Gå til innhold

Hvilken bil skal jeg kjøpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kia Soul eller Kia Niro 😊 Veldig fine og gode bilder med 7 års garanti 😊

Anonymkode: 51fe2...038

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ta inn såpass driftssikre merker som KIA inn i en premium diskusjon er en tapt sak. KIA er vel nr. 1 i USA nå når det gjelder driftssikkerhet. Det er kjedelig.

Anonymkode: 583f0...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er egentlig Tesla driftsikker? Synes jeg har lest noe om at Tesla er blant bilene med mest feil. Noen som kan bekrefte/avkrefte?

Anonymkode: 298db...a8d

Har lest det jeg og, men husker ikke hvor. Leste og i Finansavisen for ikke lenge siden at fabrikken sliter med å få bilene hele og tette ut til kundene, der hadde de snakka med tidligere og nåværende ansatte på fabrikken.

Anonymkode: 95120...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2. januar 2018 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Toyota så har du bil resten av livet og slipper ut og inn av verksted.

Kjøper du en urban cruiser. Så har du en liten og smidig bil i bytrafikken. Men også en god 4-hjulstrekker som drar seg frem hvis du havner på krevende kjøreforhold om vinteren.

Anonymkode: 930ae...786

Helt enig! Skulle til å skrive akkurat det samme! 

På 2. januar 2018 den 19.14, AnonymBruker skrev:

 

Mulig. Min toyota er 20år og har rullet 500.000km med bare et par småfeil. 

Kvalitet og driftsikkerhet er jo Toyotas varemerke. Men hvis de ikke har det lengre. Hva velger man da? Honda?

Anonymkode: 930ae...786

Så gøy at vi er flere som kjører gammel Toyota. Min Corolla er 21 år og går som ei klokke. Aldri noe feil med den, den starter alltid i all slags vær og har alltid gått rett igjennom EU-kontrollen uten så mye som en enerfeil en gang. Har kun byttet ut noen smådeler og pærer. Min har snart rundet 300.000 km. Har en nyere bil også, en Mitsubishi pickup, men den har det vært litt tull med. Burde nok kjøpt Toyota Hilux i stedet selv om Mitsubishi også skal være bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ta inn såpass driftssikre merker som KIA inn i en premium diskusjon er en tapt sak. KIA er vel nr. 1 i USA nå når det gjelder driftssikkerhet. Det er kjedelig.

Anonymkode: 583f0...f0f

Ja, uff.. Kjedelig med driftssikre biler :/ Nye Kia Stinger GT er morsom da! Men var kanskje snakk om ren elbil. 

Anonymkode: 51fe2...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, uff.. Kjedelig med driftssikre biler :/ Nye Kia Stinger GT er morsom da! Men var kanskje snakk om ren elbil. 

Anonymkode: 51fe2...038

Hvis den nye KIA mangler hengerfeste så vil sikkert 99,9% brukerne her hyle av smerte over hvor dårlig den er.

Anonymkode: 583f0...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Consumer Reports har vært ganske skeptiske til Tesla, men jeg tror - ærlig talt - at det var mest snakk om småfeil:

https://www.consumerreports.org/cars/tesla/model-s/2017/overview

Anonymkode: de832...198

hvis man kan kalle endel batteriutskiftninger, DUI og mye mer moro for småfeil som kanskje drar seg over flere mnd. med verkstedsbesøk og slikt. God youtube underholdning kan det også kalles:nori:

 

Anonymkode: 583f0...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
På 2.1.2018 den 17.38, Gubi skrev:

Greit å tenke gjennom parkeringsmuligheter og hvilke behov du har. Vil det være lett å finne ladeplass til evt elbil i nærheten av der du bor? 

Hvis komfort er høyt prioritert ville jeg sett på fx BMW 116. Lettkjørt og superkomfortabel bil. 

Enig. Jeg har litt bildilla , og har kjørt veldig mange forskjellige typer ! BMW har best komfort alltid . I dem sitter en godt .

Men er ganske svak for Tesla også :-D

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/5/2018 at 1:18 PM, AnonymBruker said:

Hvis den nye KIA mangler hengerfeste så vil sikkert 99,9% brukerne her hyle av smerte over hvor dårlig den er.

Anonymkode: 583f0...f0f

Nesten alle elbiler mangler hengerfeste, eGolf inkludert. Jeg stemmer også for Kia Soul, skikkelig bra bagasjerom for hundebur!

Anonymkode: 3b4b6...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...