Gå til innhold

Jeg mister apetitten av smattingen hennes!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er hjemme i ferien, og ett av mine familiemedlemmer smatter så inni granskauen mye ved hvert måltid at jeg nesten ikke får ned en bit. Jeg får brekninger av det, og vurderer å spise alene før måltidene for å unngå å spy.

Jeg skjønner ikke en gang hvordan det er mulig. Selv om hun tygger med lukket munn, er smattelyden helt overdøvende. Jeg hører at det slafses , spyttes og surkles inni munnen hennes. 

Selv når hun ikke spiser så smatter hun. Jeg skjønner ikke hvordan noen greier å lage så mye lyd når de gjør ting som å svelge eller bruke tannpirker. Ingen andre er så ekle når de spiser. Ikke en gang barn, og denne personen er godt voksen!

Det verste er når hun spiser brødmat. Jeg kan nesten ikke fatte at det går an å lage så mange motbydelige spiselyder.

Jeg har aldri sett på maken.

Måtte bare få det ut.

hilsen en som i hvert fall ikke kommer til å legge på seg i jula 

:kvalm:

Anonymkode: 2cd90...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en svoger som er slik. Han satt og gomlet popcorn igår og det hørtes ut som om noen slapp skruer ned i en kjøttkvern mens de kjørte den.

Jeg gikk og la meg, og hørte ham tygge gjennom soveromsdøren...

Føler med deg. Dette burde være program i skolen når foreldre ikke klarer oppdra barna sine.

 

Anonymkode: da0c1...831

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...