Gå til innhold

Har du best sex med den du har sex med akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, uten tvil. Jeg og kjæresten har en spesiell kjemi som jeg ikke har opplevd før, både i og utenfor senga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, dessverre...Det er mulig at hun ser helt annerledes på det, iallefall er det det hun sier. Men jeg har altså hatt vesentlig mer tilfredsstillende sex tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Dater en fantastisk deilig mann, som sexen er vill og vi MÅ bare ha hverandre. Turn on at han blir så kåt når vi ligger å kliner :nori:han er litt "røff" i senga, kan gi et klask på rompa, dra meg i håret og være litt hardhendt. Noe jeg tenner på 

Etter en akt så sa han òg "du som ser så søt og uskyldig er så god i senga hadde jeg aldri trodd. Du er ekstraordinær!"  :fnise: Kjenner det skal bli godt å møte han igjen 😇

Anonymkode: 639fe...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh yes! Dater en fantastisk deilig mann, som sexen er vill og vi MÅ bare ha hverandre. Turn on at han blir så kåt når vi ligger å kliner :nori:han er litt "røff" i senga, kan gi et klask på rompa, dra meg i håret og være litt hardhendt. Noe jeg tenner på 

Etter en akt så sa han òg "du som ser så søt og uskyldig er så god i senga hadde jeg aldri trodd. Du er ekstraordinær!"  :fnise: Kjenner det skal bli godt å møte han igjen 😇

Anonymkode: 639fe...52e

Har vi datet samme fyr tro? He he hørt nøyaktig samme setning jeg også. 

Anonymkode: 8d726...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vi datet samme fyr tro? He he hørt nøyaktig samme setning jeg også. 

Anonymkode: 8d726...b5f

Hmm, kanskje det 😂 hvor er du fra? 

Anonymkode: 639fe...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min nåværende kjæreste er den beste sexen jeg har hatt. Han er den eneste som har fått meg til å komme, og nå kommer jeg hver gang. Det er viktigere for ham at jeg komme enn at han selv kommer, og jeg er så utrolig tiltrukket av ham.

Anonymkode: 9de1f...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Jeg visste ikke at sex kunne være så deilig før jeg møtte ham.

Anonymkode: 3c124...88e

Hell yeah!!! Jeg har snart gått igjennom orgasmeregistre, og jeg hadde kun fått Klitorisorgasme, før jeg traff samboer. Squarter og holder på i mange timer 😂😎

Åja, d er sexen som har reddet forholdet vårt😀

Anonymkode: 242b0...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg dater bare da. Den beste sexen var med en eks som slikket meg til orgasmer. Kunne slikke en time. Og jeg liker det egentlig ikke🙈 eller han med dritsvær penis. Digg i senga. Men han jeg har nå er rimelig sexy han og, det bedrer seg nok etterhvert. 

Anonymkode: 29851...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt synes jeg sexlivet blir bedre for hver partner, med unntak av ett feilskjær. Jeg har hatt lite ONS. Aldri hatt så bra sex som nå. 

 

Men utover i forholdet dabber det jo gjerne av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...