Gå til innhold

Hvorfor skal noen date deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han liker meg for meg, med skavanker og feil og alt? Forstår ikke dette fokuset på hva man skal «tilby», kjærlighet er da for faen ikke transaksjonsbasert. Noe er alvorlig galt med datingkulturen i dag.

Anonymkode: 82b4b...2ba

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi han liker meg for meg, med skavanker og feil og alt? Forstår ikke dette fokuset på hva man skal «tilby», kjærlighet er da for faen ikke transaksjonsbasert. Noe er alvorlig galt med datingkulturen i dag.

Anonymkode: 82b4b...2ba

I utgangspunktet kan jeg være enig, men i praksis ser jeg at veldig mange single mennesker sliter hardt med å skille seg positivt ut og gjøre godt førsteinntrykk i dating. Dette fordi veldig mange enten fremstiller seg selv på en meget anonym måte som ikke viser noe om hvem de passer bra eller dårlig sammen, eller fordi de beskriver seg selv på en så til de grader mainstream A4 måte at de bare blir glemt i mengden.

Dating har veldig mange likhetstrekk med markedsføring, jobbintervjuer og private avtaler: Det er 2 parter som begge skal føle at de tjener noe på å investere i hverandre, og begge parter har en rekke andre aktører å velge mellom. Hvis du ikke klarer å skille deg positivt ut så blir du oversett til fordel for dem som skiller seg mer ut.
Derfor er det lurt å tenke på hvordan man er forskjellig fra snittet, være bevisst på dette, og kommunisere det utad for å skille seg positivt ut.

Anonymkode: ae52b...55f

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke jeg er den enkleste å være sammen med akkurat. Ikke for menn som søker ei som kun er blid, snill og grei i hvert fall. 

Jeg synes ikke at dette spørsmålet er enkelt å svare på, men i et velfungerende forhold så er jeg omsorgsfull og liker å ta vare på den jeg er glad i. Jeg er leken og humor er viktig i et forhold. Jeg er ikke klengete og er selvstendig. Jeg er empatisk og er ærlig.

Jeg kan være ganske direkte noen ganger, men det virker egentlig ikke som det er så positivt. Ikke det at jeg er noe mensa-materiale, men det har virket som menn har satt pris på at jeg har noe i hodet også. Til en viss grad i hvert fall.

Kan også skilte med at jeg er flink til å lage mat og bake. Det virker som menn har satt pris på det i hvert fall :P

Jeg har jo endel negative sider også, og de er jo viktige de også siden de også blir tydelige i et forhold. Synes det er lettere å fokusere på mine negative sider, og kunne skrevet mye mer om dem enn de positive. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi når jeg virkelig elsker noen gir jeg alt i et forhold! Hilsen kvinne 28 :-) 

Anonymkode: e20b9...8e2

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg er ganske ålreit :nigo:

Jeg kan tilby laksemiddag med min egen pastablanding, eller kylling med en annen pastablanding og chilli. Hvis du vil ha vin til får du ta med tyggis, og hvis du skal drikke hvitvin får du ta to tyggiser fordi du smaker sur hvitvin etterpå. Har du glemt tyggis går det fint siden jeg er forberedt, og har en pakke liggende i tilfelle :)

Jeg tror det jeg liker best med meg selv er at jeg er lite dømmende, og jeg har ikke det største egoet. Gjør ikke meg noe om damen har høyere iq, bedre jobb osv enn meg.

Det komplimentet jeg satt mest pris på var å føre at: "Du tenker annerledes enn de fleste, og er smart". Fint at det lille egoet jeg har fikk den bekreftelsen :fnise:

Endret av Minesveiper
Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg er helt ok pen å se på, og begynner å få en ganske grei kropp også.

Jeg er over gjennomsnittlig intelligent, og har det meste på stell. 

Jeg driter i hva 90% av mennesker her i verden mener om ting, men er ikke dømmende mot andre. Jeg har opplevd en del ting, så jeg forstår deg. 

Det perfekte forholdet for meg er ett der vi kan være mye hjemme og kose oss med god mat, ligge og kose i senga hver morgen, gå lange turer i skogen og ha gjevnlige lotr-maraton. 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2018 den 13.10, WubWub skrev:

Jeg er tvers igjennom snill, empatisk, varm, sympatisk, omsorgsfull, stabil, medfølende, åpen og ærlig

Skrøt ikke du av at du er psykopat da??

Anonymkode: aeec5...778

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det har jeg aldri gjort. Når skal jeg ha gjort dette mener du? Har aldri i mitt liv påstått eller skrytt av noe slikt. 

Skrevet
På 4.1.2018 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke slik det fungerer, at først får jenta over alle jenter kjæreste, og når hun er tatt får nr.2 seg kjæreste, også må du vente til alle jenter over deg er tatt før du kan få deg kjæreste. Jeg regner ikke med at du forventer at mannen din skal være den beste og kjekkeste mannen i hele verden heller? Kanskje han er det for deg, men rent objektivt er det jo bedre der ute, men du vil likevel ha mannen din. 

Hver en snill og omsorgsfull person, hver levende, hver en del av verden (alt for mange mennesker ute på gaten er ikke tilstede i det hele tatt,folk snakker alltid med meg og jeg tror det er fordi de ser at jeg faktisk er der), hver glad i dine interesser, bry deg om de du er glad i, hjelp andre mennesker. Så skal du nok se at det er mange gutter som vil ha deg også :) 

Anonymkode: 3562a...d3c

Åhh det var veldig fint skrevet av deg! Tusen takk, var veldig hyggelig å lese! 

Kan faktisk innrømme at jeg ikke er singel lenger. Har holdt på med en fyr en stund, og vi er nå nylig blitt sammen. Min første kjæreste:ninuskapus:

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Jeg kan tilby sex, trent kropp og bra utseendet. Er nok det eneste folk har vært fornøyd med også. 

Endret av Axl Rose
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, WubWub skrev:

Nei. Det har jeg aldri gjort. Når skal jeg ha gjort dette mener du? Har aldri i mitt liv påstått eller skrytt av noe slikt. 

Ok. Det virket slik. Feks med den testen om du var psykopat/narzesist eller hva det het. Men greit det. Da tar jeg feil.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Jo, det har du. Opptil flere ganger. 

Anonymkode: e18b0...d22

• Liker 1
Skrevet

Jo, det har du. Opptil flere ganger. 

Nei det har jeg ikke. Har aldri i mitt liv sagt jeg er psykopat. Du kommer med en påstand, bevis den. Gi oss link til sitater hvor jeg har sagt det du hevder.

Oi, det kan du ikke, for jeg har aldri sagt noe slik ;)

Skrevet
På 3.1.2018 den 3.09, AnonymBruker skrev:

Ja, hva kan du tilby? Hva liker du ved deg selv og/eller har kjærester sagt er attraktivt ved deg?

Fordi jeg er trofast, en god venn, og vil være jupiter for en kommende partner.

Skrevet

Fordi jeg er en fantastisk kul person, og super gøy å henge med. Jeg vil alltid gjøre hverdagene lysere <3 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Nei det har jeg ikke. Har aldri i mitt liv sagt jeg er psykopat. Du kommer med en påstand, bevis den. Gi oss link til sitater hvor jeg har sagt det du hevder.

Oi, det kan du ikke, for jeg har aldri sagt noe slik ;)

Nei, for disse trådene blir slettet av moderatorene så jeg kan ikke bevise det, men du hadde en tråd i fjor med en test av psykopater og der kom det frem at du var psykopat. 

Dette så nok ganske mange på forumet, så ganske teit å prøve å fremstille deg selv som en good guy når du ikke er det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Narsissist var det.

Anonymkode: a719f...00a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, for disse trådene blir slettet av moderatorene så jeg kan ikke bevise det, men du hadde en tråd i fjor med en test av psykopater og der kom det frem at du var psykopat. 

Dette så nok ganske mange på forumet, så ganske teit å prøve å fremstille deg selv som en good guy når du ikke er det. 

Eller var det narsissist? Ikke noe bedre i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Axl Rose skrev:

Jeg kan tilby sex, trent kropp og bra utseendet. Er nok det eneste folk har vært fornøyd med også. 

Også er du engasjert, har egene meninger og tar initiativ. Det er👍

Anonymkode: a719f...00a

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke psykopat men narsissist. Du juger. Jeg har aldri i mitt liv sagt jeg er psykopat. Hverken her på KG eller i virkeligheten. Hvorfor juger du? Det er stygt å juge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...