Gjest Axl Rose Skrevet 16. desember 2017 #81 Skrevet 16. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Og må få støtte Axl Rose i at dette har ingenting med pedofili å gjøre, dere som drar det inn vet ikke hva pedofili er. Anonymkode: 23943...369 Takk. Fint at noen forstår.
Raven Emerald Skrevet 25. desember 2017 #82 Skrevet 25. desember 2017 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #83 Skrevet 25. desember 2017 På 15.12.2017 den 21.29, AnonymBruker skrev: Herregud, dette forumet er ikke trygt lenger når menn fra the deep dark web har funnet veien hit, visste jo om det i og med at jeg har fått penisbilder og forespørsler om å selge trusene mine på innboks her, men pedofil støttere det blir jeg virkelig sjokkert over å se her . Anonymkode: a1f3d...1ab 🙄 javisst! Dark web handler jo om penisbilder og salg av brukte truser. Anonymkode: a449b...576
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #84 Skrevet 25. desember 2017 52 minutter siden, Raven Emerald skrev: Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod. Unnskyld at jeg spør, men hvorfor dras tråden frem igjen så lenge etter? Anonymkode: a449b...576
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #85 Skrevet 25. desember 2017 På 15.12.2017 den 21.52, Axl Rose skrev: Det skal ikke kalles likt nei. Pedofile tenner helst på barn. Ikke tenåringer. Det er ikke så jævla ekkelt å tenne på 15 åringer siden mange av de ser voksne ut og har kvinnelige former, men det er ikke lov å ha sex med de. 16 åringer er lovlig og det er ikke så stor forskjell på 15-16 åringer når det gjelder utseendet. Pedofile og de som har ulovlig sex er ekle mennesker. Hvis du tenner på 16 år gamle jenter når du er voksen, så er det definitivt noe som er feil med deg ja. Ellers er det umulig å ikke forstå at jenta er 15. Uansett hvordan de ser ut, menn med IQ over 50 klarer å forstå at jenta er svært ung ut fra hvordan hun tenker og prater. Anonymkode: ab46a...70d 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #86 Skrevet 25. desember 2017 På 15.12.2017 den 22.08, Axl Rose skrev: Det er ikke så jævla normalt å kalle lovlig sex misbruk og voldtekt. Sier litt om de som sier det. Vi har en seksuell lavalder i Norge om dere liker det eller ikke. Ja det er mye jeg også synes er ekkelt men går ikke rundt å angriper på grunn av det. Fint for deg at du tenner på damer over 30 år, men alle er ikke som deg. Jeg bryr meg en faen i alder. Sex med 15-åringer er ulovlig når du selv er over 16. Anonymkode: ab46a...70d 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #87 Skrevet 25. desember 2017 På 15.12.2017 den 22.48, Axl Rose skrev: Ingen pedo det er snakk om i denne tråden. Blir som om jeg skal kalle heterofile for homofile, bare for jeg har lyst. Loven likestiller dem som har sex med barn, og dem som har sex med tenåringer under 16. I norsk straffelov har 15-åringer ikke samtykkekompetanse til å ha sex med voksne menn, ergo regnes all sex mellom voksen mann og jente på 15 som overgrep fra hans side. Jeg driter i hvordan du tenker, men her i Norge følger vi nasjonale lover. Anonymkode: ab46a...70d 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #88 Skrevet 25. desember 2017 På 16.12.2017 den 0.16, Rainstorm skrev: Det er ingen som har sagt at det er greit! Men det er JAGGU forskjell på å tenne på en 16-åring med kvinnelige former, og på et småbarn. Man skal ikke akseptere at 60-åringer går etter 15-åringer, og jeg synes også at godt voksne menn som ligger med jenter under 18 er ufyselig og skammelig, men du må da klare å se at det er forskjell likevel på dét og å ha sex med små barn. Begge deler er ulovlig etter norsk lovgivning. Anonymkode: ab46a...70d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #89 Skrevet 25. desember 2017 På 15.12.2017 den 22.58, AnonymBruker skrev: Han drev med grooming på en 15-åring. Seksuell lavalder i Norge er 16 år. https://snl.no/seksuell_lavalder Anonymkode: c6c34...db0 Hvis de gjorde noe fysisk, er det ikke lenger grooming, men fullført overgrep. Anonymkode: ab46a...70d
Gjest Axl Rose Skrevet 26. desember 2017 #90 Skrevet 26. desember 2017 (endret) 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Loven likestiller dem som har sex med barn, og dem som har sex med tenåringer under 16. I norsk straffelov har 15-åringer ikke samtykkekompetanse til å ha sex med voksne menn, ergo regnes all sex mellom voksen mann og jente på 15 som overgrep fra hans side. Jeg driter i hvordan du tenker, men her i Norge følger vi nasjonale lover. Anonymkode: ab46a...70d Jeg vet godt aldersgrensen. Har aldri sagt noen under og over kan ha sex. Jeg sier folk må slutte å missbruke ordet pedofil! Endret 26. desember 2017 av Axl Rose
Gjest supernova_87 Skrevet 26. desember 2017 #91 Skrevet 26. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Begge deler er ulovlig etter norsk lovgivning. Anonymkode: ab46a...70d Ja og både overlagt drap og å selge heroin er ulovlig i Norge. Det er likevel to forskjellige ting.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. desember 2017 #92 Skrevet 26. desember 2017 Nå har jeg ikke lest din forrige tråd, men om det er sant at en mann har forgrepet seg på din 15 årige datter, så er det jo kjempebra at du har ringt kona og sagt ifra! Jeg ville ha følt meg såå takknemlig om det var jeg som var kona hans, at du sa ifra hvilken mann jeg var gift med. Veldig bra og riktig gjort av deg
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #93 Skrevet 26. desember 2017 På 15.12.2017 den 20.42, AnonymBruker skrev: Meg med tenåringen som var i kontakt med eldre menn på nettet. Fant den ene! Mobil nr hans var overalt på oversikten fra min datters mobil. Sjekket 1881 og fant ut at han har kone på samme addresse. Kjapt FB søk så fant jeg stakkars damen. Etter selv ha opplevd utroskap så tenkte jeg mye fram og tilbake om ikke hun fortjente å vite hvilken person hun deler livet med. Ringte henne i dag og fortalte henne at hennes mann var utro med en 15 åring. Hun takker meg flere ganger, så nå angrer jeg ihvertfall ikke på avgjørelsen. Stakkars kvinne ! Nå kan hun selv avgjøre om denne mannen er noe å satse videre på. Anonymkode: e3391...87e Eneste er..hun som de fleste koner tilgir og blir. Anonymkode: e1715...bcc
Million Skrevet 26. desember 2017 #94 Skrevet 26. desember 2017 (endret) På 15.12.2017 den 20.59, AnonymBruker skrev: Hun takket deg? Skal si dette var en merkelig reaksjon fra en kone som 1- får vite at mannen er pedo 2- mannen er utro Eneste reakasjon er: Takk???? Er disse trådene sanne? Anonymkode: e9cdc...652 Selvsagt takker man når man blir fortalt viktige saker som ellers blir hemmeligholdt for en! Hva hadde du gjort? Begynt å skjelle ut en som bare vil deg vel og vil du skal vite hva slags udyr du er gift med? Snakk om å skyte budbringeren....den som skal ha kjeft er jo den som er utro! Jeg var selv i en lignende situasjon for noen år siden. Jeg og mannen min hadde ikke noen form for seksuelt samliv og det gikk mot skilsmisse. Var egentlig likegyldig for meg hva han fant på, og jeg ante innerst inne at han sikkert hadde ting på si', siden vi ikke hadde noen form for kos eller sex. Vi klemte ikke hverandre engang. En kveld jeg sitter inne på pc-rommet mitt, ringer telefonen. Det var skjult nummer, noe jeg vanligvis ikke svarer på, for det er bare selgere og lignende. Men denne gangen bråbestemte jeg meg for å svare, og i andre enden var det en kvinne. Ukjent stemme for meg. Denne kvinnen ville ikke fortelle hva hun het, men hun ville gjerne vite om jeg fortsatt var gift med "Ole". Joda, det måtte jeg jo innrømme at jeg var, åssen det? Ja, da viser det seg at hun viste godt hvem vi var. Hun hadde en dag kommet ut av en bygning der hun hadde vært på kurs, og var på vei over parkeringsplassen. Da ser hun plutselig min mann stå sammen med en mørkhåret fremmed kvinne og de kliner og kysser hverandre! Stemmen i telefonen var hørbart opprørt på mine vegne, og jeg bet meg nesten i tunga for å ikke begynne og le. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva mannen min fant på. Jeg hadde null følelser for han og hadde egentlig aldri elsket han uansett. Jeg klarte å takke kvinnen som ringte for opplysningen, og måtte nesten trøste henne for det hun hadde sett som opprørte henne så veldig. Sa til henne at det var greit og takk for at du tok deg bryet med å ringe. Farvel. Jeg sa aldri noe til mannen min om den episoden. La det bare bak i hodet, og ga blaffen i det. Tre år senere ba jeg om skilsmisse, men da av andre grunner enn den episoden. Manglende følelser og hans ubehagelige personlighet, blant annet. Selvfølgelig takker man budbringeren, den som tar seg bryet med å opplyse en om hva som foregår bak ens rygg! Ingen liker å bli bedratt og ført bak lyset! Selv om det i mitt tilfelle ikke spilte noen rolle, er det jo ikke sånn i de fleste andre tilfeller. De aller fleste bryr seg jo VELDIG om tillitten deres blir knust, og den som forbarmer seg over dem og forteller dem sannheten fortjener jo en stor takk! Endret 26. desember 2017 av Million
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå