Gå til innhold

Bloggen til BDSM-paret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stod i bloggen at se har involvert deres fastlege, så vet ikke jeg... det stod om kvelninger på 3 minutter, brekte fingre, brekte ribben, blåmerker, bulkete pupper pga de ble kløpet så sykt hardt, slag av full kraft osv... jeg respekterer bdsm, jeg bedriver det selv, men denne bloggen gikk ove til det ekstreme for min del. 

Anonymkode: 8c3d4...0f2

Og alt som står på internett MÅ jo være virkelighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, SlemUlv said:

OM det faktisk skjedde, så ja. Men det vet kun de involverte og eventuelle leger. 

Treminutters kveling er så kritikkverdig som man får det. For å ikke prate om resten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Treminutters kveling er så kritikkverdig som man får det. For å ikke prate om resten.

leste du i det hele tatt hva du siterte?
Bare fordi det står i en blogg, betyr ikke det at det har skjedd :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SlemUlv said:

leste du i det hele tatt hva du siterte?
Bare fordi det står i en blogg, betyr ikke det at det har skjedd :P 

Òg?

Det er fortsatt mennesker som leser dette. Største problemet med BDSM-verden er 'dominante' som ikke kan en pøkk shitt, og det nyeste tilfellet av kvelingsdødsfall under sex var relatert til en såkalt 'dominant' som ikke visste noe om hva han gjorde og kvelte partneren sin til døde.

Dermed er det viktig å også påpeke det livsfarlige i fiksjon som framstilles som virkelighet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Katten.2.0 skrev:

Òg?

Det er fortsatt mennesker som leser dette. Største problemet med BDSM-verden er 'dominante' som ikke kan en pøkk shitt, og det nyeste tilfellet av kvelingsdødsfall under sex var relatert til en såkalt 'dominant' som ikke visste noe om hva han gjorde og kvelte partneren sin til døde.

Dermed er det viktig å også påpeke det livsfarlige i fiksjon som framstilles som virkelighet.

... *Sukk* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Fjompen skrev:

Så det er opp til deg å bestemme hva hans motpart tenner på og vil oppleve? Forutsatt et velfungerende kodeord og avtalte settings såklart.

Hvordan kan du si et kodeord når du blir kvelt?

Anonymkode: 8a199...d13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, SlemUlv skrev:

... *Sukk* 

Litt arrogant SlemUlv?!

Anonymkode: 8a199...d13

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt arrogant SlemUlv?!

Anonymkode: 8a199...d13

Om arrogant noen sinne betyr oppgitt, så ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du si et kodeord når du blir kvelt?

Anonymkode: 8a199...d13

Kodeord er et misvisende ord, da det kan være tegn eller ord. Selv hadde jeg et nøkkelklippe å hånden, om min forrige lekepartner gaget meg. Om han trengte å fjerne gagen, så slapp jeg nøkkelklippe i gulvet (tregulv, så man hørt det godt)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, SlemUlv skrev:

Kodeord er et misvisende ord, da det kan være tegn eller ord. Selv hadde jeg et nøkkelklippe å hånden, om min forrige lekepartner gaget meg. Om han trengte å fjerne gagen, så slapp jeg nøkkelklippe i gulvet (tregulv, så man hørt det godt)

Akkurat samme vi gjør :)

Anonymkode: 30708...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SlemUlv said:

... *Sukk* 

Og hva menes med dette sukket på kattens helt legitime post om at det er viktig å informere om at 3 minutters kvelning ikke er helt... vel, innafor?

Anonymkode: aeac9...23a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva menes med dette sukket på kattens helt legitime post om at det er viktig å informere om at 3 minutters kvelning ikke er helt... vel, innafor?

Anonymkode: aeac9...23a

Egentlig at han bare ikke leser hva jeg skriver, som (om en i mye kortere innlegg) faktisk var det samme som ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SlemUlv said:

Egentlig at han bare ikke leser hva jeg skriver, som (om en i mye kortere innlegg) faktisk var det samme som ham. 

Men ser du at det du har skrevet tidligere i tråden kan tolkes som et forsvar av 3 minutters kvelning?

 

"

Det er ikke vold, bare fordi det beskrives på en måte i en blogg.. 
Det er ikke vold, bare fordi man ikke har kodeord, mange bruker ikke det. Men klarer likevel å leve et helt fint, fungerende BDSM liv.

Det er ikke vold, bare fordi andre ikke skjønner deres sammlivsform. "

Anonymkode: aeac9...23a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ser du at det du har skrevet tidligere i tråden kan tolkes som et forsvar av 3 minutters kvelning?

 

"

Det er ikke vold, bare fordi det beskrives på en måte i en blogg.. 
Det er ikke vold, bare fordi man ikke har kodeord, mange bruker ikke det. Men klarer likevel å leve et helt fint, fungerende BDSM liv.

Det er ikke vold, bare fordi andre ikke skjønner deres sammlivsform. "

Anonymkode: aeac9...23a

Nei. For igjen, bare fordi det står i en blogg, betyr ikke det at det er sant. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nei. For igjen, bare fordi det står i en blogg, betyr ikke det at det er sant. 
 

 Bare fordi det står (sto, rettere sagt) i en blogg, betyr ikke det at det ikke er sant. 

Jeg ser du beleilig nok ikke svarer på mitt spørsmål om hvorvidt du har lest denne bloggen. Det får meg til å tro at du ikke har gjort det og at du derfor ikke aner hva du snakker om engang. Er det så viktig for deg å forsvare det som opplagt er ufrivillig tvang og vold som har gått alt for langt? Mitt inntrykk til nå har nemlig vært at de fleste seriøse BDSM’ere er svært så opptatt av å tydeliggjøre forskjellen mellom frivillig og ufrivillig tvang og forsvarlig og uforsvarlig «vold»/vold.  

Anonymkode: bf5d2...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 Bare fordi det står (sto, rettere sagt) i en blogg, betyr ikke det at det ikke er sant. 

Jeg ser du beleilig nok ikke svarer på mitt spørsmål om hvorvidt du har lest denne bloggen. Det får meg til å tro at du ikke har gjort det og at du derfor ikke aner hva du snakker om engang. Er det så viktig for deg å forsvare det som opplagt er ufrivillig tvang og vold som har gått alt for langt? Mitt inntrykk til nå har nemlig vært at de fleste seriøse BDSM’ere er svært så opptatt av å tydeliggjøre forskjellen mellom frivillig og ufrivillig tvang og forsvarlig og uforsvarlig «vold»/vold.  

Anonymkode: bf5d2...9cf

Jeg forsvarer ikke vold.. jeg forsvarer ikke engang frivillig tvang, eller tvang på noen måte. Da leser du innlegene mine veldig feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...