Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fulgt med den siste tiden for jeg syns egentlig at hele PH egentlig har vært dritkjedelig (og har derfor prioritert eksamensperioden).

Men jeg har et spørsmål angående den premiepotten, og hvordan den fungerer:

Jeg leser i avisene at Leo kastet kula på 200 000, og dermed "stakk av med hele potten". Altså betyr det at han fikk alle pengene, dvs 500 000 fordi han kastet kula på 200 000? Jeg trodde at han fikk den summen som han kastet kula på, altså 200 000 og at de resterende pengene beholdt tv3 - slik at ingen av deltakerne fikk de?

Anonymkode: 8141f...b7e

Han fikk 200 000 siden han kastet kula på 200 000. De resterende pengene beholdt nok Tv3

Anonymkode: c5a01...ccf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men ser de søker nye deltagere til neste sesong, men synes de burde gi seg nå. Hele konseptet har blitt så dårlig. Gir opp hele Paradise Hotel. Digget de første sesongene, men suste sesongene har vært nedtur 😒

Anonymkode: c5a01...ccf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg også på.  Syntes Erik skulle ha vunnet for å ha spilt spillet så tydelig og klarte seg helt til finalen uansett parbytte/splitt.  

Anonymkode: 0198c...1d8

Alle som var i den finalen har jo på et tidspunkt vært ute av spillet. Så at han klarte seg helt til finalen uansett parbytte/splitt, er jeg ikke helt enig i, for han var ute av gamet, men så reddet produksjonen han inn igjen!

Anonymkode: 1ae36...e93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/qnMwjw/paradise-deltager-jeg-kommer-til-aa-angre-resten-av-livet

Hva tenker dere om dette innlegget fra Newa? Syns det er litt synd at hun har fått såpass mye negativt ut av oppholdet. Men på en annen side, hun visste hele tiden at alle uttalelser på programmet er en offentlig uttalelse, kamera og mikrofon får med seg alt sammen. Da gjelder det å holde tunga rett i munnen og tenke seg om før man snakker. Helt ærlig tenker jeg litt sånn at et såpass følelsesstyrt menneske som Newa ikke burde være med på et sånt program som paradise hotel, for det er selvsagt veldig intenst innpå der med spill, relasjoner og følelser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som var i den finalen har jo på et tidspunkt vært ute av spillet. Så at han klarte seg helt til finalen uansett parbytte/splitt, er jeg ikke helt enig i, for han var ute av gamet, men så reddet produksjonen han inn igjen!

Anonymkode: 1ae36...e93

Det er litt rart å tenke på at alle i finalen har vært ute og fått kommer inn igjen. Erik er overhode ikke mer verdig enn Leo og Julie. Ingrid sier hun fortjener å vinne, men hva har hun egentlig gjort der inne? Synes hun har vært en kjedelig deltager og seilet igjenom med Erik 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster denne her også, la den inn i spoiler-tråden i går.

Jeg er helt overrasket over hvor mye spoiler det har vært i år. Har en venninne som har fulgt "spoiler-tråden" her på KG. Hun sa for fire/fem uker siden at hun visste hva som ville skje i finalen. Jeg klarte ikke helt å tro på det, men ville samtidig ikke vite noe. Hun skrev ned "svaret" på en lapp som jeg fikk, og jeg har ikke turt å se på den.

I dag, etter finalefesten vi har hatt (ja, vi er noen venner som er så tragisk at vi arrangerer finalefest 😂), åpnet jeg lappen. Og der stod det faktisk "Julie og Leo vinner finalen. Leo slipper kulen på 200 000". Må innrømme at vi andre (vi som ikke har lest spoiler) ble passe overasket da.

Synes det er helt sykt at deltagerne kan spoile så mye 😱

Anonymkode: 6819f...568

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hårstrikk79 skrev:

Det Marius sa om ticsene til Leo, var faktisk veldig morsomt. Man ser jo lang vei, at Marius spøkte og at han ikke mente noe vondt med det. Absolutt ikke grensen til mobbing. :)

 

1 time siden, smalls skrev:

Enig. Tipper Leo bare synes det var morsomt og virker ikke som en fyr som tar seg selv veldig høytidelig. Mobbing er det da ikke. Herregud 

Leo taklet det nok men personer med tics, tourettes, refluks eller andre både sykdommer og utseendeattributter som store ører eller stor mage har blitt mobbet for det og gått en lang vei for å lære seg å akseptere det, og ønsker såklart at folk skal late som de ikke legger merke til det så de ikke må føle seg som en freak på sirkus hele livet. 

Det går an å tenke seg om to ganger før man sier ting! 

Anonymkode: ab37f...bb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Leo taklet det nok men personer med tics, tourettes, refluks eller andre både sykdommer og utseendeattributter som store ører eller stor mage har blitt mobbet for det og gått en lang vei for å lære seg å akseptere det, og ønsker såklart at folk skal late som de ikke legger merke til det så de ikke må føle seg som en freak på sirkus hele livet. 

Det går an å tenke seg om to ganger før man sier ting! 

Anonymkode: ab37f...bb0

Selv så har jeg hatt tics siden 4 års alder. Noe a'la det Leo har med øynene.  Jeg ønsker ikke at folk skal late som jeg ikke har denne blunkingen.  Blir som den berømmelige elefanten i rommet. Ofte nevner jeg det selv når jeg blir kjent med nye folk. At jeg har tics, og at jeg ikke prøver å sjekke dem opp med min overdrevne blunking.   Livet blir enda tøffere om man skal gå rundt å bli krenket av at folk tuller med det.  

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Poster denne her også, la den inn i spoiler-tråden i går.

Jeg er helt overrasket over hvor mye spoiler det har vært i år. Har en venninne som har fulgt "spoiler-tråden" her på KG. Hun sa for fire/fem uker siden at hun visste hva som ville skje i finalen. Jeg klarte ikke helt å tro på det, men ville samtidig ikke vite noe. Hun skrev ned "svaret" på en lapp som jeg fikk, og jeg har ikke turt å se på den.

I dag, etter finalefesten vi har hatt (ja, vi er noen venner som er så tragisk at vi arrangerer finalefest 😂), åpnet jeg lappen. Og der stod det faktisk "Julie og Leo vinner finalen. Leo slipper kulen på 200 000". Må innrømme at vi andre (vi som ikke har lest spoiler) ble passe overasket da.

Synes det er helt sykt at deltagerne kan spoile så mye 😱

Anonymkode: 6819f...568

Har tenkt på det samme. I dag leste jeg mye i spoiler-tråden, etter å ha ligget langt unna den i to måneder, og det var både fascinerende og forbausende på samme tid. En ting er hva som lar seg avsløre gjennom å finkjemme og lappe sammen informasjon fra deltagernes kontoer rundt omkring, noe som forsåvidt er ille nok. Men også det som har vært publisert i nyhetsartikler og videoer - da tenker jeg særlig på hvem som ble (eller fortsatt var) kjærester på utsiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt teit at deltagerne får lov til å spoile så mye. Trodde de hadde taushetsplikt jeg? Isabel spoilet tidlig at Erik ikke vant. "Til og med den mest cockye der vant ikke" eller noe i den duren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere angående spoiling. Bildet av Julie og Leo der han han holder skiltet "kuleknuseren" så jeg lenge før finalen. Wtf lissom!!

Anonymkode: 3b8b1...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 



Det var også ganske umodent og UFINT av han å mobbe Leo sine tics på slutten der å si til kameraet at "Haha hvis det hadde vært meg i en finale med Leo, haha, for han står jo sånn her *blunke, grimas, etterligne ticsen* "
Ja klart det er vanskeligere å reagere på ansiktsuttrykk og muskelrykninger når noen har tics, vanligvis ville muskelrykning kanskje vært tegn på at de slapp kula eller tenkte noe spesielt, men Marius er da voksen nok til å vite at tics er noe man er født med eller kan få av feilmedisinering, i allefall ikke har skyld i selv, så det var unødvendig og på grensen til mobbing å sitte å etterligne Leo på kameraet til det norske folk (eller noen som helst) sånn han gjorde.

Anonymkode: ab37f...bb0

Det kalles humor. Leo har mye selvironi når det gjelder sykdommen sin, og Marius mente det ikke seriøst. Man må kunne tulle om ting uten at folk blir krenket hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med dere angående spoiling. Bildet av Julie og Leo der han han holder skiltet "kuleknuseren" så jeg lenge før finalen. Wtf lissom!!

Anonymkode: 3b8b1...2c5

Julie la faktisk ut på mystory på Instagram på begynnelsen av sesongen at hun vant ph, og sletta det etterpå. Det er det verste syns jeg.

Anonymkode: a2654...d99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Det kalles humor. Leo har mye selvironi når det gjelder sykdommen sin, og Marius mente det ikke seriøst. Man må kunne tulle om ting uten at folk blir krenket hele tiden.

Enig. Blir dumt å rope ut mobbing og krenkelser for hver minste lille ting. Leo sa jo selv at noen (husker ikke om det var noen vennene hans eller deltagerne) som tullet med at han burde slippe kula og kunne skylde på ticksen, og da han flirte han godt ☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flott at de andre deltakerne berømmer henne for dette, ja, med unntak av Newa da som fortsatt bærer (g)nag. 

Anonymkode: ee3b9...52b

Newa er denne sesongens Labi!!! Årets deltaker som burde vært skjermet mot seg selv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

 



Det var også ganske umodent og UFINT av han å mobbe Leo sine tics på slutten der å si til kameraet at "Haha hvis det hadde vært meg i en finale med Leo, haha, for han står jo sånn her *blunke, grimas, etterligne ticsen* "
Ja klart det er vanskeligere å reagere på ansiktsuttrykk og muskelrykninger når noen har tics, vanligvis ville muskelrykning kanskje vært tegn på at de slapp kula eller tenkte noe spesielt, men Marius er da voksen nok til å vite at tics er noe man er født med eller kan få av feilmedisinering, i allefall ikke har skyld i selv, så det var unødvendig og på grensen til mobbing å sitte å etterligne Leo på kameraet til det norske folk (eller noen som helst) sånn han gjorde.

Anonymkode: ab37f...bb0

Jeg synes du skal se og høre på dette:

 

Anonymkode: 8a7e8...aa0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var ikke kjempe fan av Julie i starten, men begynte bare å like henne mer og mer. Ja, hun var barnslig noen ganger, men hun hadde godt av å være ute av hotellet. Hun sa selv at da fikk hun tenkt over ting og skjerpet seg da hun kom tilbake igjen. Likte henne da hun sjekket inn igjen. Tror Julie er en flott og grei jente.☺ Til og med AM sa bare fine ting om Julie i gårsdagens episode. Hun kom godt ut av det. Hun ble bedre, men Newa ble bare verre og verre. Viser jo hvor fryktelig umoden hun er. Så forståelig at hun og Isabel er blitt så gode venner. Begge hater Julie  :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en lite spennende finale.. kunne gjette på hven som vant... lurer helt ærlig på hvor lite selvrespekt Ina har, som har holdt på slik med Marius. Hun virker jo helt fjern som ligger med en som er så betatt av ei annen jente.. hun var jo sikker på at det ble trekant-drama når AM kom tilbake, og han løper rett tilbake til AM.. også ligger hun med han igjen! De er jo venner på utsiden så jeg, og måten hun er med han på, er jo helt merkelig når han drev slik med henne på hotellet... 

Gratulerer til Leo! Men litt lite spennende kulekast... de kunne gjort det litt mer spennende, når han kastet, så man fortsatt at Julie holdt ordentlig rundt kulen. 

Men respekt for Julie(selvom jeg ikke har likt henne hele sesongen) som tok kulekastingen så bra! 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Gratulerer til Leo! Men litt lite spennende kulekast... de kunne gjort det litt mer spennende, når han kastet, så man fortsatt at Julie holdt ordentlig rundt kulen. 

Men respekt for Julie(selvom jeg ikke har likt henne hele sesongen) som tok kulekastingen så bra! 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Hvordan skulle de ha gjort det mer spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Christy89 skrev:

Hvordan skulle de ha gjort det mer spennende?

Vet ikke. Var på en måte ikke noe spenning rundt det. Skjønte at ikke Julie skulle slippe pga hvordan hun holdt kulen. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...