Gå til innhold

Jeg ringte kona hans

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå får dere gi dere. Dersom det skulle handle om en OM her er hele setningen og ordleggingen feil. 

Anonymkode: e9cdc...652

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får huske å presisere DET når du starter neste fantasitråd...

Anonymkode: 7e35a...ce9

Neimen HERREGUD så mye hakking på og feiltolkninger av hovedinnlegg skal man lete lenge ettter. Jeeeez! Slutt å skyld på TS for at dere ikke klarer å lese og forstå innlegget ordentlig da, mennesker. :scorpis:

Skjønner ikke hva som gjør at dere tror det er fantasitråd heller, tatt i betraktning tidligere innlegg om dette. 

Anonymkode: 77f9e...1f8

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Gjest Axl Rose
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kone som vet mannen er pedo og takker for en info hun allerede har? 

Ingen pedo det er snakk om i denne tråden. Blir som om jeg skal kalle heterofile for homofile, bare for jeg har lyst. 

Skrevet
11 minutter siden, Minitroll skrev:

Er den andre tråden slettet?

Vet ikke, har ikke sett etter de nylig. 2 andre tråder.

Anonymkode: e3391...87e

Skrevet

Jeg hadde også takket deg. Bra det er en del fornuftige mennesker igjen i verden. 

Anonymkode: b0530...9d6

• Liker 7
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det sto det ikke.

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvor skrev jeg at eneste reaksjonen hennes var takk ?  Nei det var det ikke, hun sa hun var takknemlig for informasjonen om dette stemte.

Hun kan kreve at mannen viser epost og mobil. Er nok bevis der og om han har slettet alt så har jeg og politet nok av konkrete bevis. Så hun får nok vite at alt er 100 % sånt.

Anonymkode: c6c34...db0

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Axl Rose said:

Selv om du er uenig så er det ikke lovbrudd:kyss2:

Han drev med grooming på en 15-åring. Seksuell lavalder i Norge er 16 år.

https://snl.no/seksuell_lavalder

• Liker 6
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det men det jeg vil banke inn i hodene deres er at det er ikke pedofili!!

Jeg trodde du mente det jeg skrev var lovbrudd:fnise:

Endret av Axl Rose
Skrevet

Er mulig å lage ny tråd for definisjon diskusjon. 

Pedofil eller hebofil, samme det. Kun en forferdelig person tar kontakt med en tenåring på nettet og ikke bare er utro men KJØPER sex av en 15 åring. 

Og kona er hjemme clueless.

Sakene er anmeldt, og jeg har skaffet min datter hjelp. For det trenger hun.

• Liker 10
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor skrev jeg at eneste reaksjonen hennes var takk ?  Nei det var det ikke, hun sa hun var takknemlig for informasjonen om dette stemte.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følte du deg truffet eller? 

Anonymkode: a1f3d...1ab

Snakk om barnslig kommentar. Retorikken din er på nivå med en sjimpanse, gratulerer til dagens mest idiotiske kommentar. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Axl Rose skrev:

Ingen pedo det er snakk om i denne tråden. Blir som om jeg skal kalle heterofile for homofile, bare for jeg har lyst. 

En 15 åring er et BARN! Det er ekkelt og sjokkerende hvordan du prøver å forsvare dette og forherlige det med at femten åringer har fått former osv og liksom akseptere at menn i 40-50-60 årene tar kontakt med så unge jenter fordi det liksom er forskjell på begrepene for 11 åringer og 15 åringer. Herregud, en 15 åring er fortsatt et barn og selv om hun så hadde vært 17 er det ufyselig at en gammel mann, og attpåtil en gammel gift mann prøver å få en seksuell affære med hun! 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må fortsatt sette deg inn i definisjonen av pedofili, 15 åringer inngår såvisst ikke i den kategorien. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En 15 åring er et BARN! Det er ekkelt og sjokkerende hvordan du prøver å forsvare dette og forherlige det med at femten åringer har fått former osv og liksom akseptere at menn i 40-50-60 årene tar kontakt med så unge jenter fordi det liksom er forskjell på begrepene for 11 åringer og 15 åringer. Herregud, en 15 åring er fortsatt et barn og selv om hun så hadde vært 17 er det ufyselig at en gammel mann, og attpåtil en gammel gift mann prøver å få en seksuell affære med hun! 

At det er ekkelt, jævlig og ynkelig gjør det fortsatt ikke til pedofili. Herregud, folk nå til dags har faen ikke peiling på betydningen av termer lenger. 

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som har sagt at det er greit! Men det er JAGGU forskjell på å tenne på en 16-åring med kvinnelige former, og på et småbarn. Man skal ikke akseptere at 60-åringer går etter 15-åringer, og jeg synes også at godt voksne menn som ligger med jenter under 18 er ufyselig og skammelig, men du må da klare å se at det er forskjell likevel på dét og å ha sex med små barn. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som forherliger eller aksepterer verken det ene eller det andre i denne tråden, men mannen er ikke pedofil, og det er slett ikke sikkert det er noe galt med femtenåringen som hun må snakke med noen om.

Anonymkode: aa12a...f47

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forsvarer ikke sex med mindreårige. Les hva jeg skriver for faen. For vanskelig eller? Jeg er drittlei tullinger som bare sier det er pedofili for de vil. Dere forstår ikke en dritt. Jeg hater pedofili så mye at jeg spyr av det. Overgrep mot små barn. Det er for jævlig. 15 åring er tenåring/ungdom.

Skrevet

Årets mamma! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er jeg virkelig den eneste som synes denne tråden er rar?

Nei.

Og må få støtte Axl Rose i at dette har ingenting med pedofili å gjøre, dere som drar det inn vet ikke hva pedofili er.

Anonymkode: 23943...369

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såpass skjønte alle. 

Man pleier ikke å være uforskammet for informasjon man ikke hadde funnet ut av på egenhånd. 

Anonymkode: 7247e...ee6

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pek på hvor jeg tar feil, er du snill.

Det har jeg allerede gjort, i setningen du uthevet. Men et hint er  ordet «om». 

Anonymkode: 63dcc...caa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...