AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #201 Skrevet 8. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg så på insta at Jesse er begynt å date hun ukrainske damen til han som skulle møte henne i Mexico men hun kom aldri.og Jesse og darcy sin britiske type er blitt venner Anonymkode: 349f5...d37 Oh wow for et drama. Fant det når jeg googlet "jesse 90 day ukraine" tredje eller fjerde link på google handler også om Tom. Finner ikke ut hvorfor Jesse og Maria plutselig møtes men Jesse skulle ha fotoshoot i Barcelona og møtte maria der. De har flørta åpenlyst på instagram i ettertid men ikke røpt noe mer. Maria har visst sagt på Tell All at hun liker høye blonde menn. Apropo Tell All, hvorfor er ikke det lagt ut enda? Sesongen er jo slutt etter Pillow talk eller? Syns det er rimelig spesielt at Maria i det hele tatt stiller, hun er jo en åpenbar svindler! I barcelona hvor hun og jesse møttes hevder jesse at han ble frastjelt en LV bag med klokker til 60k (halv million) , så kanskje maria og medsammensvorne hadde en finger med på det? Jeg syns det skurrer med både jesse og henne, de virker som potensielt kriminelle nettverk begge to. Skjønner ikke hvor jesse har fått så mye penger fra (før kjendisstatus) heller jeg og hvorfor gå med masse dyre klokker i en merkeveske bag på ferie...? Og han typen til Anfisa hadde jo sittet inne for del av organisert kriminelt hasj nettverk. Det er mye svindlerpersoner på nettet. Anonymkode: 591da...d40 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #202 Skrevet 8. februar 2020 Det med Jesse og tom, vil ikke kalle det venner men hvertfall ikke uvenner. Begge har visst vendt seg mot darcy og for meg som kjenner godt til sosiopati fra personlig og faglig erfaring (google jesse 90 days socipath, ikke bare noe jeg sier) så syns jeg det tyder på at jesse nå har klart å sjarmere og manipulere tom også.. Jesse fremstiller darcy som den som playet de , og darcy sliter med psyken hun og, men er ikke noe tvil for meg at jesse var den psykisk voldelige og bevisst nedbrytende i det forholdet. Jeg har veldig vondt av darcy, hun skulle vært flere år i terapi før hun datet igjen, og var uheldig som møtte på nok en fyr med narsissistiske trekk som tom.. Like barn leker best så ikke helt overraskende at han er på jesse sin side nå Anonymkode: 591da...d40 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #203 Skrevet 8. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oh wow for et drama. Fant det når jeg googlet "jesse 90 day ukraine" tredje eller fjerde link på google handler også om Tom. Finner ikke ut hvorfor Jesse og Maria plutselig møtes men Jesse skulle ha fotoshoot i Barcelona og møtte maria der. De har flørta åpenlyst på instagram i ettertid men ikke røpt noe mer. Maria har visst sagt på Tell All at hun liker høye blonde menn. Apropo Tell All, hvorfor er ikke det lagt ut enda? Sesongen er jo slutt etter Pillow talk eller? Syns det er rimelig spesielt at Maria i det hele tatt stiller, hun er jo en åpenbar svindler! I barcelona hvor hun og jesse møttes hevder jesse at han ble frastjelt en LV bag med klokker til 60k (halv million) , så kanskje maria og medsammensvorne hadde en finger med på det? Jeg syns det skurrer med både jesse og henne, de virker som potensielt kriminelle nettverk begge to. Skjønner ikke hvor jesse har fått så mye penger fra (før kjendisstatus) heller jeg og hvorfor gå med masse dyre klokker i en merkeveske bag på ferie...? Og han typen til Anfisa hadde jo sittet inne for del av organisert kriminelt hasj nettverk. Det er mye svindlerpersoner på nettet. Anonymkode: 591da...d40 Første del av Tell all ble lagt ut på tirsdag. Anonymkode: 33089...43e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #204 Skrevet 8. februar 2020 På 7.2.2020 den 7.48, AnonymBruker skrev: Ikke trist, det er veldig bra det er slutt. Hun har beskrevet forholdet som toxic, og han som manipulerende og at han tok hun for gitt, og at hun var ulykkelig. Jeg har selv levd med en avhengig og forholdet bestod av hans brutte løfter, falt for avhengigheten igjen, lovte og lovte endring, holdt seg bra litt, fortsatte bak ryggen min til det gikk over styr igjen og skuffet og såret meg gang på gang.. Man blir tatt for gitt og personen tror de bare kan fortsette selvom det er å bryte løfter, og de setter egoismen foran forholdet og manipulerer på alle måter de kan for å få fortsette med avhengigheten på utspekulerte og uoppdagede måter. Anonymkode: 591da...d40 Det hjalp sikkert ikke på at hun bodde i USA og han i Sør-Afrika heller.! Og de hadde fått en datter sammen som bodde med henne i USA. Rimelig spesielt opplegg. For det første hadde jeg aldri blitt sammen med en fra SA som hadde så dårlig råd som han fyren, du er nødt til å ha penger i det landet for å kunne bo i trygge områder. Siden han ikke kunne flytte på seg. Ja dere må gjerne kritisere Ronald, men Tiffany var åpenbart en meget sløv kniv i skuffen, noe du kunne se utifra moren hennes, hun fremstod som rimelig lite oppegående. Anonymkode: 869f6...48c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #205 Skrevet 8. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det med Jesse og tom, vil ikke kalle det venner men hvertfall ikke uvenner. Begge har visst vendt seg mot darcy og for meg som kjenner godt til sosiopati fra personlig og faglig erfaring (google jesse 90 days socipath, ikke bare noe jeg sier) så syns jeg det tyder på at jesse nå har klart å sjarmere og manipulere tom også.. Jesse fremstiller darcy som den som playet de , og darcy sliter med psyken hun og, men er ikke noe tvil for meg at jesse var den psykisk voldelige og bevisst nedbrytende i det forholdet. Jeg har veldig vondt av darcy, hun skulle vært flere år i terapi før hun datet igjen, og var uheldig som møtte på nok en fyr med narsissistiske trekk som tom.. Like barn leker best så ikke helt overraskende at han er på jesse sin side nå Anonymkode: 591da...d40 Altså, Darcy er 20 år eldre enn Jesse! Hvor blåst er hun egentlig, som ikke klarer å stå imot en barnslig fyr på 24? Tror ikke han er mye sosiopat nei, en en umoden drittunge ja, men han er ikke 30 engang! Tom var bare veldig spesiell, yngre enn henne han og. Jeg mener den største sosiopaten i denne serien er Darcy, at dere ikke ser hvordan hun misbruker folk med følelsene sine er helt utrolig! Jeg skjønner godt at folk klikker på henne tilslutt! Anonymkode: 869f6...48c 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #206 Skrevet 8. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, Darcy er 20 år eldre enn Jesse! Hvor blåst er hun egentlig, som ikke klarer å stå imot en barnslig fyr på 24? Tror ikke han er mye sosiopat nei, en en umoden drittunge ja, men han er ikke 30 engang! Tom var bare veldig spesiell, yngre enn henne han og. Jeg mener den største sosiopaten i denne serien er Darcy, at dere ikke ser hvordan hun misbruker folk med følelsene sine er helt utrolig! Jeg skjønner godt at folk klikker på henne tilslutt! Anonymkode: 869f6...48c Jeg er på god vei enig med deg, hun er flink til å skylde på andre hele tiden, alt er andre sin feil. Hun er overhode ikke sjalu, setter ikke i gang krangler, etc. Neivel nei. 😄 Uhyre slitsom dame, bare opptatt av forlovelse og giftermål. Tror menn blir fort lei damer som kun er opptatt av seg selv, og hun virker rimelig egosentrisk. Anonymkode: cb78f...4f9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #207 Skrevet 8. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Linker hadde vært fint så vi andre også kan lese litt og se bilder. Anonymkode: d4238...c2c Vet ikke hvordan jeg linker til Instagram dessverre Anonymkode: 349f5...d37
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #208 Skrevet 8. februar 2020 Sikkert gammelt nytt men så det var bryllupsbilder på Instagram av Angela og Michael. Søk på hashtag 90days. Anonymkode: dc9f1...f30
Agatha Spinatha Skrevet 9. februar 2020 #209 Skrevet 9. februar 2020 På 8.2.2020 den 16.27, AnonymBruker skrev: Det hjalp sikkert ikke på at hun bodde i USA og han i Sør-Afrika heller.! Og de hadde fått en datter sammen som bodde med henne i USA. Rimelig spesielt opplegg. For det første hadde jeg aldri blitt sammen med en fra SA som hadde så dårlig råd som han fyren, du er nødt til å ha penger i det landet for å kunne bo i trygge områder. Siden han ikke kunne flytte på seg. Ja dere må gjerne kritisere Ronald, men Tiffany var åpenbart en meget sløv kniv i skuffen, noe du kunne se utifra moren hennes, hun fremstod som rimelig lite oppegående. Anonymkode: 869f6...48c Jeg deler din oppfatting av Tiffany. Synes at hun tok et dårlig valg da hun flyttet til Sør- Afrika sammen med sønnen sin. Ser at det ikke er lett å bo sammen med en som er spilleavhengig men hun tok det valget selv, ikke bare for seg selv men for sønnen sin også. Er det noen som vet om hun har tatt barna med seg og flyttet hjem igjen? 1
Agatha Spinatha Skrevet 9. februar 2020 #210 Skrevet 9. februar 2020 På 8.2.2020 den 16.38, AnonymBruker skrev: Jeg er på god vei enig med deg, hun er flink til å skylde på andre hele tiden, alt er andre sin feil. Hun er overhode ikke sjalu, setter ikke i gang krangler, etc. Neivel nei. 😄 Uhyre slitsom dame, bare opptatt av forlovelse og giftermål. Tror menn blir fort lei damer som kun er opptatt av seg selv, og hun virker rimelig egosentrisk. Anonymkode: cb78f...4f9 Ja, huff. Darcey er en slitsom damen. Blir stresset av å se på henne og måten hun oppfører seg på. Suttreguri og gråter for absolutt alt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #211 Skrevet 9. februar 2020 9 minutter siden, krokko skrev: Ja, huff. Darcey er en slitsom damen. Blir stresset av å se på henne og måten hun oppfører seg på. Suttreguri og gråter for absolutt alt. Og det er tydelig at hun har store problemer med alkohol så Jesse hadde rett Anonymkode: b4991...25d
Agatha Spinatha Skrevet 9. februar 2020 #212 Skrevet 9. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og det er tydelig at hun har store problemer med alkohol så Jesse hadde rett Anonymkode: b4991...25d Ja, han hadde rett. Jeg så et intervju av Darcey på Youtube i forbindelse med en fest i regi av TLC, vet du; dama var så drita full at det var vondt å se på. De burde bare stoppet intervjuet da hun ikke vet sitt eget beste. Synes også at hun virker full i enkelte av episodene fra England når hun snakker til kamera. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #213 Skrevet 9. februar 2020 Jesse er definitivt sosiopat. Det kom klart fram første sesongen. Men siden han brøt darcy ned så mye og gaslighted henne ble det etterhvert hennes psyke som fremstod værst, det er gjerne sånn for mishandelen foregår privat og hans sjarm er offentlig, mens konsekvensen av mishandling kan ikke skjules og derfor noe offentligheten får se mer. Hun er ikke frisk, men det er jesse som er psykopaten https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/9eiqsj/can_we_please_dedicate_this_thread_to_how_jesse/ https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/79sw57/i_found_the_darceyjesse_tell_all_segment_troubling/ https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/970sgm/jesse_might_be_a_sociopath/ https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/as7hgv/jesse_is_a_psychopath/ https://www.reddit.com/r/90DayFiance/comments/96775l/no_jesse_you_are_the_problem/ Mer https://tiny.cc/ow3rjz Mitt hjerne går ut til alle i lignende forhold 💔 Anonymkode: 591da...d40 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #214 Skrevet 9. februar 2020 4 timer siden, krokko skrev: Jeg deler din oppfatting av Tiffany. Synes at hun tok et dårlig valg da hun flyttet til Sør- Afrika sammen med sønnen sin. Ser at det ikke er lett å bo sammen med en som er spilleavhengig men hun tok det valget selv, ikke bare for seg selv men for sønnen sin også. Er det noen som vet om hun har tatt barna med seg og flyttet hjem igjen? Spoiler for dem som ikke vil vite. Men jeg leste at hun og sønnen + babyen nå bor i USA, uten Ronald. De hadde hatt avstandsforhold siste tiden, og slik fungert som familie. Helt til det nå ble slutt. Når hun dro vet jeg ikke, men tipper det ble for dyrt med fødselen og finne bolig, slik at hun dro før eller rett etter fødselen. Galskap å flytte til et slikt land uten skikkelige midler eller en plan å klare seg på. Greit som turist eller lignende, men å skulle bo der er en annen sak. Var der selv i et halvt år, til å begynne med var det bare gøy, og du fikk bare se solsiden av landet. Helt til virkeligheten kom krypende inn på meg, jeg var ikke like avslappet på slutten og endel redd. Anonymkode: 869f6...48c 1
Agatha Spinatha Skrevet 9. februar 2020 #215 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spoiler for dem som ikke vil vite. Men jeg leste at hun og sønnen + babyen nå bor i USA, uten Ronald. De hadde hatt avstandsforhold siste tiden, og slik fungert som familie. Helt til det nå ble slutt. Når hun dro vet jeg ikke, men tipper det ble for dyrt med fødselen og finne bolig, slik at hun dro før eller rett etter fødselen. Galskap å flytte til et slikt land uten skikkelige midler eller en plan å klare seg på. Greit som turist eller lignende, men å skulle bo der er en annen sak. Var der selv i et halvt år, til å begynne med var det bare gøy, og du fikk bare se solsiden av landet. Helt til virkeligheten kom krypende inn på meg, jeg var ikke like avslappet på slutten og endel redd. Anonymkode: 869f6...48c Ok, trist for barna at det gikk som det gikk. Lite gjennomtenkt å flytte ned dit uten en plan ja.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #216 Skrevet 10. februar 2020 11 timer siden, krokko skrev: Ok, trist for barna at det gikk som det gikk. Lite gjennomtenkt å flytte ned dit uten en plan ja. Huff ja, så nettopp siste episoden. Veldig trist for begge to. Men jeg fatter ikke hva de tenkte på. Hadde det kun vært henne, uten sønnen så kunne jeg forstått det, da kunne de i det minste prøvd å bygge opp et liv sammen og bedre økonomi, før det ble barn involvert. Men hun har vært mor lenge, hun vet hva som kreves av sikkerhet og økonomi, hva tenkte hun på? Og så bli gravid igjen? Og han, som kjenner landet og vet han ikke har penger nok til å bo et trygt sted. Greit at han ikke hadde barn selv, så han kan ikke helt forstå ansvaret det innebærer. Men likevel. Nei dette synes jeg bare var tragisk og trist i grunn. Anonymkode: 869f6...48c
Agatha Spinatha Skrevet 10. februar 2020 #217 Skrevet 10. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff ja, så nettopp siste episoden. Veldig trist for begge to. Men jeg fatter ikke hva de tenkte på. Hadde det kun vært henne, uten sønnen så kunne jeg forstått det, da kunne de i det minste prøvd å bygge opp et liv sammen og bedre økonomi, før det ble barn involvert. Men hun har vært mor lenge, hun vet hva som kreves av sikkerhet og økonomi, hva tenkte hun på? Og så bli gravid igjen? Og han, som kjenner landet og vet han ikke har penger nok til å bo et trygt sted. Greit at han ikke hadde barn selv, så han kan ikke helt forstå ansvaret det innebærer. Men likevel. Nei dette synes jeg bare var tragisk og trist i grunn. Anonymkode: 869f6...48c De tenkte vel ikke i det hele tatt, noe som for meg er bare helt uforståelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå