Gå til innhold

hvordan er det egentlig man får fitte??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis man ikke vil ha noe forhold, men man vil kline og ha sex med jenter. hva gjør man da? hvordan er det egentlig man får fitte? skal jeg bare gå opp til tilfeldige jenter og spørre om de vil knulle eller hva??

Anonymkode: cd529...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Først og fremst må du være respektfull og sjarmerende. Så må du groome jenter over tid, altså være snill mot de og vise dine svake sider sånn at de ser et menneske i deg og får lyst til å dele seg med deg, og du bør også se bra ut, ikke være så tøff og macho og oppmerksomhetssyk, men ydmyk, snill og høflig, og intelligent, fordi jenter tenner mer på personlighet og intelligens enn utseende. 
 

 

Anonymkode: e8c7a...4d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis man ikke vil ha noe forhold, men man vil kline og ha sex med jenter. hva gjør man da? hvordan er det egentlig man får fitte? skal jeg bare gå opp til tilfeldige jenter og spørre om de vil knulle eller hva??

Anonymkode: cd529...290

Det er vel et av universets store spørsmål. Det finnes ikke noe enkelt svar. Hundrevis av bøker er skrevet om emnet, og du kan lese alle,men likevel være like dårlig med damer. Du kan liksågodt spørre; hva er meningen med livet..like vanskelig å svare på.

Anonymkode: 7ba4d...3a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvis man ikke vil ha noe forhold, men man vil kline og ha sex med jenter. hva gjør man da? hvordan er det egentlig man får fitte? skal jeg bare gå opp til tilfeldige jenter og spørre om de vil knulle eller hva??

Anonymkode: cd529...290

Neida! Bare ta med deg en krakk, still deg opp på Karl Johan og rop ut at du vil ha fitte. 

Da har du ett av tre alternative resultat: 

1. Det kommer noen som er villige til å gi deg det du vil ha, men drawbacket er at du må betale for det. 

2. Du får sitte på i en forholdsvis ny og fin bil, og det kule er at den har stilige blå lys på taket. 

3. Det kommer snille menn i hvite frakker og tilbyr deg en karamell i bytte mot at du blir med dem. 

Anonymkode: 30e9d...9d9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fillerista

Skrev et langt innlegg om å være direkte her, men slo meg hvor feil det kan slå ut om man ikke balanserer det med å være snill, respektfull, ydmyk og intelligent slik anonymbruker skriver over. Med tanke på hvordan TS ordlegger seg er jeg så godt som sikker på at han bare kan glemme å sjekke opp noen ved å være direkte.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Først og fremst må du være respektfull og sjarmerende. Så må du groome jenter over tid, altså være snill mot de og vise dine svake sider sånn at de ser et menneske i deg og får lyst til å dele seg med deg, og du bør også se bra ut, ikke være så tøff og macho og oppmerksomhetssyk, men ydmyk, snill og høflig, og intelligent, fordi jenter tenner mer på personlighet og intelligens enn utseende. 
 

 

Anonymkode: e8c7a...4d3

Dette er veldig individuelt. Mange kvinner faller for menn som er typisk drittsekker, så er nok ingen fasit på dette. Vet om enkelte damer som ALLTID faller for menn som behandler de dårlig desverre. Å være snill, høflig og ydmyk kan få dama til å se på mannen som en tøffel.. 

Anonymkode: 1f9bb...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg tolker deg riktig så ønsker du deg en fitte - dette er noe du bør drøfte med fastlegen din og eventuelt be om en henvisning til Rikshospitalet. Kjønnskorrigerende kirurgi er en medisinsk behandling som er dekket av det offentlig så du trenger ikke betale noe for operasjonene. 

Prosessen kan dog være lang, man må minimum ha vært 1 år til psykiatrisk utredning og diagnostikk samtidig som du blir satt på østrogenkur i denne perioden før man begynner vurdere kirurgisk inngrep. 

Men om ønsket om å få fitte er stort nok så antar jeg at ventetiden er verdt det

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, WubWub skrev:

Om jeg tolker deg riktig så ønsker du deg en fitte - dette er noe du bør drøfte med fastlegen din og eventuelt be om en henvisning til Rikshospitalet. Kjønnskorrigerende kirurgi er en medisinsk behandling som er dekket av det offentlig så du trenger ikke betale noe for operasjonene. 

Prosessen kan dog være lang, man må minimum ha vært 1 år til psykiatrisk utredning og diagnostikk samtidig som du blir satt på østrogenkur i denne perioden før man begynner vurdere kirurgisk inngrep. 

Men om ønsket om å få fitte er stort nok så antar jeg at ventetiden er verdt det

Du er ikke morsom.

Anonymkode: 959b1...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Vel først så må du ha en mann som befruktet egget til en kvinne. Så må du utvikle deg i livmora til å bli hunnkjønn

 

og slikk får du fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, WubWub skrev:

Om jeg tolker deg riktig så ønsker du deg en fitte - dette er noe du bør drøfte med fastlegen din og eventuelt be om en henvisning til Rikshospitalet. Kjønnskorrigerende kirurgi er en medisinsk behandling som er dekket av det offentlig så du trenger ikke betale noe for operasjonene. 

Prosessen kan dog være lang, man må minimum ha vært 1 år til psykiatrisk utredning og diagnostikk samtidig som du blir satt på østrogenkur i denne perioden før man begynner vurdere kirurgisk inngrep. 

Men om ønsket om å få fitte er stort nok så antar jeg at ventetiden er verdt det

Om en dropper det med operasjonen hadde det mulig ikke vært så dumt med samme gangen i det før unggutter (antagelse om Ts) får tilgang til fitte. (på den måten Ts mener)

 

Anonymkode: aa871...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om en dropper det med operasjonen hadde det mulig ikke vært så dumt med samme gangen i det før unggutter (antagelse om Ts) får tilgang til fitte. (på den måten Ts mener)

 

Anonymkode: aa871...c6c

ja med unntak av østrogen mulig. Om en ikke melder seg på "forstå kvinners syklus også"-kurset

Anonymkode: aa871...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...