grønnplante Skrevet 27. juni 2018 #401 Del Skrevet 27. juni 2018 Så gode nyheter med stigende blodprøver! ❤️ Jeg har det på samme måten med kvalmen 🤢 dukket plutselig opp på lørdag og har ligget og ulmet siden. Ikke kastet opp enda, men brekker meg kraftig i tide og utide 🙈 skal heldigvis ha ferie fra neste uke av, hjelper nok å få slapper av litt. Vi får prøve litt ulike kvalmeråd og se om det er noe som gjør susen 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #402 Del Skrevet 28. juni 2018 8 timer siden, grønnplante skrev: Så gode nyheter med stigende blodprøver! ❤️ Jeg har det på samme måten med kvalmen 🤢 dukket plutselig opp på lørdag og har ligget og ulmet siden. Ikke kastet opp enda, men brekker meg kraftig i tide og utide 🙈 skal heldigvis ha ferie fra neste uke av, hjelper nok å få slapper av litt. Vi får prøve litt ulike kvalmeråd og se om det er noe som gjør susen 😌 Ja 💕 Huff 😥😥 håper det går over til ferien din så du får en fin ferie! Ja, vi får det 😂 hittil er det mariekjeks og iskald melk som funker for meg 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 28. juni 2018 #403 Del Skrevet 28. juni 2018 Kjedelig med kvalme! Det er faktisk det værste graviditetssymptomet spør du meg Jeg slapp heldigvis unna den værste kvalmen, men på de dagene kvalmen var til stede, hjalp det for min del å koke opp vann med masse ingefær og deretter drikke dette, gjerne med litt sitron for smakens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 28. juni 2018 #404 Del Skrevet 28. juni 2018 Godt å lese om stigende hCG ❤️ Leit at du sliter med kvalme, men tro meg: gjør man ikke det, begynner man også å lure på om noe er galt Jeg trodde nesten ikke på at det var noen der inne, selv om vi var på ultralyd i uke 7. Likevel så skjønner jeg jo at kvalme er skikkelig dritt, hater å være kvalm selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #405 Del Skrevet 28. juni 2018 1 time siden, plastfolien skrev: Kjedelig med kvalme! Det er faktisk det værste graviditetssymptomet spør du meg Jeg slapp heldigvis unna den værste kvalmen, men på de dagene kvalmen var til stede, hjalp det for min del å koke opp vann med masse ingefær og deretter drikke dette, gjerne med litt sitron for smakens skyld. Ja, det tror jeg på 😂Blir jo helt hjelpesløs, klarer ikke å konsentrere seg eller noe... Hmm, vet du, jeg er vanligvis VELDIG glad i ingefærte, men etter at jeg ble gravid, klarer jeg ikke lukten engang 😂 skal prøve på nytt etter jobb, men i går var det ikke rett i det hele tatt 😂Sammem med Graddost, jeg elsker jo det... over alt... men nå? Kvalm bare av tanken 1 time siden, Aryamili skrev: Godt å lese om stigende hCG ❤️ Leit at du sliter med kvalme, men tro meg: gjør man ikke det, begynner man også å lure på om noe er galt Jeg trodde nesten ikke på at det var noen der inne, selv om vi var på ultralyd i uke 7. Likevel så skjønner jeg jo at kvalme er skikkelig dritt, hater å være kvalm selv Ja ❤️Haha, ja sånn sett er jeg veldig glad for både kvalme og ømme pupper! Kjenner lite utenom det, så akkurat nå tar jeg det som et godt tegn selvom det er plagsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #406 Del Skrevet 28. juni 2018 5+3 Jeg som skulle få slappe av. Fine blodprøver, alt virker egentlig positivt, sett bort fra den lysebrune utfloden. Men hei, nå ser det ut som den kanskje er hvit igjen. Frem til jeg kjenner at jeg er litt våtere enn vanlig, går på do.... Blod. 😭😭😭 JEG VIL IKKE DETTE. Jeg kan ikke dette en gang til. Det får ikke lov til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 28. juni 2018 #407 Del Skrevet 28. juni 2018 Så trist å høre @Kaiaermeg. Dette fortjener du ikke, håper virkelig at det er en ufarlig blødning som noen får tidlig i svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 28. juni 2018 #408 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg håper det er en ufarlig blødning. Får du reist til legen, kanskje? Dette var leit å lese.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 28. juni 2018 #409 Del Skrevet 28. juni 2018 1 time siden, Kaiaermeg skrev: 5+3 Jeg som skulle få slappe av. Fine blodprøver, alt virker egentlig positivt, sett bort fra den lysebrune utfloden. Men hei, nå ser det ut som den kanskje er hvit igjen. Frem til jeg kjenner at jeg er litt våtere enn vanlig, går på do.... Blod. 😭😭😭 JEG VIL IKKE DETTE. Jeg kan ikke dette en gang til. Det får ikke lov til å skje. ❤️Tenker masse på deg ❤️ Søren altså, håper sånn som de andre skriver at det er en uskydig blødning. Håper du får kommet deg til lege/gyn for å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #410 Del Skrevet 28. juni 2018 55 minutter siden, Tyah skrev: Så trist å høre @Kaiaermeg. Dette fortjener du ikke, håper virkelig at det er en ufarlig blødning som noen får tidlig i svangerskapet Tror håpet er ute, men takk... 36 minutter siden, Gakkepus skrev: Jeg håper det er en ufarlig blødning. Får du reist til legen, kanskje? Dette var leit å lese.... Kan legen hjelpe meg noe nå? Må ikke jeg bare se an? Ut i fra det jeg leser vil det være lite vits i blodprøver mtp at de kan fortsette å stige uansett hva som skjer inni meg... Har UL på tirsdag, vet ikke om det er poeng med noe før? Jeg vet ikke. 14 minutter siden, Lene25 skrev: ❤️Tenker masse på deg ❤️ Søren altså, håper sånn som de andre skriver at det er en uskydig blødning. Håper du får kommet deg til lege/gyn for å sjekke. Hva kan lege/gyn sjekke på dette punktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 28. juni 2018 #411 Del Skrevet 28. juni 2018 6 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Tror håpet er ute, men takk... Kan legen hjelpe meg noe nå? Må ikke jeg bare se an? Ut i fra det jeg leser vil det være lite vits i blodprøver mtp at de kan fortsette å stige uansett hva som skjer inni meg... Har UL på tirsdag, vet ikke om det er poeng med noe før? Jeg vet ikke. Hva kan lege/gyn sjekke på dette punktet? Jeg personlig vet ikke, men tenkte på om de kunne sjekket/ tatt ul eller noe? Og fått måle HCG over noen dager? Som sagt, vet jeg ikke personlig, men jeg tror jeg ville ringt til legen/gyn og forhørt meg om det er noe de kan sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #412 Del Skrevet 28. juni 2018 Akkurat nå, Lene25 skrev: Jeg personlig vet ikke, men tenkte på om de kunne sjekket/ tatt ul eller noe? Og fått måle HCG over noen dager? Som sagt, vet jeg ikke personlig, men jeg tror jeg ville ringt til legen/gyn og forhørt meg om det er noe de kan sjekke. Skjønner ringte gynekologen, hun skal ringe mej ila dagen. Tipper hun foreslår blodprøve, men er redd de kan lure oss... Om jeg ringer legen blir jeg nok møtt med at de ikke kan gjøre noe uansett, og at jeg bare må vente... Takk, uansett, jeg er bare helt i bunn nå. Føler det er uunngåelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 28. juni 2018 #413 Del Skrevet 28. juni 2018 Skjønner deg! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 28. juni 2018 #414 Del Skrevet 28. juni 2018 De kan sjekke hva som er årsaken til at du blør, kan være det er mye av det samme jeg hadde... det ligner utifra det du beskriver, men det kan være så mangt. se an. Det er bare leit å ikke vite hva som skjer med korppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #415 Del Skrevet 28. juni 2018 27 minutter siden, Lene25 skrev: Skjønner deg! ❤️❤️ ❤️ 10 minutter siden, Gakkepus skrev: De kan sjekke hva som er årsaken til at du blør, kan være det er mye av det samme jeg hadde... det ligner utifra det du beskriver, men det kan være så mangt. se an. Det er bare leit å ikke vite hva som skjer med korppen. Ja, det er helt jævlig. Vi hadde mange planer med venner i helgen, men avlyser. Jeg klarer ikke tanken på at vi har besøk mens SA'en er i full gang.... tar det rolig frem til UL på tirsdag... Når jeg var til gynekolog på mandag sa hun at jeg var lukket og at hun ikke kunne se noe sted hvor den brune utfloden kom ifra... men kanskje det er lettere å se nå når det faktisk er blod... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 28. juni 2018 #416 Del Skrevet 28. juni 2018 Huff, dette var ikke noe kjekt å lese. ❤️ Håper du får positive svar på UL på tirsdag. Skjønner veldig godt at du ikke har lyst til å være sosial i helgen. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #417 Del Skrevet 28. juni 2018 17 minutter siden, Puffin skrev: Huff, dette var ikke noe kjekt å lese. ❤️ Håper du får positive svar på UL på tirsdag. Skjønner veldig godt at du ikke har lyst til å være sosial i helgen. Klem! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #418 Del Skrevet 28. juni 2018 Gynekologen sa at det ikke var vits i å gjøre noe før tirsdag, men at vi da bør kunne se hva som skjer og hvilken retning det tar. Vi kunne tatt en UL nå, men hun kunne i love at hun kunne se hva som foregikk, og det samme gjaldt blodprøver... Så lenge det fortsatte å være lite blod, ikke ble mer + vondt, sa hun at man kunne være positive. Normalt å blø, kan være livmoren som strekker seg og river et blodkar eller noe... Så... Da er det vell bare å vente. 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnplante Skrevet 28. juni 2018 #419 Del Skrevet 28. juni 2018 For noen tøffe dager for dere ❤️ Er forsiktig optimistisk på deres vegne og krysser alt som krysses kan 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 28. juni 2018 Forfatter #420 Del Skrevet 28. juni 2018 1 time siden, grønnplante skrev: For noen tøffe dager for dere ❤️ Er forsiktig optimistisk på deres vegne og krysser alt som krysses kan 🤞 Denne berg og dalbanen er helt uutholdelig. Er nok bare mye på en gang, og jeg trodde virkelig at det var vår tur nå. Fikk meg en knekk nå, men får prøve å holde meg samlet frem til tirsdag. Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå