Gå til innhold

Hvorfor skal noen date deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva kan du tilby? Hva liker du ved deg selv og/eller har kjærester sagt er attraktivt ved deg?

Anonymkode: 82b5f...017

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Jeg forblir nok alene.

Anonymkode: d1af1...5d6

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker meg selv, fordi jeg foretrekker å være dønn ærlig og å si det jeg tenker/føler/mener. 

Jeg liker best å være meg selv og hater å ta på meg "masker" for å passe inn noe sted, en annen kvalitet jeg liker ved meg selv.

Sosiale spill kan jeg heller ikke fordra, og jeg spiller de veldig sjeldent, enda en ting jeg liker ved meg selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurespørsmål...

Anonymkode: 387e7...56d

AnonymBruker
Skrevet

He he. Jeg har avvist de jeg liker fordi jeg er redd for nettopp de dårlige sidene mine. Er ikke før nå i en alder av snart 27 at jeg kommer meg over selvhatet. Er nok litt vel selvhøytidelig og analyserer fort ting. Er perfektsjonist. Takler absolutt ikke at noe ser feil ut, selvom det ikke nødvendigvis ER feil eller har noe å si. Og så er jeg skeptisk til menn og enda verre etter å ha lest her inne. Om jeg er født med disse problemene vet jeg ikke. Men noe må det være siden jeg ble et lett offer for utfrysing på skolen. Mobbingen har nok gjort meg litt passiv aggressiv. Gikk lenge inne med hevntanker osv. Og taklet ikke at noen måtte vike unna andre. Hva var det mobberne hadde å være så stolt av egentlig? Og så er jeg oppvokst med narsissistik stefar (masse psykopatiske trekk, men han oppfyller ikke helt kriteriene likevel). Han lærte meg å ikke tro på menn som gav meg komplimenter eller uttrykk for å være kjæreste. Ble jævla mye kjfeting hver gang jeg nevnte forelskelse. Dårlige assosiasjoner til det rett og slett. Selv om jeg vet jeg er voksen og tar ansvar for meg selv, så ikke tro at jeg går rundt og tenker"jammen jeg vokste opp med en stefar som...". Men det tar tid å gjøre om ting du har lært hele barndomen.

Ellers, om jeg hadde hatt en kjæreste jeg visste jeg kunne stole på ville jeg vært der for han hele tiden han trengte meg. Støtten han i alt. Hatt sex. Kost han masse. Åpnet meg om problemene når jeg slet. Har også fin kropp og generelt et bra ytre, men det er bare en bonus. Med den utstrålingen jeg har hatt hittil har jeg bare fremstått som Hufsa er jeg redd. 

Anonymkode: 0a7b0...8c7

AnonymBruker
Skrevet

blir for tåpelig å «forklare» sånne ting, om den jeg en eller annen gang får lyst til å date ikke ser/føler det selv med en gang er han ikke rett mann for meg

er uansett veldig individuelt hva andre setter pris på og ikke liker og om man skal trekke fram bare det positive lyver man 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ser/føler at jeg er attraktiv for ham altså.  Hva med deg da trådstarter? Hva er dine styrker?

AnonymBruker
Skrevet

:hjerte:Abselutely beautiful:hjerte:

:hjerte:Jeg er veldig fin, men har også andre kvaliteter som et godt hjerte.:hjerte:

Anonymkode: 74230...f80

AnonymBruker
Skrevet

Det komplimentet jeg har satt mest pris på fra kjæresten er at jeg er veldig generøs. Generøs med tid, kjærlighet og gaver. 

Så det kan jeg hvertfall stille opp med. Pluss mye mer. 

Anonymkode: 6caaf...6af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen skal date meg, så vondt vil jeg ikke damene.

Anonymkode: 8ead8...9c0

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er smart og intellektuell i diskusjoner (får jeg høre).
Fordi jeg har flere interesser som mange av gutta deler, som actionfilmer, pc-spill, programmering, IT, elektronikk, figurmaling ++.
Fordi jeg er pen og sexy (får jeg høre).
Fordi jeg har god kontroll og oversikt over privatøkonomien, null gjeld og lån, økonomisk selvstendig og billig i drift.
Fordi jeg er morsom og kul (får jeg høre).

Anonymkode: ae52b...55f

Skrevet (endret)
På 3.1.2018 den 3.09, AnonymBruker skrev:

.

Endret av æøå*
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

To grunner:

1. 21 cm lengde

2. 17 cm omkrets.

Anonymkode: 55862...b48

AnonymBruker
Skrevet

Dagen min dater meg fordi han synes jeg er snill, tålmodig og åpen og ærlig 😊 Hans ord. Han mener også at jeg er den fineste han har sett og at jeg er deilig - den har jeg litt mer vanskelig for å tro på 🙄😜🤔😂

Anonymkode: 97d52...471

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ingen verdens grunn til at noen skal date meg; De kan få en penere, smartere og morsommere jente enn meg. Når jeg tenker etter kan jeg ikke tilby noe mer spesielt enn alle andre jenter...

Er det rart jeg er singel si:fnise:

Endret av Spiteful
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Nei Gud en slik grusom skjebne ønsker jeg ingen kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen grunn. Har ikke noe egentlig. Men er søt, hyggelig og snill da. Men det er ikke nok. Jeg eier ikke ambisjoner og trenger trygghet. Liker ikke å gå ut av comforsona. Kan vøre morsom også. Tjener ræva.

Anonymkode: 45e35...faa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig snill, rettferdig, svært trofast, blid, har sunne interesser og er en god samtalepartner. Det er i alle fall det andre sier jeg er. Jeg har også utrolig mye livsglede, store ambisjoner og brenner for de mange interessene jeg har.

Det er nok mange jenter som er sånn, men det som skiller meg fra andre jenter er at jeg har bein i nesa så det holder, er veldig handy og fikser det meste selv, går på jakt og kan en del med bil. Jeg er derfor gjerne midt i blinken for de tøffeste friluftsgutta som ønsker en dame med litt tæl i. Har endelig etter litt leting funnet en sånn mann, så vi får se hva det blir til :)

Anonymkode: afd0f...85d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Spiteful skrev:

Ingen verdens grunn til at noen skal date meg; De kan få en penere, smartere og morsommere jente enn meg. Når jeg tenker etter kan jeg ikke tilby noe mer spesielt enn alle andre jenter...

Er det rart jeg er singel si:fnise:

Det er jo ikke slik det fungerer, at først får jenta over alle jenter kjæreste, og når hun er tatt får nr.2 seg kjæreste, også må du vente til alle jenter over deg er tatt før du kan få deg kjæreste. Jeg regner ikke med at du forventer at mannen din skal være den beste og kjekkeste mannen i hele verden heller? Kanskje han er det for deg, men rent objektivt er det jo bedre der ute, men du vil likevel ha mannen din. 

Hver en snill og omsorgsfull person, hver levende, hver en del av verden (alt for mange mennesker ute på gaten er ikke tilstede i det hele tatt,folk snakker alltid med meg og jeg tror det er fordi de ser at jeg faktisk er der), hver glad i dine interesser, bry deg om de du er glad i, hjelp andre mennesker. Så skal du nok se at det er mange gutter som vil ha deg også :) 

Anonymkode: 3562a...d3c

Skrevet

Jeg er tvers igjennom snill, empatisk, varm, sympatisk, omsorgsfull, stabil, medfølende, åpen og ærlig

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...