Gå til innhold

SJOKKVIDEO Norsk Media Lyver til Nordmenn


Victoria92

Anbefalte innlegg

SJOKKVIDEO: NRK-sjefer innrømmer at de er venstreekstreme – jobber for flerkultur og angriper Trump med overlegg.

Kan en hver som ser denne videoen dele den med andre på sosiale medier osv. Ingen andre medier vil ta opp saken så er opp til oss (Folket) å få delt denne. Vi fortjener bedre en å bli fortalt løgner av den skattebetalte kanalen. Den er allerede nr 9 på vei opp på youtube i hele Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten komme med link hvis du vil ha en diskusjon.

Anonymkode: 20f42...7c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det er vel ikke akkurat noen stor BOMBE at norske journalister er temmelig venstrevridde? :ac:

Dette har vært en kjent sak i mange år nå. Det er vel ikke særlig hemmelig hva slags politiske partier journalister helt stemmer på.... 

Anonymkode: a4ce8...bf3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må nesten komme med link hvis du vil ha en diskusjon.

Anonymkode: 20f42...7c2

Her er linken. Den trender på YouTube. Likevel skal vi ikke være kritiske til media... :rolleyes:

 

Anonymkode: d97e5...c4a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et nytt eksempel er boka til Steve Bannon, NRK har rett Trump er forbanna pga enkelte påstander og NRK og TV2 fremstiller påstandene som om de er troverdige. Det kanalen ikke forteller er at Bannon lovpriser Trump i boka, han mener Trump er undervurdert og er en president med god økonomisk forståelse og mye annet.

Slik er det også ellers, gjør Trump noe riktig, bedrer økonomien osv så snakker man ikke om det eller fremstiller også dette negativt. Trump gjør noe rart også gjør han noe bra, men i sin iver er ingen av de to kanalene opptatt av å nevne alt.

Om Obama var Trump, så hadde de geni forklart Obama som en som snudde økonomien og som hadde god økonomisk forståelse. Enten dette hadde vært riktig eller ei.

Det mest slitsomme er korespondenten til NRK

E65wY-adkjo290VdzZQj4Qr4t_6NNrywXo0dC-DA 

 

 

og TV2 :

images?imageId=8777769&x=0&y=0&cropw=99.images?imageId=5660533&x=9.9137931034482

De snakker og snakker, jeg vil heller ha fakta og så trekke mine egne konklusjoner, ikke høre deres politiske mening.

Her et nytt eksempel fra TV2 :

http://www.tv2.no/a/8856457/

Denne saken har TV2 og andre brukt mange uker å gjenntatt så mange ganger at folk på jobben også har sagt at Trump, han har hatt sex med prostituerte i Russland. Det som snere viste seg å være en falsk drittpakke i mot Trump betalt av demokratene.

Litt bedre, her skjønner avisen at påstandene kanskje er falske :

https://www.thesun.co.uk/news/2594338/donald-trump-dirty-dossier-allegations-fake-news/

Så til slutt i høst skriver avisen NYT, som vanligvis er anti Trump :

https://www.nytimes.com/2017/10/24/us/politics/clinton-dnc-russia-dossier.html

All den dritten NRK og TV2 har referert med iver i mange måneder er et falsum.  Dette vil ikke de to kanalene snakke om, når dette er opplagt. I Stedet så snakker reporterene som en foss om alt mulig annet.

Det som falt NRK, TV2 og de andre tungt, er Trumps advarsler om Islam i Europa. Etter det er det fritt fram.

 

Anonymkode: 6e035...f41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Drizzt skrev:

Så bra at NRK innrømmer det hele landet har visst lenge. 

Hva skulle det være? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Calandria skrev:

Vel, jeg er ikke sjokkert.

Det er god grunn til å være kritisk til Trump akkurat som med Erdogan eller Putin. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 time siden, Mari Y skrev:

Det er god grunn til å være kritisk til Trump akkurat som med Erdogan eller Putin. 

Men jeg er ikke sjokkert for det om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle burde være kritiske til trump uansett hvor man tilhører på det politiske landskapet. Trump er fjerndiagnostisert av en rekke psykologer i USA og diagnosen han har fått er ikke forenelig med president embetet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste "viktige" nyheter om Trumpeten nå, handler visst om den boken til Bannon eller hva han nå heter.... 

Jeg lurer på hor mange bladsmørere og politiske "eksperter" som faktisk har lest heile denne boken, som de uttsler seg så bastant om...

Anonymkode: a4ce8...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Calandria skrev:

Men jeg er ikke sjokkert for det om.

Det er ingen som forventer at du skal være sjokkert, heller. Poenget er at det finnes mange gode grunner til å være kritisk til en person som Trump om man klarer å se problemene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Mari Y said:

Det er ingen som forventer at du skal være sjokkert, heller. Poenget er at det finnes mange gode grunner til å være kritisk til en person som Trump om man klarer å se problemene

Langt mer kritisk til NRK enn til trump, han lyger langt mindre og det verste han gjør er å skryte av seg selv. At han har pr problemer er faktisk en fille ting iforhold å være yrkes kriminell som andre top politikere. Om du ikke forstår det jeg mener det jeg sier at NRK og avisene i Norge skal prøve å rapporter til oss så lite bias som mulig og finne ut og samle fakta eller bevis for det som skjer.

Kan du si noen av de gode grunnene til å være skeptisk til trump? hva slags problemer er det folk ikke greier å se om han?   

Før noen sier at jeg er en trump tilhenger, det er jeg ikke. Jeg blir puttet i en posisjon å forsvare han siden 99% alt det som sier om han er tull.  

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Langt mer kritisk til NRK enn til trump, han lyger langt mindre og det verste han gjør er å skryte av seg selv. At han har pr problemer er faktisk en fille ting iforhold å være yrkes kriminell som andre top politikere. Om du ikke forstår det jeg mener det jeg sier at NRK og avisene i Norge skal prøve å rapporter til oss så lite bias som mulig og finne ut og samle fakta eller bevis for det som skjer.

Kan du si noen av de gode grunnene til å være skeptisk til trump? hva slags problemer er det folk ikke greier å se om han?   

Før noen sier at jeg er en trump tilhenger, det er jeg ikke. Jeg blir puttet i en posisjon å forsvare han siden 99% alt det som sier om han er tull.  

Kun fordi du ikke har lest dette i 'alternative' medier betyr ikke dette at det ikke er god grunn til å være kritisk akkurat som at det er heller ikke noen dårlig grunn til at man skal være kritisk til Hillary.

Jeg tror de fleste som er noenlunde informert skjønner dette. For det første at han blir kraftig kritisert av til og med sine egne. For det andre at han er forretningsmann og ikke politiker. Man trenger ikke et alternativt media for å se at dette ikke henger på greip 😉

 

Da bør du isåfall forklare det. Mye av de innleggene du skriver synes jeg er så i overveldende grad negative til muslimer at det hadde egentlig overrasket meg noe særlig 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Mari Y said:

Kun fordi du ikke har lest dette i 'alternative' medier betyr ikke dette at det ikke er god grunn til å være kritisk akkurat som at det er heller ikke noen dårlig grunn til at man skal være kritisk til Hillary.

Jeg tror de fleste som er noenlunde informert skjønner dette. For det første at han blir kraftig kritisert av til og med sine egne. For det andre at han er forretningsmann og ikke politiker. Man trenger ikke et alternativt media for å se at dette ikke henger på greip 😉

 

Da bør du isåfall forklare det. Mye av de innleggene du skriver synes jeg er så i overveldende grad negative til muslimer at det hadde egentlig overrasket meg noe særlig 

Å herre gud Mari, jeg har da sett debattene av mannen selv. Han er ikke en blodtørst diktator og  gul hitler som postulert av media. Norsk hoved media kan man ikke stole på siden de ikke rapporterer det han sier riktig eller i kontekst, som de sier selv. Hver så snill ikke drag Hillary inn dette. 

kan du definere Alternativ media til meg, og hvorfor det er negativt? Og hvorfor tror du at jeg ser på alternative medier? Jeg søker det jeg ønsker å vite på sosiale medier og på youtube. Som Gotland voldtektene der jeg viste hva folk sa lokalt på en tråd på aktuelt her. Hva er du informert om som gjør deg så bombesikker at det er grunn til å være skeptisk til trump, så langt har media i Norge sagt at det er svært negativt at får 2 scoops av iskrem mens andre får 1 scoops av iskrem (NRK og VG), at Manaford ville bringe ned trump med hanes kriminelle handlinger som viste seg å være gjort sammen med Tony podesta som er broren til John podesta som var Clinton valgkamp leder. Alt er tull og overdrevent til syke dimensjoner. Trump er erklært "person non grata"  av media og det er et problem. 

Jeg sa at NRK har et troverdig hets problem iforhold til trump, som er totalt feil av det Trump faktisk er. Du setter meg i denne posisjonen, siden du ikke baserer det sier på et rasjonelt grunnlag. Når trump gjør noe helt bak mål eller begår ulovlige krigshandlinger så vil jeg være den første personen som vil si dette. 

Vi snakker ikke om muslimer, og det jeg mener om Muslimer er at flest parten kan ikke integreres i siden Hadiffene og sharia står overfor norsk kultur og Norsk lov. Vi snakker ikke mer om dette i denne tråden, siden det ikke handler om muslimer i Norge. Om du ønsker å snakke mer ta kontakt på pm eller lag en tråd om dette ikke mer i denne tråden. Om du ønsker å kalle meg "rasist" eller islamofob (jeg er ikke redd for islam og dette er et medisinsk begrep innenfor pysk) så får du begrunne svaret med tidligere poster som du kan vise til.  

 

For min egen del jeg var ikke ufin eller slem mot det du skrev, jeg ydmyket eller latterliggjorde ikke deg når jeg skrev min kommentar til deg. Føler du at jeg gjorde dette mot deg? Om jeg ønsket å gjøre dette så hvorfor kvalifiserer og begrunner jeg svarene mine til deg?     

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nøytrale medier finnes ikke lenger. De mest nøytrale er kanskje de mer høyrevridde mediene, utrolig nok.

Anonymkode: ce421...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Å herre gud Mari, jeg har da sett debattene av mannen selv. Han er ikke en blodtørst diktator og  gul hitler som postulert av media. Norsk hoved media kan man ikke stole på siden de ikke rapporterer det han sier riktig eller i kontekst, som de sier selv. Hver så snill ikke drag Hillary inn dette. 

kan du definere Alternativ media til meg, og hvorfor det er negativt? Og hvorfor tror du at jeg ser på alternative medier? Jeg søker det jeg ønsker å vite på sosiale medier og på youtube. Som Gotland voldtektene der jeg viste hva folk sa lokalt på en tråd på aktuelt her. Hva er du informert om som gjør deg så bombesikker at det er grunn til å være skeptisk til trump, så langt har media i Norge sagt at det er svært negativt at får 2 scoops av iskrem mens andre får 1 scoops av iskrem (NRK og VG), at Manaford ville bringe ned trump med hanes kriminelle handlinger som viste seg å være gjort sammen med Tony podesta som er broren til John podesta som var Clinton valgkamp leder. Alt er tull og overdrevent til syke dimensjoner. Trump er erklært "person non grata"  av media og det er et problem. 

Jeg sa at NRK har et troverdig hets problem iforhold til trump, som er totalt feil av det Trump faktisk er. Du setter meg i denne posisjonen, siden du ikke baserer det sier på et rasjonelt grunnlag. Når trump gjør noe helt bak mål eller begår ulovlige krigshandlinger så vil jeg være den første personen som vil si dette. 

Vi snakker ikke om muslimer, og det jeg mener om Muslimer er at flest parten kan ikke integreres i siden Hadiffene og sharia står overfor norsk kultur og Norsk lov. Vi snakker ikke mer om dette i denne tråden, siden det ikke handler om muslimer i Norge. Om du ønsker å snakke mer ta kontakt på pm eller lag en tråd om dette ikke mer i denne tråden. Om du ønsker å kalle meg "rasist" eller islamofob (jeg er ikke redd for islam og dette er et medisinsk begrep innenfor pysk) så får du begrunne svaret med tidligere poster som du kan vise til.  

 

For min egen del jeg var ikke ufin eller slem mot det du skrev, jeg ydmyket eller latterliggjorde ikke deg når jeg skrev min kommentar til deg. Føler du at jeg gjorde dette mot deg? Om jeg ønsket å gjøre dette så hvorfor kvalifiserer og begrunner jeg svarene mine til deg?     

Det har da jeg også, så det er merkelig at du ikke får med deg hva andre får med seg isåfall. Christopher Hitchens, til og med, har kritisert Trump lenge før han døde, om Trumps uttalelser om at Obama er en hemmelig muslim. Synes ikke slike burde stilles til president- kandidat isåfall. Hillary har jo nettopp med den sammenligningen at man skal ikke stole blindt på alle statsledere. 

Alternativt media er media som operer utenom de etablerte mediene, og de er ikke nødvendigvis negative. Man bør likevel legge vekt på emnen til journalistisk arbeid og i hvor stor grad vedkommende er i stand til å dekke saker på riktig måte. 

Det er stor forskjell på om hvorvidt man tar religionen sin bokstavelig. Man kan også finne eksempler på kristne og jøder som ikke integrerer seg. Problemet handler om at noen setter religionen så høyt at man ikke vil blande seg inn i samfunnet. Ja, du har møtt en muslim som ikke ville håndhilse på deg. Det er et dårlig kvinnesyn. Men å deretter 'gruppere' 1. 5 milliarder muslimer verden over er heller ikke logisk. 

Jeg sa ikke at du var det heller, og jeg forsøker ikke å være det heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siste "viktige" nyheter om Trumpeten nå, handler visst om den boken til Bannon eller hva han nå heter.... 

Jeg lurer på hor mange bladsmørere og politiske "eksperter" som faktisk har lest heile denne boken, som de uttsler seg så bastant om...

Anonymkode: a4ce8...bf3

Steve Bannon har ikke skrevet boken. Steve Bannon er tidligere sjefs strateg for det hvite hus og sitter i styret til Breitbart news. Han er intervjuet i en bok om Trump skrevet av michael wolff. Jeg holder på å lese boken og kan oppdatere deg fortløpende om du ønsker. Det høres ut som om du trenger det siden du virker sørgelig dårlig informert om amerikansk politikk.

Anonymkode: 95d93...474

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Vil du ha en ærlig fremstilling av amerikansk politikk, så må du søke opp Jimmy Dore Show. Jimmy Dore er opptatt av arbeiderklassen og middelklassen i USA. I følge Jimmy Dore er ikke Trump sykdommen. Trump er symptomet på sykdommen. Sykdommen er lobbyismen og at omtrent hele kongressen er kjøpt og betalt av lobbyister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...