Fjompen Skrevet 20. desember 2017 #21 Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han skrev et langt blogginnlegg der han beskrev detaljert om hvordan han tvang seg på henne og holdt henne i kvelertak i tre minutter til han kjente pusten forsvinne og pulsen bli svakere. Så om der ble politisak så er vel det innlegget o seg selv en grunn... Anonymkode: 8c3d4...0f2 Så det er opp til deg å bestemme hva hans motpart tenner på og vil oppleve? Forutsatt et velfungerende kodeord og avtalte settings såklart.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #22 Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, Fjompen skrev: Fiffig! Kan du vise til noen norske rettskraftige dommer der det du nevner ikke kan samtykkes til med et informert samtykke fra en myndig person? Hvis jeg skulle skrevet en novelleliknende blogg om mine sessions så hadde jeg kanskje utelatt alle de 999 pausene jeg har underveis for å sikre at min underdanige, voksne, samtykkende partner som helt klart har et stoppord jeg respekterer, har det bra. Det ødelegger kanskje litt stemningen i teksten? Bare en tanke. Det ble beskrevet klart og tydelig at hun IKKE var med på ting, at de ikke hadde noen avtale eller noe stoppord, at hun ikke ville, at hun ikke fikk noen form for advarsel, at hun prøvde å komme seg unna og at hun var livredd, vettskremt og følte det helt jævlig i lang tid (dager og uker) mens volden og voldtektene fortsatte, helt til hun resignerte og «valgte» å gi ham tillatelse til å fortsette. Det er ikke BDSM, det er vold, voldtekt og frihetsberøvelse. Anonymkode: bf5d2...9cf 10
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #23 Skrevet 20. desember 2017 1 minutt siden, Fjompen skrev: Så det er opp til deg å bestemme hva hans motpart tenner på og vil oppleve? Forutsatt et velfungerende kodeord og avtalte settings såklart. De bruker ikke kodeord. Anonymkode: 8c3d4...0f2 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #24 Skrevet 20. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne bloggen beskrev både grov vold, voldtekt og frihetsberøvelse. Og ja, jeg vet forskjell på BDSM og vold, i motsetning til den mannlige halvdelen av dette paret. Anonymkode: bf5d2...9cf Jeg reagerte også på hvor mye vold det var i den bloggen der. Virket ikke som et helt sunt forhold. Anonymkode: 8ab33...e49 3
Fjompen Skrevet 20. desember 2017 #25 Skrevet 20. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det ble beskrevet klart og tydelig at hun IKKE var med på ting, at de ikke hadde noen avtale eller noe stoppord, at hun ikke ville, at hun ikke fikk noen form for advarsel, at hun prøvde å komme seg unna og at hun var livredd, vettskremt og følte det helt jævlig i lang tid (dager og uker) mens volden og voldtektene fortsatte, helt til hun resignerte og «valgte» å gi ham tillatelse til å fortsette. Det er ikke BDSM, det er vold, voldtekt og frihetsberøvelse. Anonymkode: bf5d2...9cf Hvis dette er beskrevet i bloggen, (jeg følger ikke med) så trekker jeg jo såklart mine påstander, jeg tok det for gitt at det var samtykke og kodeord involvert. Da er det jo ikke lengre bdsm, det har du helt rett i. 5
Fjompen Skrevet 20. desember 2017 #26 Skrevet 20. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De bruker ikke kodeord. Anonymkode: 8c3d4...0f2 Som nevnt, da trekker jeg mine påstander. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #27 Skrevet 20. desember 2017 Han skrev om hvordan han slo henne hoven, blodig og revnet med pisken med over 100 slag så harde han bare kunne. Etterpå pulte han henne mens hun gråt stille. Anonymkode: 8c3d4...0f2 3
Gjest Alterego666 Skrevet 21. desember 2017 #28 Skrevet 21. desember 2017 (endret) Det er ikke forbudt å skrive om vold. Hadde det vært det, ville Jo Nesbø sittet konstant i femgsel de siste 20 årene. Man kan gjerne mislike innholdet i bloggen (jeg er ikke en stor fan selv) men å skrive om vold er ikke ulovlig. Endret 21. desember 2017 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #29 Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Det er ikke forbudt å skrive om vold. Hadde det vært det, ville Jo Nesbø sittet konstant i femgsel de siste 20 årene. Man kan gjerne mislike innholdet i bloggen (jeg er ikke en stor fan selv) men å skrive om vold er ikke ulovlig. Nei, men å utøve vold er det. Dersom politiet av den ene eller andre grunnen blir oppmerksomme på innholdet der og har grunn til å tro at det er virkelige hendelser som er beskrevet, vil innholdet vurderes som bevis og (eventuelt) ulovlig. Anonymkode: bf5d2...9cf 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #30 Skrevet 21. desember 2017 Det er mange ting å sette fingeren på ved oppførselen til han fyren, hun jadde sporingsapp på telefonen og han måtte absolutt vite hvor hun var til enhver tid og han kunne også ofte bare dukke opp der hun var. Hun skrev at hun likte alt dette, føle seg beskyttet og elsket. Vet ikke jeg, virker for meg bare som om han fikk utøve alle sine innerste ville tanker og lyster. Ingen stopp. Anonymkode: 8c3d4...0f2 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #31 Skrevet 21. desember 2017 Har ingen av dere tenkt på at de «begge» har samme skrivefeil? »Begge» skriver «vist» istedenfor «hvis».... I overkant merkelig. De færreste skriver så dårlig. Anonymkode: a0e91...1e3 4
Gjest Alterego666 Skrevet 21. desember 2017 #32 Skrevet 21. desember 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen av dere tenkt på at de «begge» har samme skrivefeil? »Begge» skriver «vist» istedenfor «hvis».... I overkant merkelig. De færreste skriver så dårlig. Anonymkode: a0e91...1e3 Dette er nok ren fiksjon, i tillegg til å være dårlig fiksjon. Jeg tror og håper at politiet bruker ressursene sine på andre ting.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #33 Skrevet 21. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ingen av dere tenkt på at de «begge» har samme skrivefeil? »Begge» skriver «vist» istedenfor «hvis».... I overkant merkelig. De færreste skriver så dårlig. Anonymkode: a0e91...1e3 Jøss, kanskje det bare er en einstøing som har misforstått bdsm.... Anonymkode: 8c3d4...0f2 1
SlemUlv Skrevet 21. desember 2017 #34 Skrevet 21. desember 2017 Det er ikke vold, bare fordi det beskrives på en måte i en blogg.. Det er ikke vold, bare fordi man ikke har kodeord, mange bruker ikke det. Men klarer likevel å leve et helt fint, fungerende BDSM liv. Det er ikke vold, bare fordi andre ikke skjønner deres sammlivsform. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #35 Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, SlemUlv skrev: Det er ikke vold, bare fordi det beskrives på en måte i en blogg.. Det er ikke vold, bare fordi man ikke har kodeord, mange bruker ikke det. Men klarer likevel å leve et helt fint, fungerende BDSM liv. Det er ikke vold, bare fordi andre ikke skjønner deres sammlivsform. Nei, men.... når de brekker både fingre og ribben så har kanskje leken gått hardt for seg? Anonymkode: 8c3d4...0f2 6
*Luftbobla* Skrevet 21. desember 2017 #36 Skrevet 21. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det ble beskrevet klart og tydelig at hun IKKE var med på ting, at de ikke hadde noen avtale eller noe stoppord, at hun ikke ville, at hun ikke fikk noen form for advarsel, at hun prøvde å komme seg unna og at hun var livredd, vettskremt og følte det helt jævlig i lang tid (dager og uker) mens volden og voldtektene fortsatte, helt til hun resignerte og «valgte» å gi ham tillatelse til å fortsette. Det er ikke BDSM, det er vold, voldtekt og frihetsberøvelse. Anonymkode: bf5d2...9cf Stakkars menneske som opplevde dette. Jeg blir dårlig bare av å lese om det. 1
SlemUlv Skrevet 21. desember 2017 #37 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, men.... når de brekker både fingre og ribben så har kanskje leken gått hardt for seg? Anonymkode: 8c3d4...0f2 OM det faktisk skjedde, så ja. Men det vet kun de involverte og eventuelle leger.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #38 Skrevet 21. desember 2017 2 timer siden, SlemUlv skrev: OM det faktisk skjedde, så ja. Men det vet kun de involverte og eventuelle leger. Det stod i bloggen at se har involvert deres fastlege, så vet ikke jeg... det stod om kvelninger på 3 minutter, brekte fingre, brekte ribben, blåmerker, bulkete pupper pga de ble kløpet så sykt hardt, slag av full kraft osv... jeg respekterer bdsm, jeg bedriver det selv, men denne bloggen gikk ove til det ekstreme for min del. Anonymkode: 8c3d4...0f2 3
Tibbie Skrevet 21. desember 2017 #39 Skrevet 21. desember 2017 Har aldri vært innom bloggen, men av det dere skriver høres det litt for voldelig ut for inspirasjon Vet dere om det finnes andre sex-blogger? Trenger ikke være BDSM.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #40 Skrevet 21. desember 2017 2 timer siden, SlemUlv skrev: Det er ikke vold, bare fordi det beskrives på en måte i en blogg.. Det er ikke vold, bare fordi man ikke har kodeord, mange bruker ikke det. Men klarer likevel å leve et helt fint, fungerende BDSM liv. Det er ikke vold, bare fordi andre ikke skjønner deres sammlivsform. Har du lest denne bloggen? Anonymkode: bf5d2...9cf 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå