AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #41 Skrevet 15. desember 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor skrev jeg at eneste reaksjonen hennes var takk ? Nei det var det ikke, hun sa hun var takknemlig for informasjonen om dette stemte. Hun kan kreve at mannen viser epost og mobil. Er nok bevis der og om han har slettet alt så har jeg og politet nok av konkrete bevis. Så hun får nok vite at alt er 100 % sånt. Anonymkode: e3391...87e 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter du så kraftig med å lese eller? Konen takket for at ts tok kontakt og fortalte om at han var utro, og takket for informasjonen, om det viste seg at dette stemte, så var hun naturligvis takknemlig for å ha fått vite hvem mannen sin egentlig var! Hun visste det ikke fra før nei. Anonymkode: a1f3d...1ab Det er vel heller DU som sliter kraftlig med å lese. Det står ikke noe om at om det viste seg at dette stemte. Anonymkode: e9cdc...652 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #42 Skrevet 15. desember 2017 55 minutter siden, AnonymBruker said: Hun takket deg? Skal si dette var en merkelig reaksjon fra en kone som 1- får vite at mannen er pedo 2- mannen er utro Eneste reakasjon er: Takk???? Er disse trådene sanne? Anonymkode: e9cdc...652 Så ulike kan msn være. Jeg synes i motsetning til deg at takk var en passende - den beste - responsen fra et fornuftig individ. «Takk for at du lot meg vite slik at jeg slipper å være ført bak lyset IG leve i uvitenhet om min manns bedrag og mørke sider». Hun ble sannsynligvis både sjokkert og forbanna men det er jo på mannen, det er jo ikke noe hun burde rette mot Ts uansett. Hva mener du er en naturlig reaksjon? 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå har ikke jeg fått med meg alt i denne situasjonen, men leste den forrige tråden at mannen er anmeldt. Er det da lurt å ringe hans kone? Hun vil vel sikkert finne ut av dette før eller siden. Hvis det blir en sak utav det så blir kanskje hun kalt inn som vitne? Tror du skal overlate til politiet/ etterforskerne å gjøre deres jobb i fred. Anonymkode: b524d...f8e Om saken henlegges - og det gjøres ofte tross dokumenterte bevis, pga kapasitet, noe som i seg selv er skandaløst - er det null problem å holde en anmeldelse hemmelig for ektefelle. Til og med om den ikke henlegges men etterforskes, kan det ta vinter, vår og år før en ektefelle får vite (ved dom og soning?). Synes Ts gjorde det rette, enten hensikten var å varsle kona så hun kunne vite eller det var for å ødelegge - stikke kjepper i hjulene - for denne fyren som opplagt bedriver grooming av mindreårige, som er straffbart. Anonymkode: 7e600...f91 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #43 Skrevet 15. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vel heller DU som sliter kraftlig med å lese. Det står ikke noe om at om det viste seg at dette stemte. Anonymkode: e9cdc...652 Men at det stemte vet Ts, og hvilke bevis som finnes, men kona må jo få ta forbehold og sjekke det. Forandrer jo ikke poenget Anonymkode: 7e600...f91
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #44 Skrevet 15. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rapportert! Anonymkode: ed89f...ac4 For hva? Heller innlegg som dette under som bør rapporteres, som forherliger lovbrudd. 22 minutter siden, Axl Rose skrev: Det skal ikke kalles likt nei. Pedofile tenner helst på barn. Ikke tenåringer. Det er ikke så jævla ekkelt å tenne på 15 åringer siden mange av de ser voksne ut og har kvinnelige former, men det er ikke lov å ha sex med de. 16 åringer er lovlig og det er ikke så stor forskjell på 15-16 åringer når det gjelder utseendet. Pedofile og de som har ulovlig sex er ekle mennesker. Anonymkode: a1f3d...1ab 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #45 Skrevet 15. desember 2017 Nå er min datter under den seksuelle lavalderen. Så ikke noe lovlig her nei. Anonymkode: e3391...87e 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #46 Skrevet 15. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ulike kan msn være. Jeg synes i motsetning til deg at takk var en passende - den beste - responsen fra et fornuftig individ. «Takk for at du lot meg vite slik at jeg slipper å være ført bak lyset IG leve i uvitenhet om min manns bedrag og mørke sider». Hun ble sannsynligvis både sjokkert og forbanna men det er jo på mannen, det er jo ikke noe hun burde rette mot Ts uansett. Hva mener du er en naturlig reaksjon? Om saken henlegges - og det gjøres ofte tross dokumenterte bevis, pga kapasitet, noe som i seg selv er skandaløst - er det null problem å holde en anmeldelse hemmelig for ektefelle. Til og med om den ikke henlegges men etterforskes, kan det ta vinter, vår og år før en ektefelle får vite (ved dom og soning?). Synes Ts gjorde det rette, enten hensikten var å varsle kona så hun kunne vite eller det var for å ødelegge - stikke kjepper i hjulene - for denne fyren som opplagt bedriver grooming av mindreårige, som er straffbart. Anonymkode: 7e600...f91 Helt enig! Ingen tvil om at ts gjorde det riktige, og såklart ble kona takknemmlig for å få vite at mannen var utro og attpå til med et barn! Ingen fortjener å bli ført bak lyset av en man elsker! Om kona tviler så vil hun uansett få bevisene i en rettsak, og alle normale mennesker forstår at dette er noe man varsler om! Dere som ikke syntes det: Hvis dere hadde sett datteren deres blitt voldtatt av en gift nabo, hadde dere ikke sagt fra til kona hans kanskje? Såklart hadde alle gjort det! Anonymkode: a1f3d...1ab 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #47 Skrevet 15. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men at det stemte vet Ts, og hvilke bevis som finnes, men kona må jo få ta forbehold og sjekke det. Forandrer jo ikke poenget Anonymkode: 7e600...f91 Javel Synes bare det er merkelig at her kommer en ts og starter en tråd hvor hun sier hun tok kontakt med en dame og fortalte henne at hennes mann har hatt et seksuelt forhold med hennes 15 år gamle datter og dama takker og sier: hun er takknemlig for informasjonen og at informasjonen stemmer. " Hvor skrev jeg at eneste reaksjonen hennes var takk ? Nei det var det ikke, hun sa hun var takknemlig for informasjonen om dette stemte. " Er jeg virkelig den eneste som synes denne tråden er rar? Anonymkode: e9cdc...652 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #48 Skrevet 15. desember 2017 En kone som vet mannen er pedo og takker for en info hun allerede har? Anonymkode: e9cdc...652 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #49 Skrevet 15. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker said: Men at det stemte vet Ts, og hvilke bevis som finnes, men kona må jo få ta forbehold og sjekke det. Forandrer jo ikke poenget Anonymkode: 7e600...f91 Det står at kona allerede visste at dette stemte. Anonymkode: 7e35a...ce9 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #50 Skrevet 15. desember 2017 Hun viste ingenting før jeg ringte, hvorfor skriver du at hun skulle ha visst noe fra før ? Har egentlig ikke noe behov for å skrive hele samtalen her inne. Var bare ok å høre at hun takket for informasjonen, at hun syntes det var ok å høre om hennes mann var utro istedet for å ikke ane noe. Anonymkode: e3391...87e 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #51 Skrevet 15. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står at kona allerede visste at dette stemte. Anonymkode: 7e35a...ce9 Hvor ? Anonymkode: e3391...87e 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #52 Skrevet 15. desember 2017 Glemte en komma kanskje Anonymkode: e3391...87e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #53 Skrevet 15. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det står at kona allerede visste at dette stemte. Anonymkode: 7e35a...ce9 Det sto at hun var takknemlig for informasjonen OM dette stemte. Anonymkode: c6c34...db0 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #54 Skrevet 15. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det sto at hun var takknemlig for informasjonen OM dette stemte. Anonymkode: c6c34...db0 Nei, det sto det ikke. Anonymkode: 7e35a...ce9 1
Trolltunge Skrevet 15. desember 2017 #55 Skrevet 15. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun takket deg? Skal si dette var en merkelig reaksjon fra en kone som 1- får vite at mannen er pedo 2- mannen er utro Eneste reakasjon er: Takk???? Er disse trådene sanne? Anonymkode: e9cdc...652 Jeg hadde også takket dersom noen hadde fortalt meg - troverdig - at min mann var utro. Det hadde gjort vondt som fy..., men jeg hadde likevel vært takknemlig ovenfor den som gjorde meg den tjenesten å opplyse meg om det. Bedre å vite enn å leve i uvitenhet med en drittsekk! 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #57 Skrevet 15. desember 2017 Ja OM dette stemte, for akkurat nå har hun kun mine ord og ikke annen bevis. Anonymkode: e3391...87e 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #58 Skrevet 15. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja OM dette stemte, for akkurat nå har hun kun mine ord og ikke annen bevis. Anonymkode: e3391...87e Nå får dere gi dere. Dersom det skulle handle om en OM her er hele setningen og ordleggingen feil. Anonymkode: e9cdc...652 3
Gjest Axl Rose Skrevet 15. desember 2017 #59 Skrevet 15. desember 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: For hva? Heller innlegg som dette under som bør rapporteres, som forherliger lovbrudd. Anonymkode: a1f3d...1ab Selv om du er uenig så er det ikke lovbrudd
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #60 Skrevet 15. desember 2017 Vet du hva, hva i alle dager ! Er det slik du svarer noen midt oppi en krise ! Eier du ikke empati ? La være å kommentere. Har null behov for din mening. Anonymkode: e3391...87e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå