Gå til innhold

Paradise hotell 2018

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er i utgangspunktet anonymt, men her har Newa, som er  OJ (original poster/jodler) bekreftet det ved å legge ut et bilde av seg selv.

Anonymkode: 548bc...abc

I teorien kan jo det bildet være screenshot fra en snap eller facebook, og noen andre gir seg ut for å være henne.
Det er flere kvinner som har løyet om å ha sex med mer statusrike personer, f eks gjorde Lene Alexandra og Aylar det, og løy og sa de hadde hatt sex med Robbie Williams for å få PR, og de oppnådde jo å bli et mer kjent navn selv av det. Erik er en litt annen klasse da, men noen er så PR syke at de kunne funnet på å lyve om sånt bare for å få mer PR.

1 time siden, allesote skrev:

Både Newa, Erik, Isabell og Erlend Elias har bekreftet at Newa og Erik har sex inne på hotellet. På tide å legge debatten om de gjorde det eller ikke død nå, de gjorde det!

Tror produksjonen har klippet det bort for å få Newa til å virke enda mer desperat og håpløst forelsket enn hun var. Vi har allerede fått bekreftet fra flere deltagere at Erik var flørtete tilbake med Newa (noe som også er klippet bort) og at de kysset og koste masse og at han "lekte" med følelsene hennes. Det har heller ikke komt med. Så enten så vil ikke produksjonen vise hvordan Erik egentlig er, eller så vil de få Newa til å fremstå som mye mer desperat og forelsket enn hun var. Eventuelt en kombinasjon.

Hva i helsike vet Erlend Elias om det? :P Hvor har Erik bekreftet det?

Jeg ser heller ikke noen grunn til å tvile på dere altså, eller de om de faktisk sier det, men greier bare ikke til å få det til å henge sammen når det ikke er vist på Tv, for det er jo nettopp det som "ER" paradise hotell, og å klippe ut at noen har sex gir ingen mening. Om de vil fremstille Erik som "kongen" og Newa som desperat, så hadde det jo vært samme effekten om folk visste de hadde sex. Uansett om det er tilfellet at produksjonen har klippet det bort enten for å latterliggjøre Newas oppførsel, eller evn skåne Newa og familien hennes, så gir det bare ingen mening. Man kan ikke sette regi på så store hendelser i reality og bare late som det ikke har skjedd, og man kan heller ikke særbehandle folk. Det har aldri skjedd før at de har klippet vekk at noen hadde sex.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her gjør meg opprørt. Virkelig opprørt. Slik som dette burde faktisk ikke vært lov!

Anonymkode: 3a8a2...8d8

Jeg er enig, det er veldig veldig spesielt. Som seer mister man tiltro til produksjonen, og som deltaker bør man også reagere på at de evn vrir og vender så mye på en situasjon kun for å stille en i negativt lys. Venter på at noen av deltakerne skal reagere på dette her i media om det er tilfelle.

Anonymkode: ab37f...bb0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes årets sesong har vært overraskende bra. Det er en god kombo av spill og badeferie. Samtidig er det egentlig ikke de tradisjonelle alliansene som står mot hverandre. Det er mer dynamisk og hvem som støtter eller spiller mot hvem skifter fra uke til uke. 

Anonymkode: 87d18...8df

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Og så har jeg på følelsen at det er ekstra mye pupper som vises fram i år... er det ikke? 

Enten så viser de mer av nakenheten i år eller så er det ekstra mange deltakere som viser mye pupp. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, smalls skrev:

Dette er tross alt Paradise Hotel. Helt vanlig at noen har sex der. Spesielt når man har drukket alkohol og skal sove i samme seng. Har vært PH par, men de fleste av gutta ser på det som KUN sex. Ingen følelser eller noe. Vi jenter faller ofte fortere. Hvert fall når vi har hatt sex

Jeg tror nok Erik angret på å ha hatt sex med Newa, siden han så hvor mye hun likte han og hadde falt. Det er slitsomt når partneren din (de er jo ikke partnere nå) blir lei seg og sjalu når du kysser, flørter osv med en annen. Men jeg kan forstå det er vanskelig for henne. De er jo sammen 24/7 der inne. Ingen lett situasjon for noen. 

24/4...

Anonymkode: 1a5ed...d92

• Liker 4
Skrevet (endret)
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I teorien kan jo det bildet være screenshot fra en snap eller facebook, og noen andre gir seg ut for å være henne.
Det er flere kvinner som har løyet om å ha sex med mer statusrike personer, f eks gjorde Lene Alexandra og Aylar det, og løy og sa de hadde hatt sex med Robbie Williams for å få PR, og de oppnådde jo å bli et mer kjent navn selv av det. Erik er en litt annen klasse da, men noen er så PR syke at de kunne funnet på å lyve om sånt bare for å få mer PR.

Jeg ser heller ikke noen grunn til å tvile på dere altså, eller de om de faktisk sier det, men greier bare ikke til å få det til å henge sammen når det ikke er vist på Tv, for det er jo nettopp det som "ER" paradise hotell, og å klippe ut at noen har sex gir ingen mening. Om de vil fremstille Erik som "kongen" og Newa som desperat, så hadde det jo vært samme effekten om folk visste de hadde sex. Uansett om det er tilfellet at produksjonen har klippet det bort enten for å latterliggjøre Newas oppførsel, eller evn skåne Newa og familien hennes, så gir det bare ingen mening. Man kan ikke sette regi på så store hendelser i reality og bare late som det ikke har skjedd, og man kan heller ikke særbehandle folk. Det har aldri skjedd før at de har klippet vekk at noen hadde sex.

Jeg er enig, det er veldig veldig spesielt. Som seer mister man tiltro til produksjonen, og som deltaker bør man også reagere på at de evn vrir og vender så mye på en situasjon kun for å stille en i negativt lys. Venter på at noen av deltakerne skal reagere på dette her i media om det er tilfelle.

Det går ikke an å legge ut en screenshot på Jodel, så det er ikke teoretisk mulig, du må ta bilde der og da og legge ut. "OJ" som er originalposter har lagt ut en selfie av seg selv, som altså viser seg å være Newa. Så det er Newa som har lagt ut den Jodelen og bekreftet at de har hatt sex.

Grunnen til at Erlend Elias vet det er nok fordi broren hans har fortalt det? Det ble visst nevnt i Pærrapreik eller noe eller en livesending, det spiller ingen rolle, men det er altså sagt. 

Det ble spekulert i kommentarfeltet til Jodelen til Newa, om sexscene kan ha blitt kuttet fordi det virker som Erik og Ingrid har blitt close, så at det har blitt gjort for å skåne Ingrid, kanskje det er noe Erik selv har bedt om. Ikke vet jeg. 

Men, de hadde altså sex og det ble ikke vist. Nå som dette er kommet ut så spørs det om ikke dette spørsmålet blir rettet mot produksjonen og de er nødt til å svare for seg.

Endret av missmcbeal
  • Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar du ikke programmet litt vel alvorlig når du blir opprørt av anonyme påstander om det på KG?  

At Erik ble headhuntet er sant, men resten er såklart bare spekulasjoner, og det er kun produksjonen som vet svaret. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, missmcbeal skrev:

Det går ikke an å legge ut en screenshot på Jodel, så det er ikke teoretisk mulig, du må ta bilde der og da og legge ut. "OJ" som er originalposter har lagt ut en selfie av seg selv, som altså viser seg å være Newa. Så det er Newa som har lagt ut den Jodelen og bekreftet at de har hatt sex.

Grunnen til at Erlend Elias vet det er nok fordi broren hans har fortalt det? Det ble visst nevnt i Pærrapreik eller noe eller en livesending, det spiller ingen rolle, men det er altså sagt. 

Det ble spekulert i kommentarfeltet til Jodelen til Newa, om sexscene kan ha blitt kuttet fordi det virker som Erik og Ingrid har blitt close, så at det har blitt gjort for å skåne Ingrid, kanskje det er noe Erik selv har bedt om. Ikke vet jeg. 

Men, de hadde altså sex og det ble ikke vist. Nå som dette er kommet ut så spørs det om ikke dette spørsmålet blir rettet mot produksjonen og de er nødt til å svare for seg.

Men greia er at man vil ikke komme lenger med å "klage" til produksjonen for de sier som de alltid gjør: Det er ikke plass til å ta med alt som har skjedd i løpet av en døgn i en episode, og de har tatt med det de mente var viktig den dagen, og da var ikke sexen viktig nok. De gjør som de vil.

Men jeg er enig i at det er utrolig merkelig at de ikke har vist noe av det, som noen andre her skrev; det er jo det som er Paradise Hotel.

Men hvor er det Erik har livestreams?

Anonymkode: 8141f...b7e

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du vet at Erlend Elias er broren til Erik?

Anonymkode: 2f61e...aae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Over til noe annet, hvem tror dere ryker i kveld? Jeg tror Kristian står i faresonen

Anonymkode: 8ed67...b00

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over til noe annet, hvem tror dere ryker i kveld? Jeg tror Kristian står i faresonen

Anonymkode: 8ed67...b00

Jeg tror også at det er Kristian som ryker i kveld. 

Anonymkode: af407...ca1

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, allesote skrev:

Både Newa, Erik, Isabell og Erlend Elias har bekreftet at Newa og Erik har sex inne på hotellet. På tide å legge debatten om de gjorde det eller ikke død nå, de gjorde det!

Tror produksjonen har klippet det bort for å få Newa til å virke enda mer desperat og håpløst forelsket enn hun var. Vi har allerede fått bekreftet fra flere deltagere at Erik var flørtete tilbake med Newa (noe som også er klippet bort) og at de kysset og koste masse og at han "lekte" med følelsene hennes. Det har heller ikke komt med. Så enten så vil ikke produksjonen vise hvordan Erik egentlig er, eller så vil de få Newa til å fremstå som mye mer desperat og forelsket enn hun var. Eventuelt en kombinasjon.

Når/hvor bekreftet Erlend og Erik dette? :O 

Anonymkode: e4cb5...b1b

Skrevet

Synes det er i overkant dårlig gjort av produksjonen å klippe vekk at Erik og Newa har hatt sex der inne. Hvis det er sant at de har hatt det, så gir Newa sin forelskelse mer mening. Selvfølgelig betyr ikke sex at man automatisk er et par (og heller ikke at Erik er utro ved å ha seg med andre), men Newa virker som et følelsesladet mennesket og da er det obvious at sex har en betydning for henne. Synes det er dårlig gjort av Erik å ha seg med henne 'flere ganger' når han visste at hun var betatt, og i tillegg ikke var noe betatt selv. Da må han jo forstå at han gjør vondt verre. Det + måten han gikk bort til gutta å pratet nedlatende om henne/samtalen deres, får han til å synke litt i mine øyne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror på ingen måte at produksjonen har klippet vekk at Newa og Erik har sex, det gir null mening. Er ikke det poenget, at det som skjer der skal filmes? Man har selvsagt ikke sjans til å løpe til produksjonen i ettertid og be dem klippe vekk scener, tenk hvor mange som ville gjort det da? Jeg tror ikke de har hatt sex, men at newa vil at folk skal tro det, fordi hun er så forbannet på han. Isabel tror jeg null på, hun vil jo selvsagt gjøre alt hun kan for å stille Erik i et dårlig lys.

Anonymkode: 65aeb...2db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi diskutere noe annet enn Newa og Erik?

Anders er i alle fall tøff om han sender ut Leo eller Kristian. Da får han jo alle i mot seg. Alle utenom Mathias og AM. Hadde ikke ville spillet med Mathias for å si det sånn

Anonymkode: 6ac45...0c4

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hva klager Newa på? Hun ville jo ha han ut selv :P

Anonymkode: 27684...323

• Liker 1
Skrevet

Holy shit, skikkelig dårlig stemning på denne parsermonien. Drama :alice:

• Liker 11
Skrevet (endret)

Tipper Isabel ler høyt i stuen nå 🙊

Håper Leo blir. Kommer til å bli klein stemning mellom Anders og Julie på rommet :ler:

Endret av smalls
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, smalls skrev:

Tipper Isabel ler høyt i stuen nå 🙊

Jeg er enig med Leo her altså :P

Anonymkode: 3a8a2...8d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at Erlend Elias er broren til Erik?

Anonymkode: 2f61e...aae

Nei det visste jeg ikke, husker det ble nevnt men ikke om hvem. Visste heller ikke hvordan Jodel appen fungerte ang bilde. Så takk for oppklaring begge to!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heia Anders!!!!!!  Og enda godt at Leo turte å påpeke for Julie i hennes rant om hvor jævlig falskt det var av Anders å lyve deltakerne opp i trynet om hvem han ville velge, at Julie selv gjorde det samme forrige uke.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...