AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #41 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, WubWub skrev: Ikke psykopat men narsissist. Du juger. Jeg har aldri i mitt liv sagt jeg er psykopat. Hverken her på KG eller i virkeligheten. Hvorfor juger du? Det er stygt å juge. Du juger selv. Du sier du er stabil.. innlagt på psyk.. Men stabil? Not så much.. snill, empatisk og sympatisk??? Det er du ikke. Du juger så mye at du ikke vet hva du har skrevet en gang. Anonymkode: aeec5...778 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #42 Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, WubWub skrev: Ikke psykopat men narsissist. Du juger. Jeg har aldri i mitt liv sagt jeg er psykopat. Hverken her på KG eller i virkeligheten. Hvorfor juger du? Det er stygt å juge. Narsissist da. Narsissister er ikke kjent for å være empatiske eller særlig sympatiske, men narsissister har vel ikke særlig med selvinnsikt uansett så da er det vel ikke så rart at du fremstiller deg som snill og grei når du egentlig ikke er det. Anonymkode: e18b0...d22 2
WubWub Skrevet 5. januar 2018 #43 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du juger selv. Du sier du er stabil.. innlagt på psyk.. Men stabil? Not så much.. snill, empatisk og sympatisk??? Det er du ikke. Du juger så mye at du ikke vet hva du har skrevet en gang. Anonymkode: aeec5...778 Det er løgn fra ende til annen å påstå at jeg kaller meg selv psykopat. Jeg har aldri gjort noe slikt. Du sier at jeg har har sagt dette mange ganger, javel så bevis det. Det burde vel være en enkel sak om jeg skryter av dette så ofte?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #44 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, WubWub skrev: Det er løgn fra ende til annen å påstå at jeg kaller meg selv psykopat. Jeg har aldri gjort noe slikt. Du sier at jeg har har sagt dette mange ganger, javel så bevis det. Det burde vel være en enkel sak om jeg skryter av dette så ofte? Førde alle tråder du rører ved blir søppel og slettes. Anonymkode: aeec5...778 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #46 Skrevet 5. januar 2018 12 minutter siden, WubWub skrev: Ikke psykopat men narsissist. Du juger. Jeg har aldri i mitt liv sagt jeg er psykopat. Hverken her på KG eller i virkeligheten. Hvorfor juger du? Det er stygt å juge. Ok, du har kanskje ikke uttalt at du er psykopat - men du fremstår som at du er det. Det er kanskje ikke noe bedre? Anonymkode: f5a4c...f92 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #47 Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, WubWub skrev: Det er løgn fra ende til annen å påstå at jeg kaller meg selv psykopat. Jeg har aldri gjort noe slikt. Du sier at jeg har har sagt dette mange ganger, javel så bevis det. Det burde vel være en enkel sak om jeg skryter av dette så ofte? Nei, men narsissist har du kalt deg. Du er lett å gjennomskue. Du har perioder hvor du er politisk korrekt, og fremstiller deg som en snill og grei fyr, men så har du plutselig tråder om at du er narsissist osv og virker generelt ustabil. Du kan ikke være begge deler dessverre, men narsissister tror jo at de er så flinke å manipulere og at de er så mye bedre enn alle andre. Anonymkode: e18b0...d22 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #48 Skrevet 5. januar 2018 Jeg liker alenetid, trening, pent undertøy, daglig sex og lager all mat fra bunn. Ellers er det nok få grunner. Anonymkode: 3c603...ada
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #49 Skrevet 5. januar 2018 Det lurer fader i meg jeg på også... Anonymkode: f1a07...a99 1
WubWub Skrevet 5. januar 2018 #50 Skrevet 5. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, du har kanskje ikke uttalt at du er psykopat - men du fremstår som at du er det. Det er kanskje ikke noe bedre? Anonymkode: f5a4c...f92 Du har du aldri truffet en ekte psykopat.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #51 Skrevet 5. januar 2018 23 minutter siden, WubWub skrev: Du har du aldri truffet en ekte psykopat. William shakepear var psykopat. Og Henrik Wergeland. Anonymkode: a9862...484
WubWub Skrevet 5. januar 2018 #52 Skrevet 5. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: William shakepear var psykopat. Og Henrik Wergeland. Anonymkode: a9862...484 og min bestevenninne er psykopat. vi har noen likheter men forskjellene er enda større. jeg er ikke kald som is
SunnivaOslo Skrevet 5. januar 2018 #53 Skrevet 5. januar 2018 (endret) Jeg er 30,barnløs og går sjeldent på byen. Need I say more? Endret 5. januar 2018 av SunnivaOslo Autocorrect
Horten Market Skrevet 5. januar 2018 #54 Skrevet 5. januar 2018 (endret) @WubWub er en kjekk, ung mann, akkurat som meg. Se profilbildet mitt, det er vel grunn nok til en date? Kvinner som bruker timer hver dag foran speilet er kanskje vel så mye narsissistisk som WW? Endret 5. januar 2018 av Horten Market 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #55 Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, Horten Market skrev: @WubWub er en kjekk, ung mann, akkurat som meg. Se profilbildet mitt, det er vel grunn nok til en date? Kvinner som bruker timer hver dag foran speilet er kanskje vel så mye narsissistisk som WW? Er dere samme person? Anonymkode: 1fab7...f0b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #56 Skrevet 5. januar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: William shakepear var psykopat. Og Henrik Wergeland. Anonymkode: a9862...484 William Shakespeare var ikke psykopat. Anonymkode: 1fab7...f0b
Horten Market Skrevet 5. januar 2018 #57 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er dere samme person? Anonymkode: 1fab7...f0b Langt i fra! Det er ikke lov å diskutere med seg selv i samme tråd, så det er utelukket. Nei, du ser da av profilbildet at jeg er en kjekk, ung AUF-er, med ambisjoner om å nå helt til toppen. På veien skal jeg baise damer! 1
Lava Anne Skrevet 5. januar 2018 #58 Skrevet 5. januar 2018 Jeg er dritsjarmerende og har god humor. Serr, ingen slår meg på sjarm. Det er bare å stille seg i kø. Jeg er dystymiker, da, det er min minusside, kan være krevende.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #59 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Horten Market skrev: Langt i fra! Det er ikke lov å diskutere med seg selv i samme tråd, så det er utelukket. Nei, du ser da av profilbildet at jeg er en kjekk, ung AUF-er, med ambisjoner om å nå helt til toppen. På veien skal jeg baise damer! HAHA, dere er samme!! lol. Anonymkode: 1fab7...f0b 1
WubWub Skrevet 5. januar 2018 #60 Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere samme person? Anonymkode: 1fab7...f0b Nei, i motsetning til meg så er Horten Market faktisk et kjempe godt menneske med mye empati og kjærlighet på lur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå