Gå til innhold

Forkastelig oppførsel av nordmenn slik som de oppfører seg mot Israel


israelvennen

Anbefalte innlegg

Forkastelig og totalt urimelig slik Norge har blitt, det lyser Israelshat lang vei. Slik som NRK opplyser tv seerne er rett og slett helt tragisk, de serverer direkte løgn som ikke har rot i virkeligheten. Jeg personlig boikotter NRK, jeg sponser ikke slik ondskap, Gud kommer til å straffe Norge for slik vi oppfører oss, slik Norge er nå er slik det var når Sodoma og Gomorra gikk under. Oppfordrer andre kristne til å også boikotte NRK så godt som mulig. Skjer snart forferdelige ting i verden, verden er inne i de helt siste årene nå, kanskje det ikke en gang er 10 år igjen av denne verdenen. Skjer snart grusomme ting i midtøsten, det vi har sett hittil er ingen ting av det som nå er like rundt hjørnet. Israel og resten av verden skal snart se at Gud lever og vise sin harme mot denne syndefulle verdenen vi er en del i

Endret av israelvennen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, israelvennen skrev:

Forkastelig og totalt urimelig slik Norge har blitt, det lyser Israelshat lang vei. Slik som NRK opplyser tv seerne er rett og slett helt tragisk, de serverer direkte løgn som ikke har rot i virkeligheten. Jeg personlig boikotter NRK, jeg sponser ikke slik ondskap, Gud kommer til å straffe Norge for slik vi oppfører oss, slik Norge er nå er slik det var når Sodoma og Gomorra gikk under. Oppfordrer andre kristne til å også boikotte NRK så godt som mulig. Skjer snart forferdelige ting i verden, verden er inne i de helt siste årene nå, kanskje det ikke en gang er 10 år igjen av denne verdenen. Skjer snart grusomme ting i midtøsten, det vi har sett hittil er ingen ting av det som nå er like rundt hjørnet. Israel og resten av verden skal snart se at Gud lever og vise sin harme mot denne syndefulle verdenen vi er en del i

Det er typisk NRK, Og promotere homsepropaganda, kvinnerettigheter, jødehat og fredens religion islam.

Anonymkode: ef710...1e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler nok ikke ditt teologiske ståsted, men jeg vil si meg enig i at «venstresidens» angrep på Israel er til tider skremmende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, israelvennen skrev:

Jeg personlig boikotter NRK, jeg sponser ikke slik ondskap, 

Hvis du eier en tv, så er du gjennom lisensen med på å finansiere NrK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med alt Israel har gjort mot Palestina?? De er ikke akkurat uskyldige engler. Jeg skal aldri reise til Israel da det er et land som byr meg imot. Jeg heier på Palestina og håper at de vinner. Hadde vært vilt fett om Palestina arrangerte Grand Prix en gang f.eks :) 

Anonymkode: 68fde...576

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Testosteron skrev:

Hvis du eier en tv, så er du gjennom lisensen med på å finansiere NrK

Jeg har ikke TV, men ser av og til på nyheter på nett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Jeg deler nok ikke ditt teologiske ståsted, men jeg vil si meg enig i at «venstresidens» angrep på Israel er til tider skremmende. 

Det kommer så tydelig frem demmes hat mot Israel, særlig Sidsel Wold, oser av Israelshat 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, israelvennen skrev:

Det kommer så tydelig frem demmes hat mot Israel, særlig Sidsel Wold, oser av Israelshat 

Israelere er umoralske og uetiske og jeg er imot umoral. 

Anonymkode: 68fde...576

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med alt Israel har gjort mot Palestina?? De er ikke akkurat uskyldige engler. Jeg skal aldri reise til Israel da det er et land som byr meg imot. Jeg heier på Palestina og håper at de vinner. Hadde vært vilt fett om Palestina arrangerte Grand Prix en gang f.eks :) 

Anonymkode: 68fde...576

Du har dessverre fått med deg NRK"s løgn mot Israel. Se på Israelske nyheter så får du med deg sann fakta

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittet meg med en venn som plutselig klikka og begynne å snakke om Israel hele tiden. Savner han ikke.

Anonymkode: 082cd...ca7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Israelere er umoralske og uetiske og jeg er imot umoral. 

Anonymkode: 68fde...576

På hvilken måte er de umoralske på? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes virkelig ingen som er så hårsåre som jøder for tiden. Det jødiske trossamfunn har jo heltidsansatte som finleser alle nyheter og anmelder utsagn som oppfattes som krenkende. Det er forsåvidt en side av saken, men med amerikansk jødelobby som påvirker politikken så til de grader, samt en mildt sagt arrogant framtreden på Vestbredden, er en totalpakke som jeg blir litt kvalm av.

På tide å få litt hardere hud? Det jødiske trossamfunn er vel for øvrig de eneste som har prestert å bli krenket av tullet til Otto Jespersen også. Syntes for øvrig den talen var hysterisk morsom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Nordmenn er skikkelig onde altså! Protesterer mot en overmakt som skyter og dreper forsvarsløse som er uten bein og sitter i rullestol.  De begynner faktisk å minne mer og mer om det systemet som prøvde å utrydde dem. 

Anonymkode: c9327...ff8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, isw skrev:

Det finnes virkelig ingen som er så hårsåre som jøder for tiden. Det jødiske trossamfunn har jo heltidsansatte som finleser alle nyheter og anmelder utsagn som oppfattes som krenkende. Det er forsåvidt en side av saken, men med amerikansk jødelobby som påvirker politikken så til de grader, samt en mildt sagt arrogant framtreden på Vestbredden, er en totalpakke som jeg blir litt kvalm av.

På tide å få litt hardere hud? Det jødiske trossamfunn er vel for øvrig de eneste som har prestert å bli krenket av tullet til Otto Jespersen også. Syntes for øvrig den talen var hysterisk morsom.

Israel er ikke synonymt med jødedom, altså religionen. Selv ikke alle rabbinske grupperinger har et positivt syn på staten Israel, så her er det viktig å ikke blande. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, Nordmenn er skikkelig onde altså! Protesterer mot en overmakt som skyter og dreper forsvarsløse som er uten bein og sitter i rullestol.  De begynner faktisk å minne mer og mer om det systemet som prøvde å utrydde dem. 

Anonymkode: c9327...ff8

Vrangforestillingene står sterkt hos deg ser jeg. Israel har ikke et nasjonalt mål om å utrydde handikappede...  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Gud da han skal pine menneskene han selv har skapt og pælme de rett ned i pine og helvete?? Gud er død og alltid har vært død

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...