Gå til innhold

Jeg har lyst på en litt stor dildo. Sur mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ligger og shopper div som jeg skal overraske mannen med. For min egen del kunne jeg godt tenkt meg en litt større dildo enn vibratoren jeg har fra før, som er 13 cm i diameter. Er det sjans for at han vil mislike det? At han blir redd for at jeg blir for vid, eller noe? 

Anonymkode: 51503...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke se noe god grunn til at han skulle bli sur for at du skaffer deg en dildo du kan nyte skikkelig! Han må jo unne deg det tenker jeg :) Er også mange menn som tenner på å bruke svær dildo på dama si å se hun nyte på en helt annen måte enn hva de vanligvis ser når de knuller hun med en liten/mindre penis, typen min er en av de som elsker å bruke stor dildo på meg en gang i blandt

Anonymkode: aed37...00c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 cm i diameter?!? Det blir nesten 41 cm i omkrets. Er ikke det stort nok?!? Det er større en hodeomkretsen på en gjennomsnittlig nyfødt ...

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære elsker å bruke store dildoer på meg, jo større jo bedre vistnok :P 
Men jeg syns det er noe man kanskje bør snakke om, før man bruker mye penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Thyra skrev:

13 cm i diameter?!? Det blir nesten 41 cm i omkrets. Er ikke det stort nok?!? Det er større en hodeomkretsen på en gjennomsnittlig nyfødt ...

Diameter, radius eller omkrets, er det så nøye? 

Tipper det er 13 cm i omkrets. Det virker mer fornøyelig :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Jeg kan bare snakke for meg selv: Jeg synes store dildoer og fisting er kjempeopphissende. Jeg får ikke komplekser av store dildoer, det er bare deilig. Jeg mener dessuten at man eier sin egen seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir nok furten fordi den er større enn hans lille.

Anonymkode: 9e3ba...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke at han føler seg utilstrekkelig?

Penis størrelse er den ene tingen dere må være litt forsiktige med. Så kan dere godt himle med øynene og be vedkommende bli tryggere på seg selv. Men for å være ærlig tenker vi menn det samme med kvinner og deres issues, men vi forventes å være empatiske og forståelsesfulle. 

Anonymkode: 27b47...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner du ikke at han føler seg utilstrekkelig?

Penis størrelse er den ene tingen dere må være litt forsiktige med. Så kan dere godt himle med øynene og be vedkommende bli tryggere på seg selv. Men for å være ærlig tenker vi menn det samme med kvinner og deres issues, men vi forventes å være empatiske og forståelsesfulle. 

Anonymkode: 27b47...0b1

Snakk for deg selv, ikke for alle menn. Det er et fåtall menn som lider under slike mindreverdighetskomplekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde problemer med å få orgasme ved vanlig penetrering så jeg kjøpte med en slik fleshlight. Når jeg brukte den når kona og jeg hadde sex, kom jeg veldig raskt. Hun ble dritsur og forlangte at jeg skulle kvitte meg med denne fleshlighten. Hun fikk mindreverdighetskomplekser.

Parsex handler om å få hverandre i flytsonen. Finne ut hva som tenner og løfter den andre. Hvordan han/ hun føler mestring og blir en selvsikker og god sexpartner. Å kjøpe en stor dildo kan virke på samme måte som det å kjøpe en fleshlight. Det kan gjøre partneren usikker og på sikt føre til at han/ hun trekker seg unna...vil ikke ha sex. Da kan det være kjørt. Spørs om en dildo er verdt det? Uansett: Ikke spør oss. Spør han!

Anonymkode: 216f6...347

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Alterego666 said:

Snakk for deg selv, ikke for alle menn. Det er et fåtall menn som lider under slike mindreverdighetskomplekser.

Det er veldig mange menn som har disse følelsene i varierende grad. Man kan alltids være større 

Anonymkode: 27b47...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mange menn som har disse følelsene i varierende grad. Man kan alltids være større 

Anonymkode: 27b47...0b1

Da er det mannens selvfølelse som er problemet, ikke størrelse på hverken dildo eller penis. Disse mennene må jobbe med egen selvfølelse, ikke legge resteiksjoner på partners lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Alterego666 said:

Da er det mannens selvfølelse som er problemet, ikke størrelse på hverken dildo eller penis. Disse mennene må jobbe med egen selvfølelse, ikke legge resteiksjoner på partners lyst.

Mener du det samme angående damer også? At de ikke må dempe menns lyster og jobbe med sin selvfølelse? Klarer du ikke ta en kuk i munn pga dårlig selvfølelse så må hun skjerpe seg? 

Anonymkode: 27b47...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du det samme angående damer også? At de ikke må dempe menns lyster og jobbe med sin selvfølelse? Klarer du ikke ta en kuk i munn pga dårlig selvfølelse så må hun skjerpe seg? 

Anonymkode: 27b47...0b1

Nå må vi tenke oss om og ikke blande lyst og selvfølelse her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener du det samme angående damer også? At de ikke må dempe menns lyster og jobbe med sin selvfølelse? Klarer du ikke ta en kuk i munn pga dårlig selvfølelse så må hun skjerpe seg? 

Anonymkode: 27b47...0b1

Nå er det ikke munnen man får orgasme i heller akuratt da. 

Anonymkode: aed37...00c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Alterego666 said:

Nå må vi tenke oss om og ikke blande lyst og selvfølelse her.

Skrev feil. Men holder du kvinner ansvarlige på samme måte som du holder menn ansvarlige for å ikke legge en demper på partners lyst? Hvis dama ikke vil ta den i munnen grunnet lav selvfølelse så må hun skjerpe seg. 

Anonymkode: 27b47...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev feil. Men holder du kvinner ansvarlige på samme måte som du holder menn ansvarlige for å ikke legge en demper på partners lyst? Hvis dama ikke vil ta den i munnen grunnet lav selvfølelse så må hun skjerpe seg. 

Anonymkode: 27b47...0b1

Du leser han veldig feil. 

Det er snakk om onani, egen tilfredsstillelse. Å kjøpe en dildo kan ikke sidestilles med å presse noen til deep throat. Det er jo to vidt forskjellige ting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bortebra said:

Du leser han veldig feil. 

Det er snakk om onani, egen tilfredsstillelse. Å kjøpe en dildo kan ikke sidestilles med å presse noen til deep throat. Det er jo to vidt forskjellige ting. 

Tja. Det var snakk om at mannen ikke skal legge en demper på damas lyster fordi det hun gjør påvirker hans selvfølelse. Selvsagt fant jeg et eksempel der mannen har lyst som blir slått ned, fordi dama ikke føler seg vel om han får utløp for lystene. Er regelrett hyklersk å forvente at menn skal ta seg sammen og ha bedre selvfølelse, men ikke kreve det samme av kvinner. 

Anonymkode: 27b47...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Det var snakk om at mannen ikke skal legge en demper på damas lyster fordi det hun gjør påvirker hans selvfølelse. Selvsagt fant jeg et eksempel der mannen har lyst som blir slått ned, fordi dama ikke føler seg vel om han får utløp for lystene. Er regelrett hyklersk å forvente at menn skal ta seg sammen og ha bedre selvfølelse, men ikke kreve det samme av kvinner. 

Anonymkode: 27b47...0b1

Du kan fortsatt ikke sammenligne de to tingene. Deepthroat og suging kan være fysisk smertefullt og ubehagelig for kvinnen , en dildo i vagina skader ikke mannen på noe måte. 

Anonymkode: aed37...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...