Ikke noe i bindet jeg har på heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 24. oktober 2018 #245 Del Skrevet 24. oktober 2018 Slimpropp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 1. november 2018 Forfatter #246 Del Skrevet 1. november 2018 Idag er jeg egentlig 39+5, men vår sønn er også 2 dager gammel. Fødselen startet natt til mandag og han var ute natt til tirsdag. En rask og ganske intens fødsel, verdens fineste premie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 1. november 2018 #247 Del Skrevet 1. november 2018 Gratulerer! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. november 2018 #248 Del Skrevet 1. november 2018 Gratulerer så mye! 💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #249 Del Skrevet 10. januar 2019 Lillegutt er 10 uker og 2 dager allerede. Tiden flyr! Nå er det rett over et år siden vi begynte, og i februar ble jeg jo gravid. Rart å tenke på! Jeg er veldig sliten, men har en kjæreste som er vanvittig snill, kanskje litt for snill? Han lar meg sove ut noen ganger, ta meg et bad, dusje, lage mat. Kjent litt på det at egenridber veldig viktig! Føler meg som en bedre og mer uthvilt mamma bare jeg får litt ekstra søvn eller tid for meg selv. Eller så har vi det folk kaller for "snill" baby? har hatt tid til dusj hver dag, kjappe da og har hendt jeg må løpe ut. Får sjeldne kledd på meg annet enn pysjbukse og ammebh da, må bare slenge på meg noe når vi skal ut, og besøk får bare tåle at jeg ikke alltid rekker kle på meg,eller pusse tennene. Vi har begynt falle litt mer i rutine nå, det ser i ordne ut hjemme og det er lettere å få spist middag,selv om samboer ofte må skjære opp min mat hvis lille er sulten. Mandag var vi på babysvømming. Lille ble litt sliten, men regner med det blir mer og mer moro for han hver gang, han har likt vann fra fødselen av, så gleder meg til mer bading. Han smiler store deler av våkentiden sin, litt enklere og morsommere med stell nå som vi bare koser oss, smiler og leker, istedet for gråt da han ikke starten hatet stellebordet! Vi koser oss kjempemasse! Uheldigvis ble Barseltiden preget av mye stress da enkelte ikke respekterte at vi ikke ønsket planer eller mye besøk, vi ønsket ta ting på sparket og heller dra ut på besøk... Allerede dagen etter fødsel begynte maset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momin Skrevet 5. juli 2020 #250 Del Skrevet 5. juli 2020 Hei! Kommer meg inne inn på min gamle profil da jeg ikke husker passord eller epost jeg brukte, men har laget ny. Vi prøver på nr 2, har dagbok på min nye profil. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå