Gå til innhold

Vår vei til den store dagen


Søta

Anbefalte innlegg

Da har jeg bydd på tiaraer på ebay! Og iallefall vunnet den til meg - bare 19.95 dollar

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...item=5370147959

Har lagt inn bud på noen jeg kanskje kunne tenke meg at brudepikene kan ha...

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...item=5370151258

Håper de budene også går inn!!

Tiaraen passer til smykkene og kjolene mine - "diamanter" og perler...

Håper jeg blir like fornøyd når den ligger i postkassa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søte tiaraer, men det sa jeg jo i går... Kjempeflott at du fikk tilslaget på alle sammen! Nå er det vel bare å vente og smøre seg med tålemod! :wink:

Ha en fin dag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe skohandel ble det ikke på meg og TeddyToria.. 83$ i frakt var vel endel for mye - faktisk mer enn skoene kosta!!!

Men finner vel en annen plass de har de hvor frakta ikke er så dyr... Men de skoene må jeg bare ha!

I dag har jeg ordna sydame til kjolen min. Hun sa kom inn 3 uker før bryllupet.. da ble jeg litt stressa. Trodde det var vanlig å gjøre det i god tid, for så å gjøre justeringer like før...?

Men kunne iallefall komme inn nå om jeg ville det!

Invitasjonene er helt bestemt i dag! Så i morgen blir det laging av invitasjoner (dersom hånda er stø nok etter i kveld..) - kanskje dele de ut i påska???? Takk til TeddyToria for å ha lagd slik et fint monogram - det ble gull!

Gleder meg bare mere og mere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:vinke: Bedre sent, enn aldri: GRATULERER MED DAGBOK!! Kjempelekker kjole!! Virkelig lekker den der... :wink: Forresten har du jo kommet kjempelangt. Det høres såååååååååå koselig ut med et hagebryllup.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood søndag, søta!

Invittene blir sikkert kjempeflotte - håper jeg får se endelig resultat! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Invitasjonene ble knallbra!!! vi og foreldrene våre kunne nok ikke bli mer fornøyd med resultatet!! Men jeg har bare klart å lage ferdig 1.. så så langt på vei er jeg ikke kommet.....

Ellers er det vel riktig at jeg har kommet langt i planeleggingen.. men det er mye vi ikke har tenkt på - hvordan skal vielsen være, hva skal vi pynte me, hva slags blomster skal vi ha... tøy til han er ennå ikke på plass...

Og nå får vi nok mye annet å tenke på framover... Båtpusse, reiser, eksamen, jobb, 3 andre bryllup (hvor han skal være toastmaster i 1) også har vi lyst til å nyte denne tia fram mot bryllupet! Og gjerne også ha litt ferie sammen - kose oss litt på sjøen i den nye båten vår...

tror at jeg nok ikke får ut innbydelsene før langt ut i mai om de ikke kommer ut i påska.. så nå må jeg bare sette i gang å bli ferdig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, laging av innbydelser tar LANG tid!!! og jeg som hadde tenkt å begynne for lenge siden.. Skulle nok ha gjort det - så hadde jeg unngått å gå lei.... Men fine blir de ja.... Har 30 halvferdige kort liggende i presse - må jo bli limt ordentlig... er utrolig nøye og pirkete...

Brudepikene er fornøyde med tiaraene - og godt er det for de er jo bestilt uten at de hadde sett de først...

Har vært noen slitsomme uker på jobb - så har fått gjort utrolig lite. Er glad for at jeg har en så god samboer som virkelig kan ta vare på meg! Og nå er det bare 2 dager til helg, så 2 dager til på jobb før jeg skal ha ovre 1 ukes ferie - det skal bli deilig det!!!! Vi drar til Skottland - han skal fiske laks, jeg skal ta bilder, filme og slappe av langs elva - synes det er så deilig av og til. Og selvfølgelig blir det handling i Edinburg!!! Ja jeg gleder meg! Etter det blir det båtpuss (hvis bare snøen forsvinner snart) fram til jeg drar på 1 ukes studietur med jobb til Budapest! Luksus!!!!

Etter det kommer utdrikningslag og bryllup tett i tett! Er spent på mitt utdrikningslag ja! Vi får ta det som det kommer - bare det blir en god fest med gode venner er jeg fornøyd!

Må nok jobbe videre med kortene nå.. vil jo absolutt ha de ut til påske.... Noen som har noen gode ideer til tekst? Noe litt orginalT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det endelig helg!!! Nå er påska i gang - og jeg er ikke halvveis på kortene engang.... Å hvordan skal dette gå...

Har 2 arbeidsdager igjen så er det 1 1/2 ukers ferie - ja jeg gleder meg noe helt vanvittig!

Men tilbake til invitasjoener... nå er det påskeferie for studenter og lærere iallefall. Folk begynner å komme hjem - og jeg har virkelig lyst til å dele ut kortene i påska.. Så nå er det bare å sette igang. Typen skal på kin i kveld - så da blir det kortlaging på høyt plan! Har ennå ikke funnet ut hva som skal stå i de - men finner nok ut av det!

Også har tante flyttet hjem til onkel igjen :cry: så nå må ho nok bli invitert ho også - det er ei lang historeie. Vi har vel aldri likt ho noe særlig - er ei sur dame. Nå har ho vært utro - til og med flytta sammen med elskeren sin men dog kastet ut etter ei uke. Og onkelen min har atter ei gang tatt ho tilbake. Også etter all dritten ho har slengt rundt seg om mamma... Men de er de eneste vi har, også er ho jo min fadder... :( dårlig valg ja!!!!! kanskje vi skal vente med invitasjonene og håpe at ho flytter ut igjen...

Men egentlig er det vel verre for ho å komme enn for oss å ha ho der - ho bør jo være dritt flau!

Ellers er alt bra og vi er fornøyd med planleggingen og de andre gjestene vi håper kommer!

Ha ei god helg alle sammen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått begynt å dele ut invitasjoner. Har vært i bursdag hos bestemor - og da kom selvfølgelig onkel m. familie. For å unngå å måtte treffe de så mye mer tok vi med kortene! Og det ble masse skryt!! :-)

Så nå har vi begynt på det. i kveld får jeg lage resten av konvoluttene - vi fant nemlig ingen konvolutter som passet til kortene :( Men etter mye strev fant jeg nå ut hvordan jeg kan lage enkle og greie konvolutter som passer! Så nå gjenstår bare 27 konvolutter og resten av 27 kort.... Jaja ting tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det skal vi nok ordne.. må bare få tatt et bilde og lagt det ut på en eller annen måte.. ser om vi ikke kan klare det i løpet av dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skal vi nok ordne.. må bare få tatt et bilde og lagt det ut på en eller annen måte.. ser om vi ikke kan klare det i løpet av dagen..

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

....kanskje vi skal vente med invitasjonene og håpe at ho flytter ut igjen...

Du er nå søt da, Søta! :ler::ler::ler:

Regner med at om hun flytter ut igjen, så kommer hun forhåpentligvis ikke i bryllupet.

Morro å dele ut invitter. Det gleder jeg meg også til!

Venter i spenning på bilde av invittene dine!

...og vil også ønske deg en riktig

GOD PÅSKE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja.. Nå har jeg tatt bilde av innbydelsen. Men jeg får ikke lagt den inn i albumet ... Så da blird et vel litt vanskelig å få vist dere det nå! Har aldri gjort det før - hva kan jeg gjøre galt?

Ellers har jeg fått delt ut noen i påska! Kjempemorro!

Og tiaraene er omsider på vei.. Var litt treg med å betale - men fikk mail i dag om at de var på vei i posten! Så nå er vi 3 jenter som gleder oss! De ligger vel i posten når jeg kommer hjem fra en etterlengtet ferie!

Skoene er også bestilt. Ble de med perler på, men bestilte ikke fra bridesave. (de skulle ha 80 $ i frakt....)

Så nå reiser vi om noen timer! Dere får kose dere videre i påska - så "prates" vi neste helg!

:hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen!

Har hatt ei deilig uke i Skottland - tross for drållig vær!

Har ikke planlagt noe videre... Men fått kjøpt en haug med bryllupsblader og fått masse inspirasjon:

Planleggingen blir nok litt stille fra min side nå.. Svigerfar kom i hu og hast på sykehuset mens vi var vekk.. så nå har vi nok å tenke på der.... Det går nok bra!!!

Men dere som ville se invitasjonene - jeg klarer ikke å legge de inn i albumet - så her må jeg få noen tips på hva det er jeg kan gjøre feil!

Må få pakka ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Da var svigerfar kommet hjem og ting begynner å roe seg ... Men det har vært ei hektisk helg - å det tar på!

Var på glassmagasinet i dag - de hadde åpent hus for brudepar på kvelden. Fant service og glass, og skrev en ønskeliste.. Men han vil nok være med ned å sjekke at det er greit du..

Nå er kropp og hode sliten - så nå sier jeg natta til alle dere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er skoene og taiaraene kommet! Var vanvittig fint alt sammen - ja mye finere enn bildene!

Men skoene passet ikke.. var litt små og trange over rista! :( Så om noen er innteresert i et par nydelige brudesko med perler på er det bare å ta kontakt! De er str 6....

Ellers står planleggingen litt stille. Har et vennepar som gifter seg snart - så planlegging av utdrikningslag, gaver og klær til det er godt i gang. Også er vi vel egentlig kommet så langt at vi ikke kan planlegge alt før det nærmer seg litt mer.... Må få ut resten av innbydelsene.... også må vi vel finne ut av blomster nå snart. Til uka skal han finne klær. ellers er vel hovedtrekkene klare!

Koser oss iallefall med bryllupsplanleggingen om dagen - det er kos og ikke stress!

Håper dere har hatt ei fin helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...