AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 Meg med tenåringen som var i kontakt med eldre menn på nettet. Fant den ene! Mobil nr hans var overalt på oversikten fra min datters mobil. Sjekket 1881 og fant ut at han har kone på samme addresse. Kjapt FB søk så fant jeg stakkars damen. Etter selv ha opplevd utroskap så tenkte jeg mye fram og tilbake om ikke hun fortjente å vite hvilken person hun deler livet med. Ringte henne i dag og fortalte henne at hennes mann var utro med en 15 åring. Hun takker meg flere ganger, så nå angrer jeg ihvertfall ikke på avgjørelsen. Stakkars kvinne ! Nå kan hun selv avgjøre om denne mannen er noe å satse videre på. Anonymkode: e3391...87e 40
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Flott! Semipedoer har ingen sympati her. Anonymkode: 1b6af...1c2 26
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg med tenåringen som var i kontakt med eldre menn på nettet. Fant den ene! Mobil nr hans var overalt på oversikten fra min datters mobil. Sjekket 1881 og fant ut at han har kone på samme addresse. Kjapt FB søk så fant jeg stakkars damen. Etter selv ha opplevd utroskap så tenkte jeg mye fram og tilbake om ikke hun fortjente å vite hvilken person hun deler livet med. Ringte henne i dag og fortalte henne at hennes mann var utro med en 15 åring. Hun takker meg flere ganger, så nå angrer jeg ihvertfall ikke på avgjørelsen. Stakkars kvinne ! Nå kan hun selv avgjøre om denne mannen er noe å satse videre på.Anonymkode: e3391...87e Nå har ikke jeg fått med meg alt i denne situasjonen, men leste den forrige tråden at mannen er anmeldt. Er det da lurt å ringe hans kone? Hun vil vel sikkert finne ut av dette før eller siden. Hvis det blir en sak utav det så blir kanskje hun kalt inn som vitne? Tror du skal overlate til politiet/ etterforskerne å gjøre deres jobb i fred. Anonymkode: b524d...f8e 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har ikke jeg fått med meg alt i denne situasjonen, men leste den forrige tråden at mannen er anmeldt. Er det da lurt å ringe hans kone? Hun vil vel sikkert finne ut av dette før eller siden. Hvis det blir en sak utav det så blir kanskje hun kalt inn som vitne? Tror du skal overlate til politiet/ etterforskerne å gjøre deres jobb i fred. Anonymkode: b524d...f8e Jeg syns hun har all rett til å vite det nå, hun er ikke vitne i saken nei. Undersøkte om hun ble involvert før jeg ringte. Anonymkode: e3391...87e 14
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg med tenåringen som var i kontakt med eldre menn på nettet. Fant den ene! Mobil nr hans var overalt på oversikten fra min datters mobil. Sjekket 1881 og fant ut at han har kone på samme addresse. Kjapt FB søk så fant jeg stakkars damen. Etter selv ha opplevd utroskap så tenkte jeg mye fram og tilbake om ikke hun fortjente å vite hvilken person hun deler livet med. Ringte henne i dag og fortalte henne at hennes mann var utro med en 15 åring. Hun takker meg flere ganger, så nå angrer jeg ihvertfall ikke på avgjørelsen. Stakkars kvinne ! Nå kan hun selv avgjøre om denne mannen er noe å satse videre på. Anonymkode: e3391...87e Hun takket deg? Skal si dette var en merkelig reaksjon fra en kone som 1- får vite at mannen er pedo 2- mannen er utro Eneste reakasjon er: Takk???? Er disse trådene sanne? Anonymkode: e9cdc...652 13
Gjest Axl Rose Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 (endret) Ok. Hvorfor skal vi vite dette. Endret 15. desember 2017 av Axl Rose
Raven Emerald Skrevet 15. desember 2017 #8 Skrevet 15. desember 2017 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Raven Emerald, mod.
Eustoma Skrevet 15. desember 2017 #10 Skrevet 15. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun takket deg? Skal si dette var en merkelig reaksjon fra en kone som 1- får vite at mannen er pedo 2- mannen er utro Eneste reakasjon er: Takk???? Er disse trådene sanne? Anonymkode: e9cdc...652 Takket sikkert for at hun fikk beskjed 22
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #11 Skrevet 15. desember 2017 Akkurat nå, Eustoma skrev: Takket sikkert for at hun fikk beskjed Såpass skjønte alle. Anonymkode: e9cdc...652 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #12 Skrevet 15. desember 2017 Hvor skrev jeg at eneste reaksjonen hennes var takk ? Nei det var det ikke, hun sa hun var takknemlig for informasjonen om dette stemte. Hun kan kreve at mannen viser epost og mobil. Er nok bevis der og om han har slettet alt så har jeg og politet nok av konkrete bevis. Så hun får nok vite at alt er 100 % sånt. Anonymkode: e3391...87e 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #13 Skrevet 15. desember 2017 Veldig bra! Du gjorde absolutt det riktige! Kona fortjener såklart å få vite at mannen holder på sånn, og siden rettssystemet vårt ikke alltid følger opp saker som de skal, så fortjener mannen å straffes ved å miste sin kone også. Jeg ville gjort det samme! Godt gjort av deg ts Og lykke til med datteren din fremover, ikke kjeft, men forklar at dette er farlig. Vis gjerne episoder av Forsvunnet eller andre dokumentarer om unge jenter som har blitt kidnappet av menn fra nettet osv så hun skjønner alvoret. Anonymkode: a1f3d...1ab 11
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #14 Skrevet 15. desember 2017 6 minutter siden, Axl Rose skrev: Ok. Hvorfor skal vi vite dette. Følte du deg truffet eller? Anonymkode: a1f3d...1ab 9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #15 Skrevet 15. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor skrev jeg at eneste reaksjonen hennes var takk ? Nei det var det ikke, hun sa hun var takknemlig for informasjonen om dette stemte. Hun kan kreve at mannen viser epost og mobil. Er nok bevis der og om han har slettet alt så har jeg og politet nok av konkrete bevis. Så hun får nok vite at alt er 100 % sånt. Anonymkode: e3391...87e Hun visste mannen var pedo? ååååkay Anonymkode: e9cdc...652 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #16 Skrevet 15. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns hun har all rett til å vite det nå, hun er ikke vitne i saken nei. Undersøkte om hun ble involvert før jeg ringte. Anonymkode: e3391...87e Har de barn? Anonymkode: cd9cf...968
Gjest Axl Rose Skrevet 15. desember 2017 #17 Skrevet 15. desember 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følte du deg truffet eller? Anonymkode: a1f3d...1ab Nei skulle jeg det? Så må dere slutte å misbruke ordet pedofil. Lær dere hva det er for noe. Endret 15. desember 2017 av Axl Rose
Raven Emerald Skrevet 15. desember 2017 #18 Skrevet 15. desember 2017 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #19 Skrevet 15. desember 2017 Å ringe konen for ren og skjær hevn synes jeg lite om. Tror overhodet ikke du ringte denne damen fordi du syntes synd på henne, du ville hevne deg på mannen hennes. La nå politiet ta over!! Anonymkode: cd9cf...968 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #20 Skrevet 15. desember 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun takket deg? Skal si dette var en merkelig reaksjon fra en kone som 1- får vite at mannen er pedo 2- mannen er utro Eneste reakasjon er: Takk???? Er disse trådene sanne? Anonymkode: e9cdc...652 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun visste mannen var pedo? ååååkay Anonymkode: e9cdc...652 Sliter du så kraftig med å lese eller? Konen takket for at ts tok kontakt og fortalte om at han var utro, og takket for informasjonen, om det viste seg at dette stemte, så var hun naturligvis takknemlig for å ha fått vite hvem mannen sin egentlig var! Hun visste det ikke fra før nei. Anonymkode: a1f3d...1ab 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå