Gå til innhold

Vår vei til den store dagen


Søta

Anbefalte innlegg

Så flott at tiaraen(e) ble en suksess! :-) Ingenting er bedre enn det... Men kjedelig at skoene var for små! :( Hvor mye måtte du ut med i frakt? Ble det toll? For hvis du får solgt disse, så rekker du kanskje å kjøpe et par til...mener, om det liksom er "drømmeskoene"??!

Skulle gjerne kjøpt de jeg, men tror jeg er for stor i foten selv! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frakten ble billigere enn den vi så på teddytoria... 15$, også var det et greit firma - de skrev "gift" utenpå pakka - så tollfritt og uten norsk moms bled det også! De er ikke så dyre da nei - prøver å få solgt de. Men fant egentlig noen sko i byen som var fine - ikke typiske brudesko - så de kan brukes til andre ting - også var de samme farge som kjolen. Så jeg tror jeg satser på de. Legger skoene mine ut på qxl tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki!

Men hvilken internettside var det du bestilte fra?

Skulle nesten tatt meg en tur til deg og fått sett de, for de ser jo fine ut på bildet, men det blir jo aldri det samme... Tenker du får solgt de greit uansett! Str. 6 er ca. 37 det, var det ikke så?

Er så vanskelig, skulle ønske jeg bare fant noen enkle, pene og brukbare i byen jeg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen alle sammen!

Nå har planlegginga tatt fart og ei ny vending.

Det blir ikke tiara - det blir for mye dill... Blomstene er bestilt og planlegging av bordpynt i god gang.

Hagebryllup blir det derimor ikke på oss. Svigerfar har vært innlagt på sykehus - høyt blodtrykk og litt sånn. Vi orker ikke en innleggelse til - og bryllup i hagen deres hadde ført til masse stress! (for han som planter, gjødsler, luger og klipper...) Så nå må vi finne et nytt sted. Har 2 alternativer - enten på plassen hvor vi skal ha festen - ei brygge ved sjøkanten. Eller ved elva (han er iherdig laksefisker...) Fint og personlig blir det nok uansett!

nå er det vist mat... Får skrive mer siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så var det vel på tide å skrive litt igjen. Etter ei uke i Budapest har planleggingen stått litt stille. Det ble ikke mye ti til planlegging dernede - men handla et brudepar i marsipan (som var hodeløse dagen etter jeg kom hjem...)og kjøpt brudepikesko (de har ennå ikke prøvd og sett de - håper de blir fornøyde..)

Den første brudepikekjolen er helt ferdig - de blir supernydelige! Gleder meg til å vise de de - håper de får gnisten og lysten litt tilbake... tror det har blitt lenge å vente...

Ellers har det ikke skjedd så mye nytt. Skal i bryllup til lørdag - med han samme vigsleren (heter det det???) og lit samme opplegget (vielse og fest på samme sted og fotografering etter vielsen) Blir spennende å se...

Er ikke lenge igjen nå dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi i bryllup i går - til ho som skal være min forlover. (Han er min kjæres fetter). Et skikkelig familiebryllup..... Men dog koselig!

Er utrolig glad for at jeg har vært i det bryllupet og skal i et til før det er min tur. (HAr aldri vært i et før...) Lærte masse av deres feil og mangler - legger sikkert merke til mye når en selv planlegger. Også tar en med seg alt det som er flott! Så f.eks den flotte borderkrasjonen - skjønte da at mine tabker om borddekrasjon må endres... Er ikke plass til store runde fat midt på bordet - det er ikke plass - så nå må det tenkes nytt!!! Bilder på nette av flotte bord mottaes med store takk! Skal sette opp bordene som hestesko.

Fikk tatt mange bilder - har lært masse av dere her inne. (Var bedt om å være fotograf for kvelden). Så bukett og brud ble invrig fotografert - også sammen med foreldre og søsken! Håper det blir mange bra bilder - noen må det bli for jeg tok 7 filmer...

Så nå begynner en å glede seg til det er vår tur! Håper nok det blir litt mere liv da - men vi skal være mest venner... Og vi har ikke akkurat stille og sjenerte venner nei :-)

Var også han samme dommeren som skal vie oss - han var kjempe flink! Prata litt med han etterpå - han ville gjerne ha en prat med oss før den tid - det syntes jo jeg var flott da! Stilig i kappa og med flott protokoll! Også var det fint og enkelt det han sa. Nå skal vi ha ringbytte da så det blir nå litt annerledes. Han oppfordra også brudeparet til et kyss - det synes jeg var flott av han!

Alt i alt var det en koselig og ikke minst lærerik kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...