Gå til innhold

Broen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han i rullestolen har akvarium hjemme. Var ikke fra en fisk den giften kom fra?

Anonymkode: 664b1...14c

• Liker 4
Skrevet

Wow, dere er helt utrolig flinke til å komme med teorier!  

Tommel opp,  jeg syntes omtrent at alt dere skriver gir mening 😃

Gjest Husmusa70
Skrevet
4 hours ago, Fantastica said:

Jeg tror at Saga kommer til å ofre seg for å redde Astrid. Hun har jo begynt å skjønne at det går an å handle på følelser og ikke bare på fornuft. Hun tok fra ham ett barn, og ofrer seg for å redde det eneste han har igjen.

Å nei å nei å nei å nei...bare vi ikke får en skikkelig Romeo og Julie-slutt der hun innser at hun elsker han og han innser at hun elsker han selv om han tror hun ikke kan elske etc :grine: 

Skrevet

Utrolig usannsynlig at Henrik skulle fortalt at datteren vår i huset til en som han tidligere har mistenkt. Er det ikke?! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han i rullestolen har akvarium hjemme. Var ikke fra en fisk den giften kom fra?

Anonymkode: 664b1...14c

God teori! 

Anonymkode: 978b0...a7f

Skrevet

Hva er greia med han som tydeligvis lekker detaljer i etterforskningen til pressen? Kan han ha noe med drapene å gjøre?

Anonymkode: e87a8...8c7

Skrevet (endret)

Men er det ferdig med Frank nå da? Trodde det var han jeg, og at han drepte en som Henrik var glad i først, Alice.🤔 Og at han samarbeider med en eller annen.

Endret av Ellam
Skrevet

Synes broen er fantastisk, men kommer nok til å bli en smule skuffet om Astrid dør, eller saga dør for å redde astri. Rett å slett fordi det blir for opplagt/enkelt.

Anonymkode: 10da6...ad7

• Liker 2
Skrevet

Sett siste episode, ligger på NRK nettv. Vil diskutere :P

• Liker 1
Skrevet

Synes det var en veldig god avslutning. 

• Liker 9
Gjest thejohan
Skrevet
2 timer siden, Vinglass skrev:

Sett siste episode, ligger på NRK nettv. Vil diskutere :P

Skal til å se den nå! Gruer meg! 😔

Skrevet

Så bra at det som et lite sekund så ut som skulle skje i den siste scenen ikke skjedde. :P 

Anonymkode: e0cea...9e7

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra at det som et lite sekund så ut som skulle skje i den siste scenen ikke skjedde. :P 

Ja! Jeg ble litt stresset der et øyeblikk :ler:

• Liker 4
Skrevet

Åhhh 😭😭😭

Anonymkode: a8223...f14

• Liker 1
Skrevet

Jeg er skikkelig skuffet. Var opplagt og lite spennende.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke lage noe spoiler tag, men tenker du på det på broen ell det i stua til Henrik ? Jeg satt med hjerte i halsen begge scenene. Kommer til å savne serien .. ble litt skuffa over hvem hu besøkte i fengsel også. Håpet på noen andre ;) 

Skrevet

Kan dere ikke vente med å antyde til alle har fått sett dette? :(  

Anonymkode: 4c6f7...a75

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke vente med å antyde til alle har fått sett dette? :(  

Anonymkode: 4c6f7...a75

Om man vil unngå å få informasjon om siste episode, så klarer man vel å holde seg unna denne tråden. Såpass bør man kunne forvente. 

• Liker 10
Skrevet
3 hours ago, Vinglass said:

Klarer ikke lage noe spoiler tag, men tenker du på det på broen ell det i stua til Henrik ? Jeg satt med hjerte i halsen begge scenene. Kommer til å savne serien .. ble litt skuffa over hvem hu besøkte i fengsel også. Håpet på noen andre ;) 

Jeg tenkte på broscenen, men selvsagt bra det gikk som det gjorde i huset også. Og så kan det jo faktisk fint ble flere sesonger selv om de hevdet at det blir umulig. De kan til og med lage en sesong som ikke er krim. Jeg ville sett på :P 

• Liker 2
Gjest blåbærpike
Skrevet
Spoiler

Det var en fin slutt. Jeg er så glad for at teoriene om at Saga kom til å ofre seg for Astrid ikke stemte, og at hun heller ble redningen. Synes også siste scene med Henrik og Saga sammen var utrolig fin. Så de, på en måte. Ikke for mye, ikke for lite - bare nok :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...