Gå til innhold

Noen som har brukt appene Flo eller Clue ? Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker begge to, og har gjort det i flere måneder (startet prøving i Juli/august) - men de viser forskjellig dato for EL. Noen som har brukt disse med hell? Prøvd meg såvidt på EL tester, men syntes det ble mye mas.. 

Anonymkode: d9aae...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker begge to, og har gjort det i flere måneder (startet prøving i Juli/august) - men de viser forskjellig dato for EL. Noen som har brukt disse med hell? Prøvd meg såvidt på EL tester, men syntes det ble mye mas.. 

Anonymkode: d9aae...1ef

Jeg bruker flo. Den har stemt med EL når jeg har tatt el tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stemmer på meg.. Gah, finner ikke en god nok app 😂

Anonymkode: 44043...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker flo, må ha app for å ha oversikt over mensen og symptomer, jeg husker aldri noe selv :P

Ble gravid ca tre måneder etter ppille-slutt kun ved å bruke appen. Nå etter MA som syklusen er litt ute av synk stemmer ikke appen i det hele tatt med beregninger for mens og EL, håper det normaliserer seg snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke imponert over flo. Lastet den ned og brukt noen mnd fordi andre her inne sverget til den. 

Foretrekker OvuView. Brukt den i mange år, syns den er enklere i bruk enn flo.

Anonymkode: bdcdd...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Clue, og synes forsåvidt appen er god nok på brukervennlighet egentlig. Men mitt inntrykk er at alle apper som ikke bruker temping/el-testing kun funker hvis man har "normale" sykluser og EL-tider (den baserer seg jo kun på statistikk). Men et nyttig verktøy for å få oversikt over syklusen også.

Selv har jeg ikke EL naturlig, så ikke så mye vits i slike apper. Men jeg ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte Flo, men den er ikke så god på å treffe EL hvis en kun legger inn info om menstruasjon. Men om en i tillegg legger inn f eks type utflod og basaltemperatur treffer den. Det samme gjelder Fertility Friend. Hvis en ikke legger inn mer info enn mens, så legger de vel inn at EL er 14 dager før neste mens? Dette er jo «normalen». 

Anonymkode: c252a...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker begge to, legger inn alt av info hver dag, likt på begge. Likevel beregner de forskjellig EL. Mer fornøyd med Ovia som endrer seg fortløpende etter hvert som jeg plotter inn ting. 

Anonymkode: 347c1...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både Flo, Clue og en annen jeg ikke husker navnet på. Den tredje er veldig enkel og kan kun putte inn mens og når man har hatt sex. Rosa lotus ikon.

Alle de 3 viser forskjellig dag for eggløsning hos meg :fnise: Prøvde meg på eggløsningstester jeg også, men syntes det var litt stress for å være ærlig. Har tenkt å prøve de digitale, har hørt de skal være enklere å forstå seg på også. Ikke alltid like lett å avgjøre om den teststreken er like mørk som kontrollstreken. 

 

Jeg foretrekker allikevel Clue, syns den er lett å putte ting inn i og liker bedre utseendet på den enn Flo selv om de er nokså like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...