Daria Skrevet 31. desember 2017 #61 Skrevet 31. desember 2017 Å treffe riktig med gaver til barn er ikke alltid så lett - jeg er like usikker hver år når jeg skal kjøpe gaver til tantebarna mine. Hvor moden er egentlig 6-åringen nå? Er 10-åringen mest i tween-universet, eller skal jeg satse på leker et år til? Det er fort gjort å feilbregne sitt publikum, selv om man prøver å gjøre sitt beste. Besteforeldrene mine fikk aldri helt taket på dette med gaver til barn, jeg fikk en del gaver fra dem som hadde vært mer egnet til en 20-åring enn til en 10-åring (jeg er veldig glad i både glasslysestakene og smykkenålen nå, men det sto ikke høyest på ønskelisten da...). En grandtante gikk andre veien - dukken jeg fikk da jeg var 12 ville nok falt mer i smak da jeg var fem. Ble jeg skuffet innimellom? Ja, absolutt (la oss være ærlige - den følelsen hender det vel noen og enhver kan føle på som voksen også...), men jeg hadde aldri fått lov til å reagere som TS' barn etter fylte fem. Man skulle være takknemlig for gaver, for at noen hadde tenkt på og husket deg, selv om man ikke nødvendigvis alltid var like begeistret for innholdet. Da dukken kom var jeg gammel nok til å bare smile av det og se det som en velment gest - dukken var uinteressant, men tanken varmet. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #62 Skrevet 31. desember 2017 Barna dine har litt å lære av denne søte lille gutten! https://www.dagbladet.no/video/aqhmFfa9b28 Anonymkode: f3360...551 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #63 Skrevet 31. desember 2017 Å begynne å gråte pga gaver er virkelig ikke greit, og det er du og dine barn som er problemet her - ikke giver. Anonymkode: c69dc...f57 2
Gjest steinbukk79 Skrevet 31. desember 2017 #64 Skrevet 31. desember 2017 Folk reagerer forskjellig vil jeg tro, både foreldre å barn, men å gi søppel, dvs 1 dollars leker til nieser/nevøer hadde hvertfall gitt meg dårlig samvittighet...
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #65 Skrevet 31. desember 2017 Du burde skamme deg ts Anonymkode: 1cfb2...852 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå