Gå til innhold

Kviser på kjevepartiet


~sikka~

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en haug med kviser på kjevepartiet og nederst på kinnene + litt på halsen og ryggen etter at jeg sluttet på hormon-prevensjon.

Dette er over 6 mnd siden, men kvisene er her fortsatt. :cry:

Er eneste måten å få dem bort på igjen å starte på hormoner? Har vært hos legen og hormonnivået mitt er målt til normalt.

Noen som aner hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅ kjenner meg igjen!

Har ingen tips, men vil gjerne ha noen jeg og! Foreløpig bare renser jeg godt, skrubber lett med skrubbehansker når jeg er i dusjen.... Om det hjelper? Tja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være negativ - men det er over 7 år siden jeg sluttet med hormonprevensjon, og kvisene er der fortsatt, spesielt på hake- og kjeveparti.

Har prøvd det meste av både legemidler og hudpleie, dyrt og billig, og leter fortsatt :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også prøver å rense ekstra godt - uten at det ser ut til å hjelpe noe spesielt :tunge1:

7 år?? :o Ser mørkt ut da. Begynner på hormoner igjen hvis jeg ikke finner annen løsning snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år siden jeg sluttet med pillen - og kvisene kommer fortsatt, særlig på hake/kjeve-partiet... Ikke kjeeempemye, men nok til å bli :-x av!

Ryggen er stort sett helt fin nå, bare en og annen av og til.

Vet desverre ikke hva du skal gjøre, vet bare at det ble mye verre hos meg da jeg i perioder prøvde produkter for uren hud. Huden ble altfor tørr, og den prøvde jo stakkar å kompensere for fett/fukt-tapet... Resultat: Mye mere kviser :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har ingen tips, men vil gjerne ha noen jeg og! Foreløpig bare renser jeg godt, skrubber lett med skrubbehansker når jeg er i dusjen.... Om det hjelper? Tja.....

Hvis du dusjer hver dag, høres ikke dette særlig lurt ut. Prøv å være litt mer forsiktig med huden din. Mild rens og godt med fuktighet. Skånsom peeling 1-2 ganger pr uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Kan man måle hormonnivået sitt hos legen?? Det visste jeg ikke...... Er 28 år og har masse talg i huden (som ikke blir til kviser siden jeg steller huden bra), så bør kanskje få noe for det hos legen. Prøvde i sin tid tetracyclin, men måtte slutte pga det ble for sterkt for leveren . derfor er rucutta eller hva det kalles for noe uaktuelt for meg. Fått resept på aberela nå, så håper dette kan virke. Er det noe annet jeg kan spørre legen etter, som ikke er alt for sterkt ?? Tenker på tabletter (som tar knekken på den urene huden på rygg&byst.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...