AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #61 Skrevet 22. desember 2017 1 time siden, SlemUlv skrev: Jeg forsvarer ikke vold.. jeg forsvarer ikke engang frivillig tvang, eller tvang på noen måte. Da leser du innlegene mine veldig feil Du påstår at vi som faktisk har lest bloggen og vet at den handlet om svært alvorlig vold og overgrep, bare ikke «forstår deres samlivsform». Vel, min mening er at ordet samlivsform er særdeles lite dekkende for de grove overgrepene dette paret beskriver og at det du gjør her er å prøve å normalisere noe som ikke er og aldri bør bli sett på som normalt. Og ja, det kan hende dette er fiksjon. Det kan også hende det er beskrivelser av et reelt liv, eller til og med fra hennes side, et desperat rop om hjelp. Synes du alle bør se bort og late som ingenting hver gang noen forteller om grove overgrep, i tilfelle de lyver? Anonymkode: bf5d2...9cf 4
SlemUlv Skrevet 22. desember 2017 #62 Skrevet 22. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du påstår at vi som faktisk har lest bloggen og vet at den handlet om svært alvorlig vold og overgrep, bare ikke «forstår deres samlivsform». Vel, min mening er at ordet samlivsform er særdeles lite dekkende for de grove overgrepene dette paret beskriver og at det du gjør her er å prøve å normalisere noe som ikke er og aldri bør bli sett på som normalt. Og ja, det kan hende dette er fiksjon. Det kan også hende det er beskrivelser av et reelt liv, eller til og med fra hennes side, et desperat rop om hjelp. Synes du alle bør se bort og late som ingenting hver gang noen forteller om grove overgrep, i tilfelle de lyver? Anonymkode: bf5d2...9cf Si meg gjerne hvor jeg skrev noe sånn, OM bloggen. Les gjerne inleggene mine om igjen. Jeg har heller ikke sagt at noen bør overse noe. Tråden handler om at bloggen er borte.. supert.. så slipper dere å lese historier om vold.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #63 Skrevet 24. desember 2017 Synd de ikke ser denne og svarer selv 😕 Anonymkode: 9676d...0fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå