AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1581 Skrevet 19. april 2018 Håper det blir Kristian som må hjem, men siden de nettopp har pult og Karoline er head over heels på han så skjer vel ikke det Liker Leo, rettferdig type Anonymkode: ab37f...bb0
smalls Skrevet 19. april 2018 #1582 Skrevet 19. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med Leo her altså Anonymkode: 3a8a2...8d8 Ja, blir jo litt dobbelmoralsk Liker Leo. Han er sympatisk og rettferdig. Tør å si ting som det er, selv om de står i samme gruppe 19
missmcbeal Skrevet 19. april 2018 #1583 Skrevet 19. april 2018 5 minutter siden, smalls skrev: Tipper Isabel ler høyt i stuen nå 🙊 Håper Leo blir. Kommer til å bli klein stemning mellom Anders og Julie på rommet Hun er faktisk ute på byen nå med Ine, Newa, Sofie (fra fjoråret) I følge Instagram. 2
Snuppah00 Skrevet 19. april 2018 #1584 Skrevet 19. april 2018 Flaks at Leo fikk bli Phjooo. Heier på Leo Ville heller at Mathias røyk ut, men helt greit at Kristian røyk. 11
missmcbeal Skrevet 19. april 2018 #1585 Skrevet 19. april 2018 Go Karoline! Smart jente, tenker med hjernen og ikke med kroppen. 23
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1586 Skrevet 19. april 2018 Ja, der fikk vi sett jenta som kommer inn neste uke. Anonymkode: d13d8...b3b 14
pessimistisk Skrevet 19. april 2018 #1587 Skrevet 19. april 2018 Føler Julie prøver å fremstille seg som en smart og taktisk spiller, men hun er jo absolutt ikke det. Hun snakker om hvor utrygg partneren(som var fredet) er bak henne, men det er jo mest sannsynlig jentene om er utrygge neste uke.. Synes også det er utrolig teit at Triana alltid skal påpeke at folk blir flaue. Er man flau er det "nå ble du flau" det siste man har lyst til å høre, spesielt når man blir filmet. Ellers får jeg bare mer og mer sansen for Leo! Han er snill og rettferdig samtidig som han står opp for folk og sier egne meninger. 25
kindagirl Skrevet 19. april 2018 #1588 Skrevet 19. april 2018 Regner med det snart kommer noe på Isabel sin blogg eller snapchat der hun godter seg ordentlig.
missmcbeal Skrevet 19. april 2018 #1589 Skrevet 19. april 2018 (endret) Nå er det ikke tvil lenger, Leo og Karoline er klart favorittparet mitt nå. Håper de kommer langt sammen! Dette var en skikkelig lojalitetstest mot Leo, som hun bestod med glans. Ser ut som det blir like mye drama neste uke, gleder meg! Endret 19. april 2018 av missmcbeal 20
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1590 Skrevet 19. april 2018 12 minutter siden, kindagirl skrev: Regner med det snart kommer noe på Isabel sin blogg eller snapchat der hun godter seg ordentlig. Gjett om! Hun sa jo forrige uke #paybackisabitch Men hvorfor ville Karoline ha ut Kristian? Siden hun og AM gå hverandre high fives Anonymkode: 203af...6e2 2
kindagirl Skrevet 19. april 2018 #1591 Skrevet 19. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjett om! Hun sa jo forrige uke #paybackisabitch Men hvorfor ville Karoline ha ut Kristian? Siden hun og AM gå hverandre high fives Anonymkode: 203af...6e2 Karoline trengte vel sårt noen å spille med. Da ble det visst Ann mariell. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1592 Skrevet 19. april 2018 17 minutter siden, kindagirl skrev: Karoline trengte vel sårt noen å spille med. Da ble det visst Ann mariell. Men hvorfor måtte hun ha ut Kristian for å ha noen å spille med? Skjønner ikke helt Anonymkode: 203af...6e2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1593 Skrevet 19. april 2018 Dette var virkelig litt av en parsermoni. Det første jeg tenker er at både Newa og Julie virker helt skada. Enten mangler det noe grunnleggende med intelligensen, eller så er de langt under gjennomsnittet umoden. Hva enn det er, så er ikke PH et program de burde utsette seg for å være med på. Jeg skjønner godt at Erik fikk nok i kveld. Hun har satt seg selv i en gigantisk offerrolle, og jamrer løs til alt og alle om hvor forfedelig Erik. Det er greit, alle har skjønt det. Likevel klarer hun ikke å slutte. Hun bare fortsetter og fortsetter og fortsetter. Skriker ut om anklagelser og beskyldninger og påstander, hvor han har prøvd flere ganger å skvære opp og forklare seg. Å stå foran Triana og hele gjengen på en måten som hun gjorde uten å la fyren få snakke for seg eller forsvare seg, er så desperat at jeg finner ikke ord. Julie. Vel hva kan man si? Jenta er en bøllete, frekk liten sutrekopp. Måten hun snakket til Anders på var forkastelig rett og slett, og hvert eneste ord som kom ut av munnen hans var fullstendig korrekt! Julie fikk nå smake sin egen medisin, og jaggu meg reagerte hun på samme måte som Isabel gjorde i forrige uke som hun selv stod å lo av. Skulle virkelig ønske at noen lo av den latterlige overreageringen hennes denne parsermonien. Det er begrenset over hvor lenge man kan skylde på at hun mistet faren sin et halvår før innspilling. Hun viser gang på gang at hun har et sinneproblem hun ikke har kontroll på, og denne sutringen og utageringen ligner en 2 åring som enda ikke har lært å kjenne sine egne følelser. Heia Anders!! Skulle ønske flere enn Leo stod opp for fyren, for det der var ikke greit. Skulle i grunn også ønske at Ingrid ikke satt å trøstet Julie hele kvelden. Hadde vært rimelig komisk om hun satt der helt alene ved potteplanten og hulket seg halvt ihjel. Så hadde hun kanskje lært at slik overreagerende dramatisk oppførsel ikke har noe nytte. Anonymkode: ba1c0...d93 24
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1594 Skrevet 19. april 2018 Isabel var barnslig forrige uke, men Julie var søren meg barnslig denne uken hun også. "Jeg tror hun tenker med fitten for det er det hun har gjort hele uken" , nei hun gjorde helt tydelig stikk motsatt, og sendte den hun var kåt på hjem og beholdt den som var taktisk smart. Kom meg litt bedre punchlines som faktisk stemmer om du først skal bashe noen liksom... Men hva søren er greia med Newa? Skryte av til kamera x antall ganger at hun elsker kriminelle gutter? Flaaaaut....... Foreldrene må være stolte Anonymkode: ab37f...bb0 18
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1595 Skrevet 19. april 2018 19 minutter siden, pessimistisk skrev: Føler Julie prøver å fremstille seg som en smart og taktisk spiller, men hun er jo absolutt ikke det. Hun snakker om hvor utrygg partneren(som var fredet) er bak henne, men det er jo mest sannsynlig jentene om er utrygge neste uke.. Synes også det er utrolig teit at Triana alltid skal påpeke at folk blir flaue. Er man flau er det "nå ble du flau" det siste man har lyst til å høre, spesielt når man blir filmet. Ellers får jeg bare mer og mer sansen for Leo! Han er snill og rettferdig samtidig som han står opp for folk og sier egne meninger. Triana er 36 år gammel, men oppfører seg som en ungdomsskole-elev... Anonymkode: e622a...b92 12
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1596 Skrevet 19. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor måtte hun ha ut Kristian for å ha noen å spille med? Skjønner ikke helt Anonymkode: 203af...6e2 Karoline ville vel ikke ha ut Kristian, men hvis hun skal spille med AM (som er hennes eneste mulighet, siden de andre jentene er en gruppe) ville de ikke at Mathias skulle ryke. Og i tillegg svekket det Julie. Jeg begynner å bli ganske lei Julie, men det er nok fordi hun har hatt altfor mye tid i snakkeboksen i det siste. Men det er jo litt morsomt at hun laget så mye styr for å redde Kristian, når han ikke ville stå med henne engang. Og snakker om at Anders ikke forstår spillet i det hele tatt, når det er hun som sitter igjen som en grinebiter og uten partner... Jeg skjønner valget til Anders og syns han snakket godt for seg på parseremonien. Det er jo ikke i hans interesse å sørge for at "bestevennene" blant guttene får bli, da er det jo han som står svakest blant dem neste gang noen skal ut. Syns denne sesongen er spennende, men håper det danner seg noen ordentlige allianser etter hvert! Og jeg håper at Erik og Mathias ryker snart. Mathias bidrar ikke med noen ting denne sesongen, og Erik er bare så høy på seg selv at det hadde vært morsomt å se han ryke. Håper Newa klarer å få sendt ham ut. Anonymkode: 3d70f...042 7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1597 Skrevet 19. april 2018 Hvorfor spoiler alltid TV3 i "se hva som skjer neste uke"? Er det såå vanskelig å klippe sammen et par sekunder som ikke viser deltakere som ikke har vært ennå? Føler de ofte driver å spoiler, gjort det flere ganger, mulig de tror folk følger utrolig dårlig med. Anonymkode: b17e4...e6e 6
pessimistisk Skrevet 19. april 2018 #1598 Skrevet 19. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Triana er 36 år gammel, men oppfører seg som en ungdomsskole-elev... Anonymkode: e622a...b92 Sant.. føler nesten det blir verre og verre for hvert år 5
smalls Skrevet 19. april 2018 #1599 Skrevet 19. april 2018 Jeg skjønner Julie ble irritert da Anders stilte seg bak henne (Han lovet å ikke gjøre det) men hun må lære seg å holde seg mer rolig. Som Leo sa i snakkeboksen, så er det ikke særlig smart å kjefte han ut og si han ikke står trygt bak henne til uka. Tipper det sjekker inn en jente til uka og da har hun ingen å stå med Anders ville ikke sende ut Mathias siden han fikk fredning fra han. Fair enough. Håper uansett Mathias ryker til uka 10
smalls Skrevet 19. april 2018 #1600 Skrevet 19. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spoiler alltid TV3 i "se hva som skjer neste uke"? Er det såå vanskelig å klippe sammen et par sekunder som ikke viser deltakere som ikke har vært ennå? Føler de ofte driver å spoiler, gjort det flere ganger, mulig de tror folk følger utrolig dårlig med. Anonymkode: b17e4...e6e Vet, men hvorfor ser du på "se hva som skjer neste uke" når de alltid spoiler? Pleier å droppe det 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå