Gå til innhold

Polske kvinner søker norske menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste polske kvinnene jeg kjenner er gift med polske menn og har kommet hit pga. arbeidsinnvandring. Har et inntrykk av at religion er viktig for mange av dem og at det derfor hadde vært uaktuelt for dem å gifte seg med en mann som ikke er katolikk. 

Anonymkode: fdfc2...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tapermenn som ikke tåler "kravene" til norske kvinner og egentlig bare vil ha en sexdokke som holder kjeft og vaskehjelp får thailandske og polske damer. Men de gjør en stor feil da mange av de polske damene figurerer mannens overdose og selvmordsbrev eller tenner på huset etter ti år og stikker av med alle forsirkringspengene og formuen til gubben til polen igjen der de kjøper seg ny nese og teamer opp med den polske mafian og aldri blir gjenkjent av "vitner" i norge igjen.

Anonymkode: 56222...9d3

Så rasistisk. At du lyser av sjalusi gir deg ingen rett til å forminske kvinner fra andre land. Polske kvinner er ekstremt ettertraktet, og er blant verdens vakreste kvinner. De er også selvstendige, og hardtarbeidende. Hilsen fra Polen.

Anonymkode: 954cb...85b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Helt riktig! De var tapere så lenge de var under hælen på gamle, sure norske hekser. 
Nå er de blitt vinnere med vakre og hyggelige, ordentlige kvinner.
Det eneste er at de damene er litt dyre i drift. Men det er de verdt, alt er bedre enn feminister!

Anonymkode: f9b35...27a

:troest:

Anonymkode: 8b62e...884

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig! De var tapere så lenge de var under hælen på gamle, sure norske hekser. 
Nå er de blitt vinnere med vakre og hyggelige, ordentlige kvinner.
Det eneste er at de damene er litt dyre i drift. Men det er de verdt, alt er bedre enn feminister!

Anonymkode: f9b35...27a

Hvis de damene er "dyre" i drift, har de sine krav de også.

Selv kunne jeg aldri ha latt meg bli kjøpt og betalt. Hadde ikke klart meg uten ekte kjærlighet 

Anonymkode: 07a1f...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle importert dame ville russisk/Ukraina være rimelig uaktuelt.

Tror ikke jeg har hørt en eneste happy ending. Alt fra rundstjålet, grovt utnyttet, dumper barn i fanget på gubben og flytter til USA/ Canada som tydeligvis er hovedmålet. Kjefting, høylytte krangler som grenser mot vold dvs mye aggressivitet. Ekstremt dyre vaner i alt fra parfymer, vesker og eksotiske reiser. 

Tilslutt sitter gubben igjen med gjeld og Svetlana har funnet seg ny mann med friske midler.

 

 

 

Anonymkode: 1c862...0ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de damene er "dyre" i drift, har de sine krav de også.

Selv kunne jeg aldri ha latt meg bli kjøpt og betalt. Hadde ikke klart meg uten ekte kjærlighet 

Anonymkode: 07a1f...53b

Det er fordi du har luksusen til å velge. Uten sikkerhetsnett, ingen jobb og sultne barn så hadde du klart det du og 

Det romantiske giftemålet hvor følelser står i sentrum er en relativ ny oppfinnelse. Også i Norge. Det er ikke mer enn 100 år siden familie allianser, trygghet og matsikkerhet var viktigere enn følelser.

Anonymkode: 1c862...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er fordi du har luksusen til å velge. Uten sikkerhetsnett, ingen jobb og sultne barn så hadde du klart det du og 

Det romantiske giftemålet hvor følelser står i sentrum er en relativ ny oppfinnelse. Også i Norge. Det er ikke mer enn 100 år siden familie allianser, trygghet og matsikkerhet var viktigere enn følelser.

Anonymkode: 1c862...0ec

Er det en tid du gjerne ville hatt tilbake?

Anonymkode: 8b62e...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi du har luksusen til å velge. Uten sikkerhetsnett, ingen jobb og sultne barn så hadde du klart det du og 

Det romantiske giftemålet hvor følelser står i sentrum er en relativ ny oppfinnelse. Også i Norge. Det er ikke mer enn 100 år siden familie allianser, trygghet og matsikkerhet var viktigere enn følelser.

Anonymkode: 1c862...0ec

Følelsesmessige bånd og tiltrekning som oppstår i mellom mennesker er ikke en ny oppfinnelse. Det har alltid eksistert. Det er menneskets natur og slik vi fungerer bare.

Anonymkode: 07a1f...53b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har litt sansen for øst-europeiske damer. De er veldig pragmatiske. "Du gir meg noe jeg vil ha, så får du noe du vil ha. Er du ikke formåldstjenelig for meg lenger, så "elsker" jeg deg ikke lenger." De lar seg ikke pelle på nesen, for de vet hva de vil ha, og lar ikke følelser stå i veien for det. De er ømme og kjærlige som få, så lenge byttehandelen er bra, men rimelig rasjonell om den ikke er det. Da bytter de til annen som tilbyr det de vil ha. 

Ja jeg beundrer dem litt! Vi norske kvinner går for og etter følelser, og holder fast på en mann vi elsker selv når "byttehandelen" viser seg å være dårlig. Vi skulle som de øst-europeiske kvinner vært hakket mer rasjonelle i våre kjærlighetsvalg. 

Anonymkode: 9027b...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor min kommentar ble slettet. Jeg skrev bare at faren min er sammen med en polsk kjerring, skrev intet om at polske damer er noe verre enn andre :bond:Og ja hun er en gold digger, det merker man lang vei. De reiser konstant rundt om i verden og han handler dyre vesker etc til henne. Selv har jeg flere polske venninner og er ofte i Polen på ferie, så har ingenting imot de! Men eldre menn (pappa er 65) som reker etter yngre utenlandske damer er nasty.. Faren min er latino da men det er ekkelt uansett. Hun dama er 20 år yngre! Jeg har sagt at det er kvalmt. Tviler på at det er ekte kjærlighet fra noen av dem egentlig. Jeg NEKTER å komme i det bryllupet. Det samme gjelder mine søstre. 

Mens mine polske venninner som bor her i Norge kunne aldri tenkt seg en rik gammel mann. Så vil ikke si at alle er sånn. 

Anonymkode: 2d76b...7dc

Om faren din er 65 og hun 20 år yngre, så er hun 45. Det er jo ikke en ubetydelig aldersforskjell, men jeg forstår ikke ha som er så galt med det siden de begge er godt voksne. Jeg kunne forstått om hun var en tyveåring som knapt hadde begynt å studere, men når begge er voksne med god margin så bør man respektere det valget de tar. Risikoen din far tar med noen som potensielt er golddigger er kun hans egen. 

Kommer aldri til å forstå det urasjonelle hatet mange norske kvinner har angående menn som har utenlandske partnere. Men det er vel en del av høyrevrididningen og den økende rasismen i samfunnet. 

Anonymkode: 7df58...06c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg har litt sansen for øst-europeiske damer. De er veldig pragmatiske. "Du gir meg noe jeg vil ha, så får du noe du vil ha. Er du ikke formåldstjenelig for meg lenger, så "elsker" jeg deg ikke lenger." De lar seg ikke pelle på nesen, for de vet hva de vil ha, og lar ikke følelser stå i veien for det. De er ømme og kjærlige som få, så lenge byttehandelen er bra, men rimelig rasjonell om den ikke er det. Da bytter de til annen som tilbyr det de vil ha. 

Ja jeg beundrer dem litt! Vi norske kvinner går for og etter følelser, og holder fast på en mann vi elsker selv når "byttehandelen" viser seg å være dårlig. Vi skulle som de øst-europeiske kvinner vært hakket mer rasjonelle i våre kjærlighetsvalg. 

Anonymkode: 9027b...7b1

Nå må du ikke gi norske kvinner for mye cred - det finnes da drøssevis av norske kvinner som er golddiggere og som stadig er på søken etter en mann som kan tilby noe bedre, akkurat som det finnes østeuropeiske kvinner som ikke er like opptatt av dette. 

Anonymkode: 7df58...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om faren din er 65 og hun 20 år yngre, så er hun 45. Det er jo ikke en ubetydelig aldersforskjell, men jeg forstår ikke ha som er så galt med det siden de begge er godt voksne. Jeg kunne forstått om hun var en tyveåring som knapt hadde begynt å studere, men når begge er voksne med god margin så bør man respektere det valget de tar. Risikoen din far tar med noen som potensielt er golddigger er kun hans egen. 

Kommer aldri til å forstå det urasjonelle hatet mange norske kvinner har angående menn som har utenlandske partnere. Men det er vel en del av høyrevrididningen og den økende rasismen i samfunnet. 

Anonymkode: 7df58...06c

Jeg syns det er nasty, og hun er slem også. Forøvrig så er jeg ikke rasistisk i det hele tatt, er født i Latin-Amerika og skrev også at min far er latino ;) Så jeg er faktisk innvandrer selv. 

Fakta ER at mange fra Øst-Europa er gold diggers. Veldig mange. Jeg har vært mye i Polen og har merket dette når jeg har vært der. Mens mine polske venninner her i Norge forsørger seg selv og har egne penger, og kunne aldri tenkt seg en gammel mann uansett hvor rik han var. 

Anonymkode: 2d76b...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du ikke gi norske kvinner for mye cred - det finnes da drøssevis av norske kvinner som er golddiggere og som stadig er på søken etter en mann som kan tilby noe bedre, akkurat som det finnes østeuropeiske kvinner som ikke er like opptatt av dette. 

Anonymkode: 7df58...06c

Her er det ikke snakk om golddiggere. Byttehandel kan være likestilling i forholdet. Alt for mange norske kvinner godtar å bli behandlet som dritt bare fordi de eeeelsker mannen sin. 

Anonymkode: 03234...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er nasty, og hun er slem også. Forøvrig så er jeg ikke rasistisk i det hele tatt, er født i Latin-Amerika og skrev også at min far er latino ;) Så jeg er faktisk innvandrer selv. 

Fakta ER at mange fra Øst-Europa er gold diggers. Veldig mange. Jeg har vært mye i Polen og har merket dette når jeg har vært der. Mens mine polske venninner her i Norge forsørger seg selv og har egne penger, og kunne aldri tenkt seg en gammel mann uansett hvor rik han var. 

Anonymkode: 2d76b...7dc

Jeg synes ofte menn som er eldre enn meg, er mer tiltrekkende enn jevnaldrende. Både utseendemessig, og fordi jeg har opplevd så mye barnehageoppførsel fra jevnaldrende, at jeg har fått nok. Bare se på flere tråder på kg i dag, om menn i 30-årene som ikke gidder å vaske eller ta vare på egne barn, som vil ut og drikke i hytt og vær, som gamer i jula. Det hadde aldri skjedd med menn på 45+.

Anonymkode: 03234...28a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er nasty, og hun er slem også. Forøvrig så er jeg ikke rasistisk i det hele tatt, er født i Latin-Amerika og skrev også at min far er latino ;) Så jeg er faktisk innvandrer selv. 

Fakta ER at mange fra Øst-Europa er gold diggers. Veldig mange. Jeg har vært mye i Polen og har merket dette når jeg har vært der. Mens mine polske venninner her i Norge forsørger seg selv og har egne penger, og kunne aldri tenkt seg en gammel mann uansett hvor rik han var. 

Anonymkode: 2d76b...7dc

Ja, men det er faren din sitt valg på godt og vondt. Synd å høre at hun er slem, men den risikoen tar han jo selv. Når det gjelder aldersforskjellen er det ikke nasty når begge er over 40, det er en dømmende holdning. 

Ja, det er mange, men langt fra alle. Poenget er at man ikke bør dra alle over en kam. For øvrig er ikke rasisme begrenset til hvite europeere, det finnes mye rasisme i andre verdensdeler også, det kan jeg skrive under på. 

Anonymkode: 7df58...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ofte menn som er eldre enn meg, er mer tiltrekkende enn jevnaldrende. Både utseendemessig, og fordi jeg har opplevd så mye barnehageoppførsel fra jevnaldrende, at jeg har fått nok. Bare se på flere tråder på kg i dag, om menn i 30-årene som ikke gidder å vaske eller ta vare på egne barn, som vil ut og drikke i hytt og vær, som gamer i jula. Det hadde aldri skjedd med menn på 45+.

Anonymkode: 03234...28a

Har forresten vært sammen med en 20 år eldre mann i nesten 10 år, og han tjente gjennomsnittlig 100 000 mindre enn meg. 

Anonymkode: 03234...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det ikke snakk om golddiggere. Byttehandel kan være likestilling i forholdet. Alt for mange norske kvinner godtar å bli behandlet som dritt bare fordi de eeeelsker mannen sin. 

Anonymkode: 03234...28a

Og poenget mitt er at det finnes mange andre kvinner som setter den type krav som gjerne assosieres med Østeuropeiske kvinner. Finnes mange norske kvinner som har et bortimot rent pragmatisk forhold til relasjoner. 

Anonymkode: 7df58...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som polske kvinner kan komme til Norge og arbeide på bakgrunn av EØS/Schengen-avtaler, har det blitt slutt på brudeimporten. Det er damer (og menn) utenfor EØS som er interessert i ekteskapelige slavekontrakter nå.

Anonymkode: 8dd2b...00d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tapermenn som ikke tåler "kravene" til norske kvinner og egentlig bare vil ha en sexdokke som holder kjeft og vaskehjelp får thailandske og polske damer. Men de gjør en stor feil da mange av de polske damene figurerer mannens overdose og selvmordsbrev eller tenner på huset etter ti år og stikker av med alle forsirkringspengene og formuen til gubben til polen igjen der de kjøper seg ny nese og teamer opp med den polske mafian og aldri blir gjenkjent av "vitner" i norge igjen.

Anonymkode: 56222...9d3

Hva med kvinnene som finner seg menn fra utlandet? Er de taperkvinner eller blir de hyllet? 

Skal si du vet mye. Har du vært ei sånn kvinne eller hatt ei sånn kvinne selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Un nouveau départ
På ‎28‎.‎12‎.‎2017 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Signerer. Og det er rasistisk å påstå at kun norske kvinner er verdige. 

Anonymkode: 03234...28a

Polske damer er under min verdighet i alle fall, er skeptisk til Polakker da de har en helt annen kultur enn oss og i mange tilfeller blir det bare problemer med dem. Snekkere som ikke kan snekre (kjenner til to ille tilfeller der), sjåfører som har drukket dagen før og kommer på jobb med promille (jobbet med flere slike), dem lyver og bedrar, bruker nesten ingen penger her for de sparer til å flytte hjem (noe som ikke bidrar til fellesskapet med moms etc. (smugler bleier ut av landet og annet inn). Nei, jeg ønsker dem ut av landet, bidrar til sosial dumping og dårligere lønn i flere yrkesgrupper også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...