Gå til innhold

Jeg ringte kona hans

Fremhevede innlegg

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skrev jeg at eneste reaksjonen hennes var takk ?  Nei det var det ikke, hun sa hun var takknemlig for informasjonen om dette stemte.

Hun kan kreve at mannen viser epost og mobil. Er nok bevis der og om han har slettet alt så har jeg og politet nok av konkrete bevis. Så hun får nok vite at alt er 100 % sånt.

Anonymkode: e3391...87e

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter du så kraftig med å lese eller? 

Konen takket for at ts tok kontakt og fortalte om at han var utro, og takket for informasjonen, om det viste seg at dette stemte, så var hun naturligvis takknemlig for å ha fått vite hvem mannen sin egentlig var! Hun visste det ikke fra før nei. 

Anonymkode: a1f3d...1ab

Det er vel heller DU som sliter kraftlig med å lese. :fnise:

Det står ikke noe om at om det viste seg at dette stemte.

Anonymkode: e9cdc...652

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun takket deg?

Skal si dette var en merkelig reaksjon fra en kone som 

1- får vite at mannen er pedo

2- mannen er utro

Eneste reakasjon er: Takk????

Er disse trådene sanne?

Så ulike kan msn være. Jeg synes i motsetning til deg at takk var en passende - den beste - responsen fra et fornuftig individ. «Takk for at du lot meg vite slik at jeg slipper å være ført bak lyset IG leve i uvitenhet om min manns bedrag og mørke sider». Hun ble sannsynligvis både sjokkert og forbanna men det er jo på mannen, det er jo ikke noe hun burde rette mot Ts uansett. 

Hva mener du er en naturlig reaksjon? 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå har ikke jeg fått med meg alt i denne situasjonen, men leste den forrige tråden at mannen er anmeldt. Er det da lurt å ringe hans kone? Hun vil vel sikkert finne ut av dette før eller siden. Hvis det blir en sak utav det så blir kanskje hun kalt inn som vitne? 

Tror du skal overlate til politiet/ etterforskerne å gjøre deres jobb i fred. 

Anonymkode: b524d...f8e

Om saken henlegges - og det gjøres ofte tross dokumenterte bevis, pga kapasitet, noe som i seg selv er skandaløst - er det null problem å holde en anmeldelse hemmelig for ektefelle. Til og med om den ikke henlegges men etterforskes, kan det ta vinter, vår og år før en ektefelle får vite (ved dom og soning?).

Synes Ts gjorde det rette, enten hensikten var å varsle kona så hun kunne vite eller det var for å ødelegge - stikke kjepper i hjulene - for denne fyren som opplagt bedriver grooming av mindreårige, som er straffbart.

Anonymkode: 7e600...f91

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel heller DU som sliter kraftlig med å lese. :fnise:

Det står ikke noe om at om det viste seg at dette stemte.

Men at det stemte vet Ts, og hvilke bevis som finnes, men kona må jo få ta forbehold og sjekke det. Forandrer jo ikke poenget

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rapportert! 

Anonymkode: ed89f...ac4

For hva? 

Heller innlegg som dette under som bør rapporteres, som forherliger lovbrudd. 

22 minutter siden, Axl Rose skrev:

Det skal ikke kalles likt nei. Pedofile tenner helst på barn. Ikke tenåringer. Det er ikke så jævla ekkelt å tenne på 15 åringer siden mange av de ser voksne ut og har kvinnelige former, men det er ikke lov å ha sex med de. 16 åringer er lovlig og det er ikke så stor forskjell på 15-16 åringer når det gjelder utseendet. Pedofile og de som har ulovlig sex er ekle mennesker. 

• Liker 4
Skrevet

Nå er min datter under den seksuelle lavalderen. Så ikke noe lovlig her nei. 

• Liker 6
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ulike kan msn være. Jeg synes i motsetning til deg at takk var en passende - den beste - responsen fra et fornuftig individ. «Takk for at du lot meg vite slik at jeg slipper å være ført bak lyset IG leve i uvitenhet om min manns bedrag og mørke sider». Hun ble sannsynligvis både sjokkert og forbanna men det er jo på mannen, det er jo ikke noe hun burde rette mot Ts uansett. 

Hva mener du er en naturlig reaksjon? 

Om saken henlegges - og det gjøres ofte tross dokumenterte bevis, pga kapasitet, noe som i seg selv er skandaløst - er det null problem å holde en anmeldelse hemmelig for ektefelle. Til og med om den ikke henlegges men etterforskes, kan det ta vinter, vår og år før en ektefelle får vite (ved dom og soning?).

Synes Ts gjorde det rette, enten hensikten var å varsle kona så hun kunne vite eller det var for å ødelegge - stikke kjepper i hjulene - for denne fyren som opplagt bedriver grooming av mindreårige, som er straffbart.

Helt enig! Ingen tvil om at ts gjorde det riktige, og såklart ble kona takknemmlig for  å få vite at mannen var utro og attpå til med et barn! Ingen fortjener å bli ført bak lyset av en man elsker! Om kona tviler så vil hun uansett få bevisene i en rettsak, og alle normale mennesker forstår at dette er noe man varsler om! 

Dere som ikke syntes det: Hvis dere hadde sett datteren deres blitt voldtatt av en gift nabo, hadde dere ikke sagt fra til kona hans kanskje? Såklart hadde alle gjort det! 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men at det stemte vet Ts, og hvilke bevis som finnes, men kona må jo få ta forbehold og sjekke det. Forandrer jo ikke poenget

:roll:

Javel

Synes bare det er merkelig at her kommer en ts og starter en tråd hvor hun sier hun tok kontakt med en dame og fortalte henne at hennes mann har hatt et seksuelt forhold med hennes 15 år gamle datter og dama takker og sier:

hun er takknemlig for informasjonen og at informasjonen stemmer.

" Hvor skrev jeg at eneste reaksjonen hennes var takk ?  Nei det var det ikke, hun sa hun var takknemlig for informasjonen om dette stemte. "

Er jeg virkelig den eneste som synes denne tråden er rar?

• Liker 2
Skrevet

En kone som vet mannen er pedo og takker for en info hun allerede har? 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det står at kona allerede visste at dette stemte.

Anonymkode: 7e35a...ce9

• Liker 1
Skrevet

Hun viste ingenting før jeg ringte, hvorfor skriver du at hun skulle ha visst noe fra før ? 

Har egentlig ikke noe behov for å skrive hele samtalen her inne. Var bare ok å høre at hun takket for informasjonen, at hun syntes det var ok å høre om hennes mann var utro istedet for å ikke ane noe. 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor  ?

• Liker 1
Skrevet

Glemte en komma kanskje 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det sto at hun var takknemlig for informasjonen OM dette stemte.

Anonymkode: c6c34...db0

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det sto at hun var takknemlig for informasjonen OM dette stemte.

Anonymkode: c6c34...db0

Nei, det sto det ikke.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun takket deg?

Skal si dette var en merkelig reaksjon fra en kone som 

1- får vite at mannen er pedo

2- mannen er utro

Eneste reakasjon er: Takk????

Er disse trådene sanne?

Jeg hadde også takket dersom noen hadde fortalt meg - troverdig - at min mann var utro. Det hadde gjort vondt som fy..., men jeg hadde likevel vært takknemlig ovenfor den som gjorde meg den tjenesten å opplyse meg om det. Bedre å vite enn å leve i uvitenhet med en drittsekk! 

• Liker 10
Skrevet

Er den andre tråden slettet?

Skrevet

Ja OM dette stemte, for akkurat nå har hun kun mine ord og ikke annen bevis. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja OM dette stemte, for akkurat nå har hun kun mine ord og ikke annen bevis. 

Nå får dere gi dere. Dersom det skulle handle om en OM her er hele setningen og ordleggingen feil. 

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For hva? 

Heller innlegg som dette under som bør rapporteres, som forherliger lovbrudd. 

Selv om du er uenig så er det ikke lovbrudd:kyss2:

Skrevet

Vet du hva, hva i alle dager ! Er det slik du svarer noen midt oppi en krise ! 

Eier du ikke empati ? La være å kommentere. Har null behov for din mening. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...