Gå til innhold

Hvilken farge har dere på soverommet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En blåaktig, dus mintfarge. Elsker den.

Anonymkode: cbd46...bfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det hvitt, men elsker den sjokolade-brune fargen jeg hadde hjemme før jeg flytta ut! Mange mener lyse farger er best, men.. du skal jo sove? Ikke sant? Og da ønsker en jo et mørkt soverom...? :) 

Nyinnflytta og har ikke "gidda" å male enda, derfor er veggene enda hvite :) 

Anonymkode: fc64b...2bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"New York". Fordi jeg ønsket noe annerledes, og en farge som var behagelig på et soverom. Elsker den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gustaviansk blå. Fordi jeg synes det er en veldig pen farge, og det er en farge som jeg sover godt i. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans blå. Fordi vi ønsket en blåfarge, men jeg har gått lei fargen og ønsker å male om igjen. 

Farger i blå/grønt er fint. Hadde lys aubergine på soverom i min tidligere leilighet. Den var også flott. 

Gruble, gruble

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenogén natt. En superlys blåfarge, som egentlig er alt for lys. Skal flytte til våren, da blir det en mørkere, dempet blåfarge tipper jeg. Vurderer å male tak og lister i samme som veggen også.

Anonymkode: 29f54...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en matt, mørk blåfarge som heter museum blue (flügger) på to vegger og en lys greige, som var der fra vi flyttet inn, på de to andre. Veldig fornøyd med den (blå).

Anonymkode: 1b71e...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Tapet med mønster. Hvit bunnfarge. Mønster i blå ("retroblå") og en mørk mintgrønn.

Skapene er malt i jotun sjøsmaragd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har malt soverommet i matt, dus rosa. Delightful pink fra Jotun. Er veldig fornøyd!

Anonymkode: efc6f...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den ene veggen er hvit med MDF-panel, mens de andre er en som ligner på egghvit. Mulig den har litt sterkere farge enn vanlig egghvit.

Dere som har svart soverom, er det egentlig behagelig? Jeg ser at det vil være en fordel at det er helt mørkt når man skal sove. Men jeg ble en gang advart om at svart gjør at soverommet føles veldig stort, som at man har sengen stående i midten av en åpen hall uten vegger rundt. Noen mener da at det gir en urolig følelse når man skal sove. Vi er jo laget for å være var i omgivelsene, og foretrekker f.eks. å ligge litt beskyttet mot innsyn og med hodet slik at man har oversikt mot døren. Dyr legger seg også til rette slik når de skal sove. Men når hele rommet da føles som en stor hule eller hall uten vegger som skjermer for innsyn, så får man ikke den trygghetsfølelsen fordi kroppen føler at fiender kan komme fra alle kanter.

Anonymkode: 27886...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den ene veggen er hvit med MDF-panel, mens de andre er en som ligner på egghvit. Mulig den har litt sterkere farge enn vanlig egghvit.

Dere som har svart soverom, er det egentlig behagelig? Jeg ser at det vil være en fordel at det er helt mørkt når man skal sove. Men jeg ble en gang advart om at svart gjør at soverommet føles veldig stort, som at man har sengen stående i midten av en åpen hall uten vegger rundt. Noen mener da at det gir en urolig følelse når man skal sove. Vi er jo laget for å være var i omgivelsene, og foretrekker f.eks. å ligge litt beskyttet mot innsyn og med hodet slik at man har oversikt mot døren. Dyr legger seg også til rette slik når de skal sove. Men når hele rommet da føles som en stor hule eller hall uten vegger som skjermer for innsyn, så får man ikke den trygghetsfølelsen fordi kroppen føler at fiender kan komme fra alle kanter.

Anonymkode: 27886...24b

Det er helt motsatt. Rommet føles lite og lunt.

Anonymkode: efc6f...f9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den ene veggen er hvit med MDF-panel, mens de andre er en som ligner på egghvit. Mulig den har litt sterkere farge enn vanlig egghvit.

Dere som har svart soverom, er det egentlig behagelig? Jeg ser at det vil være en fordel at det er helt mørkt når man skal sove. Men jeg ble en gang advart om at svart gjør at soverommet føles veldig stort, som at man har sengen stående i midten av en åpen hall uten vegger rundt. Noen mener da at det gir en urolig følelse når man skal sove. Vi er jo laget for å være var i omgivelsene, og foretrekker f.eks. å ligge litt beskyttet mot innsyn og med hodet slik at man har oversikt mot døren. Dyr legger seg også til rette slik når de skal sove. Men når hele rommet da føles som en stor hule eller hall uten vegger som skjermer for innsyn, så får man ikke den trygghetsfølelsen fordi kroppen føler at fiender kan komme fra alle kanter.

Anonymkode: 27886...24b

Jeg sover ikke mot døren. Ser ikke døra fra senga mi. Sover godt likevel.

Anonymkode: 7f773...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har malt soverommet i matt, dus rosa. Delightful pink fra Jotun. Er veldig fornøyd!

Anonymkode: efc6f...f9f

Nydelig farge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...