Pmaxqueen Skrevet 19. desember 2017 #41 Skrevet 19. desember 2017 Hei! Møtte samme "problem" da jeg flyttet til Oslo uten tørketrommel.. De ble så stive at de kunne stå av seg selv Snakket med bestemor som ga meg "oppskriften". Vasker håndklær på 60 grader, 1400 omdreininger (høyeste på vår maskin), bruker ca en halv kork omo konsentrert flytende (Altså anbefalingen på flasken, tar vaskemaskinene din 8-9kg bør du kanskje bruke mer). Bruker ikke skyllemiddel. Når vasken er ferdig tar jeg de ut av vaskemaskinen med engang, rister og strekker de før jeg henger de opp. Ellers vasker jeg kun håndklær med håndklær og undertøy. Når de er tørre rister og strekker jeg de igjen før jeg bretter de..
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #42 Skrevet 19. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt dem en stund? Billige håndklær blir raskere stive og også raskere slitt. Jeg har både skikkelig billige fra Jysk og litt dyrere fra Princess som er ca like gamle og ca like mye brukt - og forskjellen er enorm. Anonymkode: 4ce14...c65 Samme opplevelse, men omvendt. De fra princess føles som sandpapir - de fra jysk har derimot holdt seg mye bedre! Anonymkode: 73ec0...ec4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå