Gå til innhold

Alenemødrenes taktikk - Hvorfor ser ikke kvinner flest at de taper på det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alenemødre er et resultat av at enkelte kvinner er så kåte at de ikke bryr seg om at de blir gravid. Som oftest er sexen med en mann som er fysisk attraktiv, men gjerne ikke har så mange andre gode kvaliteter. 

Vi kan altså tenke oss at det å bli en alenemor er en taktikk for enkelte kvinner, omtrent 20% av den kvinnelige befolkningen. De har et valg, enten blir de i lag med en mann og mottar hans økonomiske ressurser eller får barn med gener de setter pris på. Et godt utseende er det klart viktigste i deres valg. 

Alenemødre har gjennom politisk aktivitet skapt et samfunn der det blir tatt penger fra andre i befolkningen og gitt til dem. Slik at det å være alenemor blir en livsdyktig taktikk. I fortiden ville de ofte ha en risiko for å sulte ihjel. 

Denne taktikken er negativ for mange menn. Naturligvis de som blir valgt bort, siden kvinnene heller ønskte å bli alenemor med en "sexy" mann. Kvinner taper på det gjennom to veier, at avkomma deres må konkurrere mot alenemødrenes avkom, som gjerne ser bedre utt enn deres egne ( i alle fall sønnene ). De taper også ressurser, fordi de og deres mann må betale mer i skatter og avgifter. Barna taper på det fordi det er ekstremt negativt emosjonelt å vokse opp uten en far.

Det er sannsynlig at andelen med alenemødre gener vil øke etter hvert som tiden går. Så flere barn vil slite fysisk etter hvert som tiden går og befolkningen generelt bli mer ulykkelig. Siden det er få ting som er sunnere enn parforholdet mellom en mann og ei kvinne. 

Hvorfor støtter kvinner flest støtten til alenemødre, når de taper på det på sikt?

Anonymkode: 5418c...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine damer og herrer, velkommen til kvinneHATERguiden! Her kan du spy ut det dummeste du klarer å kome sammen på grunn av bitterhet og komme unna med det. 

Anonymkode: ae272...dfa

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er ganske på vidda, jeg er enslig mor til 2, men jeg var gift med far til barna, og vi var sammen i flere år. Ikke er han spesielt kjekk, men har en IQ på ca 150. Og det jeg mottar fra staten, som de som er gift, ikke mottar er en barnetrygd på 900 kr mer enn det andre får.

Anonymkode: 64e2a...d2d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alenemødre er et resultat av at enkelte kvinner er så kåte at de ikke bryr seg om at de blir gravid. Som oftest er sexen med en mann som er fysisk attraktiv, men gjerne ikke har så mange andre gode kvaliteter. 

Vi kan altså tenke oss at det å bli en alenemor er en taktikk for enkelte kvinner, omtrent 20% av den kvinnelige befolkningen. De har et valg, enten blir de i lag med en mann og mottar hans økonomiske ressurser eller får barn med gener de setter pris på. Et godt utseende er det klart viktigste i deres valg. 

Alenemødre har gjennom politisk aktivitet skapt et samfunn der det blir tatt penger fra andre i befolkningen og gitt til dem. Slik at det å være alenemor blir en livsdyktig taktikk. I fortiden ville de ofte ha en risiko for å sulte ihjel. 

Denne taktikken er negativ for mange menn. Naturligvis de som blir valgt bort, siden kvinnene heller ønskte å bli alenemor med en "sexy" mann. Kvinner taper på det gjennom to veier, at avkomma deres må konkurrere mot alenemødrenes avkom, som gjerne ser bedre utt enn deres egne ( i alle fall sønnene ). De taper også ressurser, fordi de og deres mann må betale mer i skatter og avgifter. Barna taper på det fordi det er ekstremt negativt emosjonelt å vokse opp uten en far.

Det er sannsynlig at andelen med alenemødre gener vil øke etter hvert som tiden går. Så flere barn vil slite fysisk etter hvert som tiden går og befolkningen generelt bli mer ulykkelig. Siden det er få ting som er sunnere enn parforholdet mellom en mann og ei kvinne. 

Hvorfor støtter kvinner flest støtten til alenemødre, når de taper på det på sikt?

Anonymkode: 5418c...719

Bet du hva? Enhver fornuftig seksuelt aktiv mann kan tre på seg et kondom eller avstå fra å ha sex. På den måten er hele problemet løst. Det kreves nemlig to for å bli gravid, med mindre kvinnen oppsøker en fertilitetsklinikk noe som ikke er temaet i denne tråden. 

Anonymkode: 7b0ae...e6d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror feilen her ligger i å fremstille det å bli alenemor som en taktikk heller enn et resultat av uheldige hendelser, dårlige avgjørelser osv. Jeg tror det er veldig få som ønsker å være i, eller misunner de som er i, situasjonen alenemødrene er i. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg tror feilen her ligger i å fremstille det å bli alenemor som en taktikk heller enn et resultat av uheldige hendelser, dårlige avgjørelser osv. Jeg tror det er veldig få som ønsker å være i, eller misunner de som er i, situasjonen alenemødrene er i. 

Nei, absolutt ikke. Jeg skriver bare om en biologisk taktikk, ikke en taktikk de selv pønsker ut. Det er ubevisst.

Anonymkode: 5418c...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke. Jeg skriver bare om en biologisk taktikk, ikke en taktikk de selv pønsker ut. Det er ubevisst.

Anonymkode: 5418c...719

Rent biologisk har det nok ikke tidligere lønnet seg å få barn med en fraværende far, og rent veolusjonært tilpasser vi oss ikke nye systemer fort nok til at jeg tror det er sannsynlig at dette er tilfelle. Jeg tror heller fenomenet du snakker om handler om dårlige vurderinger og usunne tendenser i samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som er alenemødre har ikke vært det fra starten. De fleste var samboere eller gift. Så det var ikke planlagt. Og langt i fra de fleste alenemødre er unge. Slutt å ha så mye fordommer!

Hadde mannfolka tatt litt ansvar for ungene sine så hadde det ikke vært så mange alenemødre, men heller aleneforeldre med 50/50. 

Anonymkode: 10297...f7f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste som er alenemødre har ikke vært det fra starten. De fleste var samboere eller gift. Så det var ikke planlagt. Og langt i fra de fleste alenemødre er unge. Slutt å ha så mye fordommer!

Hadde mannfolka tatt litt ansvar for ungene sine så hadde det ikke vært så mange alenemødre, men heller aleneforeldre med 50/50. 

Anonymkode: 10297...f7f

Ok, jeg mener naturligvis ikke de som en gang har vært samboere eller gift. Jeg er også enig i at om mannfolka hadde tatt mer ansvar ville det ikke vært så mange alenemødre. Derimot tror jeg at de blir gravid med menn de ikke kan bli i lag med.

Anonymkode: 5418c...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alenemødre er et resultat av at enkelte kvinner er så kåte at de ikke bryr seg om at de blir gravid. Som oftest er sexen med en mann som er fysisk attraktiv, men gjerne ikke har så mange andre gode kvaliteter. 

Vi kan altså tenke oss at det å bli en alenemor er en taktikk for enkelte kvinner, omtrent 20% av den kvinnelige befolkningen. De har et valg, enten blir de i lag med en mann og mottar hans økonomiske ressurser eller får barn med gener de setter pris på. Et godt utseende er det klart viktigste i deres valg. 

Alenemødre har gjennom politisk aktivitet skapt et samfunn der det blir tatt penger fra andre i befolkningen og gitt til dem. Slik at det å være alenemor blir en livsdyktig taktikk. I fortiden ville de ofte ha en risiko for å sulte ihjel. 

Denne taktikken er negativ for mange menn. Naturligvis de som blir valgt bort, siden kvinnene heller ønskte å bli alenemor med en "sexy" mann. Kvinner taper på det gjennom to veier, at avkomma deres må konkurrere mot alenemødrenes avkom, som gjerne ser bedre utt enn deres egne ( i alle fall sønnene ). De taper også ressurser, fordi de og deres mann må betale mer i skatter og avgifter. Barna taper på det fordi det er ekstremt negativt emosjonelt å vokse opp uten en far.

Det er sannsynlig at andelen med alenemødre gener vil øke etter hvert som tiden går. Så flere barn vil slite fysisk etter hvert som tiden går og befolkningen generelt bli mer ulykkelig. Siden det er få ting som er sunnere enn parforholdet mellom en mann og ei kvinne. 

Hvorfor støtter kvinner flest støtten til alenemødre, når de taper på det på sikt?

Anonymkode: 5418c...719

🤣😂

Du er visst ikke klar over at 98 % av alle alenefedre og alenemødre har vært gjennom samlivsbrudd? Det er derfor de er alene med barn.

Anonymkode: ab250...023

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da voldsomt, men jeg er til en viss grad enig med deg TS. Jeg tror det er kvinner som «spekulerer» seg til å bli alenemødre, altså at de får menn til sengs og lyver om prevensjon for å bli gravide. Det er stygt, virkelig stygt, men langt fra så omfattende som du fremstiller det (ALLE alenemødre).

Jeg kjenner ett sånn tilfelle som nevnt over. Ei tidligere venninne som fikk to barn på den måten med to forskjellige menn. Den siste barnefaren var bare 19 år, og hun mye eldre, da - ooooops - hun ble gravid.

Husker jeg spurte henne om hun skulle tilbake i jobb etter den første svangerskapspermisjonen, og fikk til svar at neida hun levde godt på overgangsstønad (hun og første barnefar ble sammen pga graviditeten). Husker jeg ble innmari provosert. Den overgangsstønaden bør fjernes eller i hvert fall forkortes kraftig.

For øvrig kjenner jeg ikke mange alenemødre. De fleste i min krets som har gjennomgått brudd med barnefar, deler omsorgen 50-50.

Anonymkode: b5ab1...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ironivarsel)

Det er da klart at damer konspirer i hvordan man skal få mest mulig ut av en mann. En mann er kun sæddonor og en kvinnes mål er da helt klart å bli alenemor for det livet er en dans på roser.

Det er da klart av kvinner flest støtter alle disse støtteordningene for alenemødre, for da blir det mindre til resten av fellesskapet hvor det også er menn.  Vi gjør alt og helst litt mere til slik at det skal bli mindre i potten hvor menn er en del av fellesskapet.

 

 

:scorpis:

Anonymkode: 1654d...533

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bare to problemer med alenemødre.

At de svindler NAV og at de ender opp med å fucke opp sønnene sine. 

Anonymkode: 59230...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Har bare to problemer med alenemødre.

At de svindler NAV og at de ender opp med å fucke opp sønnene sine. 

Anonymkode: 59230...ec1

Dokumentasjon?

Anonymkode: d1f37...e01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
På 19.12.2017 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Alenemødre er et resultat av at enkelte kvinner er så kåte at de ikke bryr seg om at de blir gravid. Som oftest er sexen med en mann som er fysisk attraktiv, men gjerne ikke har så mange andre gode kvaliteter. 

Vi kan altså tenke oss at det å bli en alenemor er en taktikk for enkelte kvinner, omtrent 20% av den kvinnelige befolkningen. De har et valg, enten blir de i lag med en mann og mottar hans økonomiske ressurser eller får barn med gener de setter pris på. Et godt utseende er det klart viktigste i deres valg. 

Alenemødre har gjennom politisk aktivitet skapt et samfunn der det blir tatt penger fra andre i befolkningen og gitt til dem. Slik at det å være alenemor blir en livsdyktig taktikk. I fortiden ville de ofte ha en risiko for å sulte ihjel. 

Denne taktikken er negativ for mange menn. Naturligvis de som blir valgt bort, siden kvinnene heller ønskte å bli alenemor med en "sexy" mann. Kvinner taper på det gjennom to veier, at avkomma deres må konkurrere mot alenemødrenes avkom, som gjerne ser bedre utt enn deres egne ( i alle fall sønnene ). De taper også ressurser, fordi de og deres mann må betale mer i skatter og avgifter. Barna taper på det fordi det er ekstremt negativt emosjonelt å vokse opp uten en far.

Det er sannsynlig at andelen med alenemødre gener vil øke etter hvert som tiden går. Så flere barn vil slite fysisk etter hvert som tiden går og befolkningen generelt bli mer ulykkelig. Siden det er få ting som er sunnere enn parforholdet mellom en mann og ei kvinne. 

Hvorfor støtter kvinner flest støtten til alenemødre, når de taper på det på sikt?

Anonymkode: 5418c...719

Hva med mannfolkene som puler rundt og har barn med 3 forskjellige damer da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har bare to problemer med alenemødre.

At de svindler NAV og at de ender opp med å fucke opp sønnene sine. 

Anonymkode: 59230...ec1

Det der er fedrene som nekter å ta ansvar for ungen sin feil, ikke mora

Anonymkode: 85560...b3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...