Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror livet allerede har svidd nok for han. Mistet nylig moren sin i kreftsykdom og har hatt det veldig tøft.

Han er litt barnslig og umoden ifm sexhistorier osv, men slik er mange gutter i den alderen. Synes du skal tenke deg litt om før du skriver at du ønsker andre vondt.

Anonymkode: 65aeb...2db

Selv om han har hatt det tøft og mistet moren sin så går det an å være grei mot andre for det. Man får ikke fripass til å si hva man vil om og til andre uansett.

Jeg syns han har vært ufin mot Ina og jeg syns det har vært ufint det han har sagt om Ina til de andre gutta og det syns jeg selv om han mistet moren sin nylig. 

Julie mistet faren sin og hun har også fått mye pepper for måten hun har vært på selv om noen har prøvd å unnskylde henne pga det med faren.

Jeg mistet broren min i fjor høst. Kreft det også. Det er kjempetøft. Jeg er ikke slem med andre for det. 

Anonymkode: af407...ca1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knus den kula, Leo! :biggrin: Enig med Leo. Erik er smålig! Godtet meg mye når han tapte :)

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye rart om Julie, men herregud hun taklet det veldig bra at Leo kastet kula! All kudos til henne for det :) 

Anonymkode: b2169...550

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newa er så jævlig barnslig! Har ikke ord. Da Leo slapp kula så klapper hun stolt og sa  "godt jobba" :rolleyes: Hun er enda sur på Julie. Get over it. Julie tok det på en skikkelig bra og voksen måte 

Må le over sur og dårlig taper Erik er 🙊 Lol

Men skuffende at de bare viste 2 spørsmål fra juryen, under grillinga. Hadde håpet på flere men 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ærlig innrømme at jeg ved flere anledninger har kritisert Julie gjennom oppholdet hennes og sagt flere ganger hvor mye jeg misliker henne. Men jeg bøyer meg i støvet over hvor flott hun taklet at Leo slapp kula. Hun topper desidert tronen over den aller beste taperen i PH’s historie. Første gang taperen ikke har hatt et trassanfall og furtet og dummet seg ut. Erik, den klassikeren, viste hvordan en dårlig taper er. Å se Julie være så grasiøs og god mot Leo, til tross for at han nettopp dolket henne i ryggen, gjorde faktisk at jeg syntes oppriktig synd i henne. Å se hva hun samtidig satt å sa i snakkeboksen, at hun faktisk ikke hadde tenkt å slippe kulen fordi hun unnet Leo pengene, gjorde at jeg fikk enda mer vondt på hennes vegne. Kudos Julie, du oppførte deg som et imponerende flott menneske i finalen!! 

 

Ps. Mye mulig Newa’s latterlige oppførsel i det siste ble en vekker for Julie om hvordan man IKKE oppfører seg. Vær motsatt av Newa så virker man automatisk som en vinner! 😂

Anonymkode: ba1c0...d93

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym2467 skrev:

Tror Newa kan vinne prisen for tidenes mest barnslige deltaker... Sammen med Isabell. 

Ironisk at den barnsligste deltakeren var den som nektet å leke politi og røver for det var jo bare «så sykt barnslig»...

Enig her. Hun er fryktelig barnslig. Det har hun visst flere ganger 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie altså... :) du må være den største vinneren noensinne. Gratulerer !!! Kan ikke huske jeg har endret syn om noen slik jeg har gjort med deg. Helt ekte. Gratulerer Leo. Du har vært min favoritt siden episode 1.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk likt Julie hele tiden, for jeg har sett hvor bra hu har ting, hvordan hu ikke bærer nag til folk uansett hva og hvordan hu forstår at det er et spill. En sterk og verdig vinner! Syns ærlig jenta virker så tvers gjennom god!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtet meg litt da Erik ikke vant. For en sutreunge 😂 Som Leo sa, smålig av han da han sa begge skal slippe kula 

Julie har virkelig vokst på meg ☺ Tok det på en så bra måte og ingen sure miner. Tenk om noen slapp kula på Newa? Hadde nok klikket i vinkel 😂 Julie kom godt ut av det. Newa? Not so much

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere mislikt Julie, men her scoret hun noen poeng altså! :) For en vanvittig god taper! :) Synes også det var litt morsomt at Leo slapp kula på 200 000 når premien var for første gang 500 000 :fnise:

Anonymkode: 3a8a2...8d8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie tok det utrolig bra. Tror man fikk se på slutten der at selv om hun vil være en tøff spiller, så er hun et godt menneske hun også. Gratulerer til begge to! 

Når det er sagt, så vet jeg ikke om jeg likevel synest at de fortjente å vinne, med tanke på hvordan det hele ble gjort på. Julie og Leo fortjente å være i finalen, men måten de kom seg dit på i den siste uken har vært alt for lett. Det er forsåvidt ikke deres feil, jeg føler produksjonen har gjort sitt for å gjøre det så lett for dem. Det samme kan sies om Ingrid og Erik, de gjorde veldig lite for å fortjene en plass. Jeg skulle gjerne sett ting blitt gjort på en annen måte, hele denne uken har vært ganske så meningsløs. Det var aldri en reell sjanse at Julie og Leo skulle bli byttet ut. Jeg skulle likt å se Leo stå med Karoline.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Premiepotten var større enn noen gang, men aldri har Paradise Hotel delt ut en mindre penge premie 😂

Anonymkode: df2c5...dc2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Leo og Julie!! Julie har vært den tøffeste jenta som har deltatt i PH etter min mening, hun har turt å spille og å gjøre seg upopulær, men aldri mobbet eller vært direkte slem med noen. Utrolig god taper også, hun unnet virkelig Leo seieren ❤

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja. Sånn kan det gå. 😏 kult at Leo kastet kula, hvertfall. Julie imponerte faktisk som en overraskede god taper, man kan ikke si det samme om Erik, hvertfall. 🙄 

Litt paradoksalt at alle som satt i finalen har vært ute på et eller annet tidspunkt. Kunne faktisk ønske meg en sesong hvor ingen kom inn igjen. 

Anonymkode: e0d77...550

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ligget litt etter og endelig fått sett episoden 

Kommer ikke over hvor barnslig Nawa er. Så bitter og så furten hun er på Julie. Bare fordi hun ga et jævlig blikk til Oskar under ofringsseremonien. Hun skal vært fall ikke være venninne med Julie mer  :snurt:Jeg blir helt imponert over julie, som klarer å holde seg så rolig når Newa kommer med sine sure oppgulp. Det er ikke produksjonen sin feil at hun får så mye kritikk, det er hennes egen feil. Hun driter seg ut. Synes hun ikke er så søt og snill som noen i tråden mener.

Erik reagerte (som forventet) veldig barnslig. Glad han ikke vant

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror livet allerede har svidd nok for han. Mistet nylig moren sin i kreftsykdom og har hatt det veldig tøft.

Han er litt barnslig og umoden ifm sexhistorier osv, men slik er mange gutter i den alderen. Synes du skal tenke deg litt om før du skriver at du ønsker andre vondt.

Anonymkode: 65aeb...2db

Det er da mange som har det vanskelig i livet. Det vil ikke si at man kan oppføre seg slik man vil uten at man kan bli kritisert. Marius har virkelig vært ufyselig der inne den siste tiden. Èn ting er om han bare hadde oppført seg dårlig uten at det hadde gått utover noen, men måten han har behandlet Ina på er ille. 

Og han er nå en mann på 22 år. Han er ikke akkurat en guttunge som kan bruke alderen sin som en unnskyldning. 

Anonymkode: ee3b9...52b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skikkelig vondt av Julie da Leo kastet kula. Man kunne se at hun ble såret.  Er imponert over hvor sporty hun tok det:)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow

Jeg gikk tvert ut av viaplay i det Leo kastet kulen på 200.000 kr. Det sier seg jo selv at Julie ikke kommer til å kaste før etter 250 tusen. Helt idiotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...