Søta Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 22. februar 2005 Da sitter jeg her i Danmark. Har fått kjøpt kjolestoff - håper det passer like bra som jeg tror til kjolen!!! Fikk ordentlig kjolestoff til 29,95!!! Nå gleder jeg meg til komme hjem å vise det til jentene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 22. februar 2005 #22 Del Skrevet 22. februar 2005 Gratulerer med dagbok! Morsomt å følge med på hva andre planlegger også:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 23. februar 2005 #23 Del Skrevet 23. februar 2005 Så kjekt å følge med på planleggingen din også! Du ser jo ut til å være godt i rute. Kjempeflott kjole du har valgt deg. Lykke til videre med planleggingen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 23. februar 2005 #24 Del Skrevet 23. februar 2005 Da sitter jeg her i Danmark. Har fått kjøpt kjolestoff - håper det passer like bra som jeg tror til kjolen!!! Fikk ordentlig kjolestoff til 29,95!!! Nå gleder jeg meg til komme hjem å vise det til jentene... Oi, det var ikke gale prisen - fy flate! Skal si, selv om det er arbeid å sy, og det trengs noen meter, så blir det jammen meg ikke dyrt!!! Og det er vel ekstra verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 23. februar 2005 #25 Del Skrevet 23. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #26 Del Skrevet 1. mars 2005 tror jeg henter deg frem fra liste 2 jeg søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søta Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #27 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei Nå er det jammen en stund siden jeg har oppdatert ser jeg ja... Har kommet trygt hjem fra Danmark etter å ha ventet lenge på båten! Stoffet jeg kjøpte til brudepikekjolene passet perfekt til kjolen min - var så likt som det kunne få blitt! Kjempefornøyd med det JA! Kjolene er klipt og trøkla... Hadde bestilt mønster fra USA, og det lønner seg ikke - amrikanske jenter er større enn jenter her!!! Kjolene måtte nemlig syees inn minst 16 cm... Men det løser jeg og min greie mamma uten store problemer... Også må vi få et underskjørt til å ha under - så det blir en prinsees kjole. Ellers har vi ikke gjrot så mye.. Samboeren har ennå ikke kommet seg ut for å finne dress, så svigermor har fått den oppgaven! Vi har fått kjøpt inn litt drikke - 2 flasker sprit og 2 vin - det vi har lov til å handle i danmark.. må få sendt bestemor og bestefar på tur snart... Kortene er påbegynbt, har kuttet og brettet - det tar tid! Også lurer jeg på om jeg vil ha et monogram på kortet - noen som er flinke - så må dere gjerne sette i gang.. L og P er våre forbokstaver, M og W er første i etternavnene.... Har også funnet ut av smykker. Det blir perler og diamanter på meg - svigermor har masse smykker! Blir kanonfint til kjolen min. Har også vært ute å inspisert lokalet nok engang. Får plass til alle gjestene i hestesko - knallfornøyd med det - trodde egentlig vi måtte sitte på langbord - det synes jeg var litt kjipt! De holdt på å skifte gadiner derute - håper det blir de lys og ikke de rødstripete.. paser best i mitt bryllup Service og glasser var helt topp! Også sa de at det var lurt å låne damask duker på sykehuset - mamma jobber der! Så det var en utgift mindre. Så nå er det tiara, sko og undertøy som står høyest på prioriteringslista mi! Og få sydd inn kjolen og fovsit seg om at det går fint og blir bra før det nærmer seg for mye... Det var vel alt jeg kom på nå.... får skrive mer en annen dag! Kosli at så mange er inne å kikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 #28 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg synes du er så flink som syr selv jeg!!! :-) Den skal du ha! Og velkommen hjem til vinterland! Det er jo nesten for godt til å være sant!!! Kan prøve meg på monogram jeg...men jeg lover ingenting - ergo at det kommer noe godt ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søta Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 1. mars 2005 ja vinter er det blitt på sørlandet - men holder den tror du??? Det er jo egentlig vår nå selv om vi ikke ser mye til den nå lenger.. lurer på åssen sommeren blir hvis dette er vår og det vi hadde var vinter!! HELT TOPP AT DU PRØVER DEG PÅ MONOGRAM TEDDYTORIA! Det kan bare bli bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #30 Del Skrevet 1. mars 2005 nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søta Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #31 Del Skrevet 5. mars 2005 Nå har jeg funnet sko.. Men tiarer til meg og brudepikene er utrolig vanskelig å bestemme seg for!!! Har funnet en, men de sender selvfølgelig ikke ut av USA, og jeg som bare har falt for den.. GJør det nok enda vanskeligere å finne en annen ja.. http://wedding.weddingchannel.com/catalog/...&pid=371116575# Så om noen vet en annen side med en helt lik tiara er det bare å si ifra!!! Her er bilde av skoene: http://www2.bridesave.com/search/index.cfm...1918&opt44=2105 Men undertøy er ennå et mysterie.. Må komme meg i en undertøysbutikk og finne min riktig mål tror jeg... Han har fremdeles ikke funnet ut hva han skal gå med. En kamerat som er i samme båt er hjemme i helga - han ville hatt han med på prøving.. Men det gikk nok i vask etter at de satt og drakk til 5 i natt.. Min kommer seg nok ikke opp et minutt før 3... Men han har vel god tid??? Innbydelsene er også påbegynt - håpte egentlig å dele de ut i påska - synes dere det erfor tidlig??? Er mange som kommer hjem da, så kan vi kjøre rundt med de istedenfor... Gleder meg mer og mer!!! Og i går sa faktisk han at han også gledet seg - over planleggingen, hvor fint vi har det, til den store dagen og til bryllupsreise.. Han vil til Cuba nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. mars 2005 #32 Del Skrevet 5. mars 2005 *sitter å leter etter sko og tiaraer selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cezz Skrevet 5. mars 2005 #33 Del Skrevet 5. mars 2005 Kjempefin tiara!! Nå vet jeg ikke helt hvor, men det finnes en nettside hvor du kan lage deg en amrikansk "adresse". Dvs bestiller feks tiaraen til den adressen, også videresender de som "eier" denne adressen til deg, mot et lite gebyr selvfølgelig.. Vet ikke helt om du forsto hva jeg mente Men i allefall så vet jeg at det finnes en slik side, og du finner den sikkert hvis du leter litt. Sitter med skoleoppgave, så har desverre ikke tid til å lete for deg akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søta Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #34 Del Skrevet 5. mars 2005 Har hørt at det finnes en slik side ja, men at det koster 250 kroner å opprette en adresse, det vet jeg ikke om jeg synes det er verdt.... Får bare lete videre jeg... Men takk fortipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. mars 2005 #35 Del Skrevet 5. mars 2005 hatt en fin lørdag så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søta Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #36 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, hatt det veldig fint!!! Takk for det! Og du da? Vært å prata med de som skal lage brudebuketten.. Måtte bare komme innom med bilde av kjolen en dag, så skulle vi sette oss ned og prate om hvordan! Gleder meg! Har også funnet ut at vi egentlig ønsker at alle gjestene i brylupet skal få delta i vielsen.. Må bare overtale svigermor.. ho mener det ikke er plass - tror det er mer det at ho er rett for at plenen skal bli stygg... Har satt samboeren på saken! Så får vi håpe det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2005 #37 Del Skrevet 5. mars 2005 Hmmm, alle må vel få komme til vielsen??? :klø: Når det gjelder tiara så ta en titt på siden til Lisenett. Der har de mye forskjellig og kanskje noe du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søta Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #38 Del Skrevet 6. mars 2005 det er vel ikke alltid alle blir invitert til vielsen da... Vi skal gifte oss borgerlig i hagen til svigers- og det er jo ikke så stor hage at en har plass til ubegrensa med folk... Men ho må bearbeides så må vi se å vi får til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 #39 Del Skrevet 8. mars 2005 Må jo si da, at jo mer jeg ser på de skoene, desto finere blir de! Må seriøst vurdere å kjøpe de sammen ja!!! Skal bare titte enda litt til rundt, men ennå har vi jo tid... Og bestiller jeg ikke akkurat de, så finner jeg garantert noe annet :-) Søt tiara da! Håper du finner noe som ligner, eller noe du liker enda bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søta Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #40 Del Skrevet 8. mars 2005 Ja teddytoria skoene er lekre og blir bare finere for hver gang!!! Bestiller de til fredag så heng deg på om du skal ha!!! :-) Tiaraletinga mi har det ikke blitt noe av denne uka.. Har kommet på at jeg har ei venninne som har ei venninne i USA... så jeg må nok på ei lita smiske runde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå