Gjest Mysticgirl Skrevet 17. desember 2017 #41 Skrevet 17. desember 2017 15 minutter siden, Brannslangen skrev: OK. Hadde du hatt lyst til å få et bilde av penisen min på melding? Om den ligner på nicknavnet ditt, så tror jeg at jeg står over
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #42 Skrevet 17. desember 2017 På Saturday, December 16, 2017 den 21.43, duplexx skrev: Begynner navnet hans på H?? Det gjorde eksen min og. Han tok helt av da han kom, veldig merkelig. Virka orgasmen ekstrem? Anonymkode: 471f0...b51
Gjest Axl Rose Skrevet 17. desember 2017 #43 Skrevet 17. desember 2017 Varierer vel fra person til person? Jeg får mer rykninger enn skjelving, men det er ikke unormalt å skjelve.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #44 Skrevet 17. desember 2017 Personlig begynner jeg å tale i tunger. Anonymkode: d3b78...9e9
duplexx Skrevet 17. desember 2017 #45 Skrevet 17. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virka orgasmen ekstrem? Anonymkode: 471f0...b51 Hmmm ja. Han var ganske intens. Ikke noe negativt eller noe! Men veldig uvant. Veldig veldig intenst, han kom med hele seg, og kastet seg litt bakover og ristet og visste liksom ikke hvor han skulle gjøre av seg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #46 Skrevet 18. desember 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det begynner ikke på H Det var fullstendig uvant for meg, hadde aldri sett noe lignende før! Men det er kjekt å høre at han nyter det så mye! Anonymkode: 37fbe...f11 Hva skjer, skjelver, rister å vrir han seg sykt mye? Stønner han også og skjer det hele tiden eller kun når han får orgasme? Anonymkode: 471f0...b51
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #47 Skrevet 18. desember 2017 20 timer siden, Inkognito A skrev: Det hender jeg rister og brøler som et skadeskutt dyr. Damene digger det, så det er utelukkende en god ting. Handler om at jeg får sterke orgasmer, men også at jeg slipper meg løs og glemmer tid og sted. Digg at gutter også kan Anonymkode: 471f0...b51 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #48 Skrevet 18. desember 2017 8 timer siden, duplexx skrev: Hmmm ja. Han var ganske intens. Ikke noe negativt eller noe! Men veldig uvant. Veldig veldig intenst, han kom med hele seg, og kastet seg litt bakover og ristet og visste liksom ikke hvor han skulle gjøre av seg. Høres herlig ut det. Gjorde du no spes med han? Stønnet han også like intenst? Skjer det hver gang han får orgasme? Anonymkode: 471f0...b51
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #49 Skrevet 19. desember 2017 På Friday, December 15, 2017 den 7.23, Katten.2.0 skrev: Får selv fullkroppsorgasmer. Om hun f.eks. rir meg gjennom dem, så får jeg såpass kraftige rykninger at jeg må holde fast i henne for å ikke skade oss. Virker til å være relativt uvanlig basert på reaksjonene til partnerne mine. Virker som du kan mer om sex og nytelse enn mange her. Er det egentlig noen grense på hvor harde orgasmer en mann eller kvinne kan få? Hørt noe om at hvis en mann hvirkelig har løst orgasme koden, da overgår mannens orgasme alt i denne verden? Er det derfor noen menn blir som gale, stønner, rister og vrir seg? Hører også om mange ulike orgasmer hos menn også og ulike nivåer. Er det virkelig menn som får multiorgasmer? Er det da noen grenser på hvor mange orgasmer han kan få? Også hørt om orgasme uten å sprute, hvordan går det til og er det deiligere enn vanlig orgasme? Anal orgasme, hva er det, går det for gutten i rumpa? Er det da enn opplever å få innvendig orgasme, eller kroppsorgasme? Hva er det forresten? Anonymkode: 471f0...b51
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #50 Skrevet 21. desember 2017 Typen min er en slik gutt, han blir helt vill. Han stønner vilt hele tiden og ristet og vrir seg som en orm og får kramper når han fikk orgasme. Vi er homofile. Anonymkode: 471f0...b51
s0la Skrevet 21. desember 2017 #51 Skrevet 21. desember 2017 Min rister og skjelver når han kommer. Har ikke tenkt over det! Som regel skjer det ved BJ eller når jeg rir.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #52 Skrevet 21. desember 2017 1 time siden, s0la skrev: Min rister og skjelver når han kommer. Har ikke tenkt over det! Som regel skjer det ved BJ eller når jeg rir. Rister han mer enn deg? Anonymkode: 471f0...b51
s0la Skrevet 21. desember 2017 #53 Skrevet 21. desember 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Rister han mer enn deg? Anonymkode: 471f0...b51 Definitivt. Jeg rister ikke! Det er sykt godt, men kroppen min reagerer tydeligvis ikke sånn. Han trodde først jeg aldri fikk orgasme fordi jeg ikke ristet i kroppen, men jeg har mer lyder, jeg. Har aldri tenkt på det før han sa det, men er vant til å ikke reagere sånn på orgasmer. Vi er forskjellige der! Kan ikke tvinge seg til det heller, blir jo unaturlig.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #54 Skrevet 21. desember 2017 Elsker menn som lager lyd i senga. Anonymkode: 921de...08c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå