Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke. Var på en måte ikke noe spenning rundt det. Skjønte at ikke Julie skulle slippe pga hvordan hun holdt kulen. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Begge hodt på samme måte, de var blitt i struert i hvordan d skulle holde. 

Anonymkode: e0d77...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge hodt på samme måte, de var blitt i struert i hvordan d skulle holde. 

Anonymkode: e0d77...550

Leo holdt kula på en måte som viste at han var klar til å slenge kulen i bakken.

Anonymkode: df2c5...dc2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leo holdt kula på en måte som viste at han var klar til å slenge kulen i bakken.

Anonymkode: df2c5...dc2

Ja, og Julie holdt den tett inntil kroppen 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, begynte å se på Paradise Hotel Danmark nå. Shit så unge noen av dem er, noen er jo bare 18 år. Har det noen ganga skjedd i PH Norge? Og når spiller de inn PH Danmark? Ser iallfall ut som det er myyee varmere enn når de norske var der. Svettene renner jo ned på guttene der de står i solen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, missmcbeal skrev:

Haha, begynte å se på Paradise Hotel Danmark nå. Shit så unge noen av dem er, noen er jo bare 18 år. Har det noen ganga skjedd i PH Norge? Og når spiller de inn PH Danmark? Ser iallfall ut som det er myyee varmere enn når de norske var der. Svettene renner jo ned på guttene der de står i solen :P 

Aldersgrensen i Norge er 20 år. Selv synes jeg 20 år er ganske ungt, men litt sykt de tar med 18 åringer. Er vel ikke ferdig på VGS en gang. Fulgte bloggen til en som var med for noen sesonger siden. Mener å huske hun sa innspillingen startet i oktober 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er PH et ekte hotell eller er det noen som bor der til vanlig? At tv3 betaler de for å låne det. Eller det bare en plass de kun bruker til innspilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/31/2018 at 10:10 PM, AnonymBruker said:

En annen ting man skal være klar over er at folk som har opplevd stor sorg/sørger kan bli irritable i møte med andres følelser, og skyver vekk, blir kyniske i stedet for å vise empati. Dette er en forsvarsmekanisme. Men ser det er mange unge jenter som skriver stygge ting om Marius, som ikke har noe kunnskap eller forståelse for dette.

Anonymkode: 65aeb...2db

Oh please. Han er en kynisk kvinnehater som har snakket foraktelig og nedsettende om alle jentene gjennom hele sesongen. Måten han behandlet Ina på mot slutten bare føyde seg inn i rekka av kvinnefiendtlige utsagn. På finaledagen sa han eksempelvis at det mest irriterende med å være på PH var "kaklinga" fra jentene, og slik har han holdt på hele veien. Måten han snakket til og om Ina på etter at de hadde hatt sex... æsj! Har sjelden sett så mye kvinneforakt hos en så ung gutt. Ikke bland den stakkars mora hans inn i dette.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, missmcbeal skrev:

Haha, begynte å se på Paradise Hotel Danmark nå. Shit så unge noen av dem er, noen er jo bare 18 år. Har det noen ganga skjedd i PH Norge? Og når spiller de inn PH Danmark? Ser iallfall ut som det er myyee varmere enn når de norske var der. Svettene renner jo ned på guttene der de står i solen :P 

Det er også på nyåret. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket litt på PH-søknaden siden jeg var nysgjerrig. Det er et spørsmål om man liker å være alene, og hva man evt. liker å gjøre når man er alene. Noen som har en vettug forklaring på hva de skal bruke dette til? Man er jo ikke så veldig mye alene der inne. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kikket litt på PH-søknaden siden jeg var nysgjerrig. Det er et spørsmål om man liker å være alene, og hva man evt. liker å gjøre når man er alene. Noen som har en vettug forklaring på hva de skal bruke dette til? Man er jo ikke så veldig mye alene der inne. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Sikkert for tiden de er utenfor hotellet. Har sett litt videoer hvor deltakere forteller litt om hvordan det er å være utenfor, og det er visst gørrkjedelig fordi man ikke har noe særlig å foreta seg. Ergo er det kanskje greit å være flink til å underholde seg selv når man er med. Om man ryker seint nok til å være i juryen eller evt. har en sjanse til å komme inn igjen så må de jo oppholde seg et sted. Og de får ikke lov til å bruke mobil og ikke lov til ditten og datten av forskjellige grunner. Så ja, kan være greit å kunne trives alene da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Christy89 skrev:

Hvis det koster en halv million å være der en uke, da lurer jeg på hva tv3 må betale for å leie det i 2 månder? :sjokk:

Kanskje TV3 får rabatt mot at hotelleierne får tilgang til usensurert live-streaming fra alle kameraene? :phaedra:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Kanskje TV3 får rabatt mot at hotelleierne får tilgang til usensurert live-streaming fra alle kameraene? :phaedra:

Det stemmer nok, men de må nok hoste opp masse penger for å leie det i 2 månder. Hadde nok vært flott å vært på ferie der, men det har ikke min bankkonto råd til 🙊 Synes ikke det første hotellet var så veldig fint jeg. Litt små shabby. Dette hotellet er det fineste ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newa og Julie har i hvert fall ordnet opp, lurer på om Isabel kan tilgi Julie?

Anonymkode: 27684...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Det stemmer nok, men de må nok hoste opp masse penger for å leie det i 2 månder.

Det stemmer nok?? At eierne av hotellet har direkte tilgang til hvert eneste kamera på hele jævla hotellet mens Paradise spilles inn? Altså at noen vilt fremmede har fri tilgang til usensurerte overføringer av at deltagerene dusjer, intimbarberer, sitter på dass, har sex, osv osv?!? :sjokkbla:

Greit nok at det gjerne er smått ekshibisjonistiske folk som deltar på Pærra, men det at produksjonen legger på disse sommerfuglene over visse kroppsdeler før det vises på TV har nok stor betydning for de aller fleste av dem...

Kanskje er det jeg som misforstår her, men det virker som at du kanskje tok meg litt for seriøst? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Det stemmer nok?? At eierne av hotellet har direkte tilgang til hvert eneste kamera på hele jævla hotellet mens Paradise spilles inn? Altså at noen vilt fremmede har fri tilgang til usensurerte overføringer av at deltagerene dusjer, intimbarberer, sitter på dass, har sex, osv osv?!? :sjokkbla:

Greit nok at det gjerne er smått ekshibisjonistiske folk som deltar på Pærra, men det at produksjonen legger på disse sommerfuglene over visse kroppsdeler før det vises på TV har nok stor betydning for de aller fleste av dem...

Kanskje er det jeg som misforstår her, men det virker som at du kanskje tok meg litt for seriøst? :P

Haha, hadde nettopp stått opp og var veldig trøtt i trynet. Jattet egentlig bare med 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Newa og Julie har i hvert fall ordnet opp, lurer på om Isabel kan tilgi Julie?

Anonymkode: 27684...323

Tviler. Tror Isabel er ganske bitter på Julie enda. Dette var jo hennes sesong 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Christy89 skrev:

Haha, hadde nettopp stått opp og var veldig trøtt i trynet. Jattet egentlig bare med 🤣

Det var da enda godt! Forresten kjekt å vite at du bare jatter med tidlig på morgenen! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Bloggleseren skrev:

Oh please. Han er en kynisk kvinnehater som har snakket foraktelig og nedsettende om alle jentene gjennom hele sesongen. Måten han behandlet Ina på mot slutten bare føyde seg inn i rekka av kvinnefiendtlige utsagn. På finaledagen sa han eksempelvis at det mest irriterende med å være på PH var "kaklinga" fra jentene, og slik har han holdt på hele veien. Måten han snakket til og om Ina på etter at de hadde hatt sex... æsj! Har sjelden sett så mye kvinneforakt hos en så ung gutt. Ikke bland den stakkars mora hans inn i dette.

Ja, der bekrefter du poenget mitt. Du og mange andre unge jenter som skriver her ser jeg. Dette er vel en god grunn for å ikke bli med på slike program da man blir dømt nord og ned av mennesker som har lite utviklet forståelse og empati for andre mennesker. Stakkars Marius.

Anonymkode: 65aeb...2db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...