Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:00 - 14:30 ×

Han rister

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min nye partner skjelver/rister/vrir seg veldig når han får orgasme. Er dette veldig vanlig? Dette høres kanskje helt tullete ut, men jeg lurer virkelig.. Har kun hatt to partnere tidligere, og de var ganske "rolige", jeg kunne se at de nøt, men var ingen spesielle bevegelser. Litt rykninger og stønning.

Anonymkode: 37fbe...f11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri opplevd og jeg har hatt 12 partnere.

Anonymkode: 40a6d...4ef

Skrevet

Hatt en partner som var sånn ja. Ble litt satt ut første gangen men det var jo bare deilig å se at han fikk så heftig kroppsorgasme! Nøt det og følte meg stolt og overlykkelig av å se det de andre gangene :)

Anonymkode: 2eaef...5b4

• Liker 4
Skrevet

Det er fint å se. Opplever det ofte med kjæresten.

Anonymkode: 2ed42...3c4

Skrevet

Takk for svar! 

Ser nå at det ikke er helt "unormalt" :) får bare være positiv til det! Har blitt litt satt ut de første gangene, men venner meg nok til det rimelig kjapt 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min nye partner skjelver/rister/vrir seg veldig når han får orgasme. Er dette veldig vanlig? Dette høres kanskje helt tullete ut, men jeg lurer virkelig.. Har kun hatt to partnere tidligere, og de var ganske "rolige", jeg kunne se at de nøt, men var ingen spesielle bevegelser. Litt rykninger og stønning.

Helt normalt sier jeg.

Anonymkode: c4f85...ea9

Skrevet

Det er så hott da :alice:

• Liker 8
Skrevet

Aldri opplevd selv, men tror ikke det er så unormalt :fnise:

Anonymkode: 2cc58...bac

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er hot! Litt misunnelig. Han jeg driver med gjør ingen verdens ting når han kommer. Hadde det ikke vært fordi det plutselig blir ekstra vått der nede hadde jeg ikke fått med meg at han kom. :(

Anonymkode: 47061...06e

• Liker 6
Skrevet

Min FF rister og skjelver, nesten så han svimer av. Jeg har aldri opplevd dette før, med noen, utrolig turn on. 

Anonymkode: 064b0...683

• Liker 11
Skrevet

Du skal være stolt! Er selv mann og får de samme kraftige skjelvingene kun når jeg er kjempefornøyd med hun jeg er sammen med. Det betyr toppen av nytelse og at han er veldig fornøyd med deg! ;)

Anonymkode: 126bc...fef

• Liker 7
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres herlig ut syns jeg. Tar det som et tegn på at han nyter å at du gir han utrolig kraftig orgasme. 

Anonymkode: 471f0...b51

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min FF rister og skjelver, nesten så han svimer av. Jeg har aldri opplevd dette før, med noen, utrolig turn on. 

Hva gjør du med han for at han kommer så hardt?

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hatt en partner som var sånn ja. Ble litt satt ut første gangen men det var jo bare deilig å se at han fikk så heftig kroppsorgasme! Nøt det og følte meg stolt og overlykkelig av å se det de andre gangene :)

Anonymkode: 2eaef...5b4

Gjorde du noe spes for at han kom så hardt?

Skrevet

Kjenner meg igjen der. Kommer kraftig selv. Men basert på reaksjonene jeg har fått, er det ikke sånn veldig vanlig. Jeg gir f.... deilig er det uansett. :nigo:

Skrevet

Får selv fullkroppsorgasmer. Om hun f.eks. rir meg gjennom dem, så får jeg såpass kraftige rykninger at jeg må holde fast i henne for å ikke skade oss.

Virker til å være relativt uvanlig basert på reaksjonene til partnerne mine.

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Får selv fullkroppsorgasmer. Om hun f.eks. rir meg gjennom dem, så får jeg såpass kraftige rykninger at jeg må holde fast i henne for å ikke skade oss.

Virker til å være relativt uvanlig basert på reaksjonene til partnerne mine.

Kult, hva skjer da? Er det mens hun rir og hun har noen ting i rumpa di? Blir det mye stønning, eller klarer du å holde igjen? Ville tro det ble masse stønning når du mister kontrollen over kroppen. 

Anonymkode: 24c5b...b94

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du med han for at han kommer så hardt?

Strapon 

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Kult, hva skjer da? Er det mens hun rir og hun har noen ting i rumpa di? Blir det mye stønning, eller klarer du å holde igjen? Ville tro det ble masse stønning når du mister kontrollen over kroppen. 

Anonymkode: 24c5b...b94

Når hun rir så har jeg ikke kontroll over stimulien lengre, og dermed blir jeg 'tvunget' til å takle nytelse jeg ikke ville taklet på egen hånd. Får jævlig sterke orgasmer med meg på topp/med kontroll òg, men ingenting er som når hun rir meg. Ikke nødvendig med noe i rumpa for å få sterke orgasmer for meg, selv om det ikke er feil en gang i blant.

Når jeg kommer som hardest, så brøler jeg. Lager generelt sett veldig mye lyd i senga.

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg får sånn orgasme. Har også besvimt under orgasmen ved ri’ing/kraftig suging.

Anonymkode: 6bf71...c23

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...