AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #61 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, WubWub skrev: Nei, i motsetning til meg så er Horten Market faktisk et kjempe godt menneske med mye empati og kjærlighet på lur. Samme Anonymkode: 1fab7...f0b
Horten Market Skrevet 6. januar 2018 #62 Skrevet 6. januar 2018 (endret) Når jeg blir voksen, kanskje 50 eller no, skal jeg få barn med ei negerdame. Det er drømmen! Og statsminister. I den rekkefølgen. Bare det ikke kommer ei dame fra Persia og stjeler taburetten. Marerittet det, haha! Så derfor skal dere date meg. Kjent, ung mann med politiske ambisjoner. Takk for hederlig omtale, WubWub. Ikke så lett for de middelmådige å skille to smartinger. Endret 6. januar 2018 av Horten Market
WubWub Skrevet 6. januar 2018 #63 Skrevet 6. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme Anonymkode: 1fab7...f0b Han er oppriktig god til tross for at han liker fyre opp damer ved å vise til dobbeltmoralskhet. Tar du en samtale med han privat så skjønner du godt hva jeg mener, finnes ikke mange mennesker som er så varme , forståelsesfulle og gode som han. Vedkommende er svært intelligent og argumentene havner fort over hodet til gjennomsnittsmennesket, de blir da gjerne tolket som angrep til tross for at det ikke er snakk om angrep.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #64 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, WubWub skrev: Han er oppriktig god til tross for at han liker fyre opp damer ved å vise til dobbeltmoralskhet. Tar du en samtale med han privat så skjønner du godt hva jeg mener, finnes ikke mange mennesker som er så varme , forståelsesfulle og gode som han. Vedkommende er svært intelligent og argumentene havner fort over hodet til gjennomsnittsmennesket, de blir da gjerne tolket som angrep til tross for at det ikke er snakk om angrep. Samme Anonymkode: 1fab7...f0b
WubWub Skrevet 6. januar 2018 #65 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme Anonymkode: 1fab7...f0b Samme
Gjest Cartman Skrevet 6. januar 2018 #66 Skrevet 6. januar 2018 Vet ikke jeg. Hvis man liker en mann som er stille, rolig og godt utdanna, så er jeg det. Hvis man i tillegg kan leve med et til tider ekstremt temperament og null ordenssans, så nærmer vi oss. I tillegg til alt dette er jeg god til å lese andre menneskers følelsesuttrykk og respondere riktig i forhold til følelsesuttrykket. Derimot er jeg dårlig til å vise følelser. Gråter aldri i begravelser eller ved andre triste hendelser. Egentlig føler jeg veldig lite. Andre vil beskrive meg som snill, morsom og reflektert. Personlig føler jeg at det er den siden av meg jeg viser utad, mens jeg annerledes innvendig. Litt vanskelig å forklare. Faktisk tror jeg du må være en blåkopi av meg eller så bør du date en annen.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #67 Skrevet 6. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Samme Anonymkode: 1fab7...f0b De er ikke de samme og man ser det på skrivestilen. Til TS. Er mann på 30 og langvarig og alvorlig syk så synes ingen bør date meg. Da jeg var frisk var jeg derimot svært populær som kjæreste og tenker jo at det er fordi mange ser på meg som en bra kjæreste. Anonymkode: e2c49...572 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #68 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ikke de samme og man ser det på skrivestilen. Til TS. Er mann på 30 og langvarig og alvorlig syk så synes ingen bør date meg. Da jeg var frisk var jeg derimot svært populær som kjæreste og tenker jo at det er fordi mange ser på meg som en bra kjæreste. Anonymkode: e2c49...572 Det er ikke vanskelig å endre skrivestil dersom man har greie på vokabular. Easy peasy. Anonymkode: 1fab7...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #69 Skrevet 6. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke vanskelig å endre skrivestil dersom man har greie på vokabular. Easy peasy. Anonymkode: 1fab7...f0b Det er jo forsåvidt sant, men tror ikke mange hadde giddet det for det krever en del disiplin og det hadde man vel ikke hatt om man brukte såpass mye tid på KG. Men faktisk med sikkerhet at det er to forskjellige personer for jeg vet hvem begge er og om du sender dem en PM så kan du sikkert både få vite hvem dem er og å møte dem. Anonymkode: e2c49...572
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #70 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo forsåvidt sant, men tror ikke mange hadde giddet det for det krever en del disiplin og det hadde man vel ikke hatt om man brukte såpass mye tid på KG. Men faktisk med sikkerhet at det er to forskjellige personer for jeg vet hvem begge er og om du sender dem en PM så kan du sikkert både få vite hvem dem er og å møte dem. Anonymkode: e2c49...572 Hvem gidder egentlig å ha to brukere og så mange innlegg?.. Anonymkode: e0f00...8c1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #71 Skrevet 6. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo forsåvidt sant, men tror ikke mange hadde giddet det for det krever en del disiplin og det hadde man vel ikke hatt om man brukte såpass mye tid på KG. Men vet faktisk med sikkerhet at det er to forskjellige personer for jeg vet hvem begge er og om du sender dem en PM så kan du sikkert både få vite hvem dem er og å møte dem. Anonymkode: e2c49...572 Manglet et ord der. Anonymkode: e2c49...572
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #72 Skrevet 6. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo forsåvidt sant, men tror ikke mange hadde giddet det for det krever en del disiplin og det hadde man vel ikke hatt om man brukte såpass mye tid på KG. Men faktisk med sikkerhet at det er to forskjellige personer for jeg vet hvem begge er og om du sender dem en PM så kan du sikkert både få vite hvem dem er og å møte dem. Anonymkode: e2c49...572 Er ikke så nysgjerrig. Anonymkode: 1fab7...f0b
Horten Market Skrevet 6. januar 2018 #73 Skrevet 6. januar 2018 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ikke de samme og man ser det på skrivestilen. Anonymkode: e2c49...572 Dessuten skriver vi såpass mange innlegge begge to, at det sikkert er noen som er publisert på akkurat samme tidspunkt. Men å be folk på dette blondineforumet legge sammen to og to blir vel oppfattet som trakassering ... 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke så nysgjerrig. Anonymkode: 1fab7...f0b Mer redd for å tre ut av din AB-rolle, tenker jeg. Endret 6. januar 2018 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #74 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, Horten Market said: Dessuten skriver vi såpass mange innlegge begge to, at det sikkert er noen som er publisert på akkurat samme tidspunkt. Ja, det er også et poeng. 4 minutter siden, Horten Market said: Men å be folk på dette blondineforumet legge sammen to og to blir vel oppfattet som trakassering ... Det er i hvert fall ikke utenkelig. 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem gidder egentlig å ha to brukere og så mange innlegg?.. Anonymkode: e0f00...8c1 Hadde sikkert hatt like mange innlegg som de to til sammen om jeg skrev under brukernavn. Er man syk så har man fort mye dødtid. Anonymkode: e2c49...572
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #75 Skrevet 6. januar 2018 21 minutter siden, Horten Market skrev: Men å be folk på dette blondineforumet legge sammen to og to blir vel oppfattet som trakassering ... hehehehhehehehehe Anonymkode: 1fab7...f0b
Horten Market Skrevet 6. januar 2018 #76 Skrevet 6. januar 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sikkert hatt like mange innlegg som de to til sammen om jeg skrev under brukernavn. Er man syk så har man fort mye dødtid. Anonymkode: e2c49...572 Her har man fått tre uker igjen å leve og ligger våken nattestid i smerter og morfinrus, bruker sin siste tid til å øse av sin livsvisdom til trengende kvinner, så får man bare hat tilbake.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #77 Skrevet 6. januar 2018 1 minutt siden, Horten Market said: Her har man fått tre uker igjen å leve og ligger våken nattestid i smerter og morfinrus, bruker sin siste tid til å øse av sin livsvisdom til trengende kvinner, så får man bare hat tilbake. Så sant så sant. Synes ikke man skal shames fordi man bruker mye tid på kvinneguiden. Det er jo egentlig å sparke på folk som ligger nede. Anonymkode: e2c49...572
TinyBean Skrevet 6. januar 2018 #78 Skrevet 6. januar 2018 Fordi vi har god kjemi og vil date hverandre
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #79 Skrevet 6. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem gidder egentlig å ha to brukere og så mange innlegg?.. Anonymkode: e0f00...8c1 Noen som har veldig mye tid og som synes det er gøy kanskje? Jeg mistenker at han har flere brukere, men det er ikke lett å bevise. Har sett den samme type "bromance" tidligere også. Ikke er det vanskelig å være pålogget samtidig og poste innlegg parallelt med to eller flere brukere. I perioder kan en bruker være mer aktiv enn en annen for eksempel. Men dette blir jo bare spekulering. Synes bare det er naivt at man ikke tror at noen kan ha flere brukere selv om skrivestilen er ulik. Anonymkode: e18b0...d22 1
WubWub Skrevet 6. januar 2018 #80 Skrevet 6. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke vanskelig å endre skrivestil dersom man har greie på vokabular. Easy peasy. Anonymkode: 1fab7...f0b Vel, du sitter å sprer rykter og løgner. Hvorfor kan du ikke heller rapportere om du mistenker regelbrudd? Det er ikke lov å diskutere med seg selv under forskjellige nick eller lov til å utgi seg for og være forskjellige mennesker under AB/nick. Om det du sier er sant , så vil jeg jo bli utestengt. Om du tror jeg og Horten Market er samme person så har du jo en gylden mulighet til å få meg utestengt her. Men problemet her er at spekulasjonene dine ikke har noen rot i virkeligheten og at ryktespredningen din i seg selv er regelbrudd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå