Gå til innhold

Liker du nyttårsaften?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, forbanna drittdag. Og det unødvendige fyrverkeriet som skremmer dyrene..

Anonymkode: 19a78...602

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2017 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Er det en kveld du ser fram til eller er det en kjedelig kveld? Hva liker du og hva liker du Ikke?

Anonymkode: 38cc8...3bf

Syns nyttårsaften pleier å være oppskrytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Ikke i år på grunn av jeg ikke fikk være med å feste med vennegjengen og litt andre folk. Prøver å ikke drikke så jeg kan savne det mindre, men faen det ødela kvelden når jeg så hvor gøy de andre har det. Sendte meg filmer og bilder. Har faen lyst å drite i det og gå å leve livet. Fuck this. Hva tenkte jeg på. Takket nei til nyttårsfest:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg ikke liker er at man "må" være i besøket til midnatt. Jeg er a-menneske, og er dødstrøtt lenge før midnatt, og vil bare gå hjem og legge meg. 

Anonymkode: aa6ab...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.12.2017 den 20.52, AnonymBruker skrev:

Både ja og nei.

Den første halvdelen er veldig hyggelig. Da pynter vi oss, og spiser julemiddag sammen med morssiden av slekta. Vi samles hos mormoren min, som nærmer seg 95, og hun, mamma og jeg lager full julemiddag til hele familien.

Etter dette syns jeg dagen er kjedelig og krampaktig. Veldig mange drar fra hjemstedet mitt i romjulen, har egentlig lyst til det selv, men så lenge mormor lever, klarer jeg ikke å bryte den tradisjonen.
Prøver å samle de vennene som er igjen, men folk er så sent ute med å svare og begynne planleggingen, at det ender opp med at folk henger i kjellerstuen til foreldrene mine. De siste fem årene har det blitt til at de forventer at jeg stiller med alt - mat, lokale, underholdning og fyrverkeri. Folk bare dukker opp rundt halv tolv med alkoholen sin, tar for seg, og drar uten å hjelpe til å rydde en ting.

Så i år skal vi gjøre noe helt annet. Vi har ikke orket å ta initiativ til noe som helst, men har i stedet kjøpt inn deilig mat og drikke til oss, kjøpt et par spill for to personer, og funnet noen filmer vi ønsker å se. Så blir det kvalitetstid for meg og samboeren, med et par stjerneskudd og champagne til klokken 12.

Har i kveld fått noen meldinger med "Hva skjer i morgen, da?" og "Nyttårsfeiring hos deg, sant?", men gidder ikke svare før på formiddagen i morgen. Så kan folk se hvor irriterende det er.

Anonymkode: 3d910...3a9

Hørtes hyggelig ut! :hjerte:

Hvilke spill for to personer? Ute etter det selv! :lillesky2:

Anonymkode: f5061...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2018 den 1.33, Axl Rose skrev:

Ikke i år på grunn av jeg ikke fikk være med å feste med vennegjengen og litt andre folk. Prøver å ikke drikke så jeg kan savne det mindre, men faen det ødela kvelden når jeg så hvor gøy de andre har det. Sendte meg filmer og bilder. Har faen lyst å drite i det og gå å leve livet. Fuck this. Hva tenkte jeg på. Takket nei til nyttårsfest:icon_frown:

Hvorfor fikk du ikke lov å være med å feste med de?

Anonymkode: f5061...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fikk du ikke lov å være med å feste med de?

Anonymkode: f5061...fa5

Jeg fikk lov, men når de drikker så frister det så jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 29.12.2017 den 22.14, Måbarefåsiat... skrev:

Var alltid stress før, krampe å finne ut hvem man skulle være med og hvor. Ble egentlig aldri invitert noe sted. Mye hyggeligere etter vi fikk barn og skuldrene ble litt senket. Nå feirer vi hvert år med venner. Det er ikke fest fest, men hyggelig middag og avslappet stemning. Så nå har jeg blitt veldig glad i nyttårsaften.

kanskje den eneste dagen i året jeg skulle jeg hadde kids.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den på dagtid og gleder meg til kvelden. Men kvelden blir ofte et stort antiklimaks fordi alle styrer for mye og har for høye forventninger. Hvert år tenker jeg å bli hjemme, men så har jeg lyst til å gå ut også. Hater fyrverkeri, skulle ønske det ble forbudt. 

Anonymkode: eb5a9...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagen gjør at man tenker over året som har gått. Man faller litt i "staver", og blir litt ettertenkende. 

Liker ikke raketter og det bråket som følger med. Forferdelig, etter mitt synspunkt. Både miljø, pengemessig og skadevirkninger.

Fint å tenke på at man vil satse på det nye året som kommer, og at man vil være optimistisk.

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.1.2018 den 9.15, AnonymBruker skrev:

Det eneste jeg ikke liker er at man "må" være i besøket til midnatt. Jeg er a-menneske, og er dødstrøtt lenge før midnatt, og vil bare gå hjem og legge meg. 

Anonymkode: aa6ab...5e5

Man MÅ da ingenting. Jeg legger meg kl 22- 23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke, feirer ikke :) Legger meg lenge før midnatt, er mer opptatt av fridagen i morgen. Da skal jeg opp som vanlig og trene, gleder meg til det.

Mens mange andre sover og er fyllesyke....kaster bort hele fridagen sin pga alkoholen ;) 

Anonymkode: 39175...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nyttårsaften er for meg en helt vanlig dag. Lager kanskje noe god mat, ellers bryr jeg meg fint lite. Legger meg til vanlig tid, ca kl 22-23. 

Anonymkode: d2492...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker nyttårsaften. Ikke at vi fester, men hygger oss hjemme. Spiser god mat, ser på TV, hører på musikk, noe godt i glasset. Så går vi ut for å se fyrverkeri på avstand ved midnatt. 

Anonymkode: ad365...bbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften er litt oppskrytt, men jeg syns det er koselig når man henger med de man er glad i. I år er jeg dessverre alene i en fremmed by pga jobb. Sånn er det å bli voksen. Livet ble virkelig ikke slikt jeg hadde sett for meg, og ser egentlig veldig fram til at 2020 skal starte sånn at jeg kan ta tak og gjøre de valgene som blir riktig for MIN del. I kveld skulle jeg aller helst ha vært i hjembyen min og møtt noen helt spesielle, men slik ble det ikke i år. Men nyttårsaften kommer på nytt, med nye sjanser og muligheter. 

Til alle som liker nyttårsaften: godt nytt år!

Til dere som ikke liker nyttårsaften: det er egentlig bare en helt vanlig dag som alle andre, og man trenger ikke gjøre det til noe mer enn hva det er. Om du ikke feirer den på en "insta-vennlig" måte så har det absolutt ingenting med deg som person å gjøre. Godt nytt år til dere også! 

Anonymkode: acf0d...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Rakettbråk og folk som har fest, og tror det er greit å bryte med stilletid, bare fordi det er nyttår. Jeg vil sove til normal tid.  Rakettene bråker, men kan lukkes mesteparten med ørepropper. 

Naboer med bass som durer i veggene derimot, skulle vært skutt.

Anonymkode: 8a72a...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...