Gå til innhold

Han rister

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg får sånn orgasme. Har også besvimt under orgasmen ved ri’ing/kraftig suging.

Anonymkode: 6bf71...c23

Det har jeg også opplevd at en fyr gjorde. Besvimte rett etterpå jeg hadde sugd han 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Mysticgirl said:

Det har jeg også opplevd at en fyr gjorde. Besvimte rett etterpå jeg hadde sugd han 

Er ikke det teknisk sett voldtekt?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 minutter siden, Brannslangen skrev:

Er ikke det teknisk sett voldtekt?

Vel, han var da våken til han fikk orgasme :fnise:

Skrevet
På Friday, December 15, 2017 den 7.23, Katten.2.0 skrev:

Får selv fullkroppsorgasmer. Om hun f.eks. rir meg gjennom dem, så får jeg såpass kraftige rykninger at jeg må holde fast i henne for å ikke skade oss.

Virker til å være relativt uvanlig basert på reaksjonene til partnerne mine.

Har du spesielt harde orgasmer da tenker jeg? Er kanskje forskjell fra mann til mann, hvor hardt det går for dem?

Hva er fullkroppsorgasme egentlig? Kan både damer og menn få det, eller er det vanligere hos menn?

Anonymkode: 471f0...b51

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg får sånn orgasme. Har også besvimt under orgasmen ved ri’ing/kraftig suging.

Anonymkode: 6bf71...c23

Hvordan oppleves det, er det digg eller skummelt eller ubehagelig?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du spesielt harde orgasmer da tenker jeg? Er kanskje forskjell fra mann til mann, hvor hardt det går for dem?

Hva er fullkroppsorgasme egentlig? Kan både damer og menn få det, eller er det vanligere hos menn?

Tror det er vanligere blant damer enn menn egentlig. Får rykninger og kjenner orgasmen i hele kroppen.

Skrevet
13 minutter siden, heipådegsann skrev:

Tror det er vanligere blant damer enn menn egentlig. Får rykninger og kjenner orgasmen i hele kroppen.

Får du fullkroppsorgasmer? Kommer det flere på rad også? Er du dame eller mann?

Skrevet
19 hours ago, Mysticgirl said:

Vel, han var da våken til han fikk orgasme

Jeg må bare spørre deg... ligner du på hun damen du har som bilde? Helt utrolig søt jente.

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forskjellig fra både mann til mann og kvinne til kvinne. Ifølge mine partnere er jeg blant dem som får hardest orgasme.

Skrevet
11 minutter siden, Brannslangen skrev:

Jeg må bare spørre deg... ligner du på hun damen du har som bilde? Helt utrolig søt jente.

Ja det gjør hun.

Anonymkode: 0fd93...9cb

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det er forskjellig fra både mann til mann og kvinne til kvinne. Ifølge mine partnere er jeg blant dem som får hardest orgasme.

Kult, hva har du gjort for å få så harde orgasmer? Har du alltid hatt det eller blitt heftigere orgasmer med årene?

Får du hardere orgasmer enn damene dine?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kult, hva har du gjort for å få så harde orgasmer? Har du alltid hatt det eller blitt heftigere orgasmer med årene?

Får du hardere orgasmer enn damene dine?

Jeg edger mye og har viet mye tid til å leke med meg selv opp gjennom årene. Kjenner godt til meg selv, har relativt god kontroll osv. Det gjør at jeg kan gjøre mitt for å nyte best ut av sexen og bygger naturlig opp orgasmen min.

Hvem som får heftigst kommer selvfølgelig an på både individuelle forskjeller samt i dagsformen.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det gjør hun.

Hvordan vet du det?

Skrevet
På 2017-12-14 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Min nye partner skjelver/rister/vrir seg veldig når han får orgasme. Er dette veldig vanlig? Dette høres kanskje helt tullete ut, men jeg lurer virkelig.. Har kun hatt to partnere tidligere, og de var ganske "rolige", jeg kunne se at de nøt, men var ingen spesielle bevegelser. Litt rykninger og stønning.

Anonymkode: 37fbe...f11

Begynner navnet hans på H??

Det gjorde eksen min og. Han tok helt av da han kom, veldig merkelig. 

Skrevet
12 timer siden, duplexx skrev:

Begynner navnet hans på H??

Det gjorde eksen min og. Han tok helt av da han kom, veldig merkelig. 

Nei, det begynner ikke på H :) 

Det var fullstendig uvant for meg, hadde aldri sett noe lignende før! Men det er kjekt å høre at han nyter det så mye!

Anonymkode: 37fbe...f11

Gjest Fillerista
Skrevet

Det hender jeg rister og brøler som et skadeskutt dyr. Damene digger det, så det er utelukkende en god ting. Handler om at jeg får sterke orgasmer, men også at jeg slipper meg løs og glemmer tid og sted.

Skrevet
På 16.12.2017 den 15.34, Brannslangen skrev:

Hvordan vet du det?

Fordi jeg har sett henne, vel

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 16.12.2017 den 14.41, Brannslangen skrev:

Haha.... ja jeg ligner faktisk :fnise: Men det er ikke jeg på bilde da :laugh:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 16.12.2017 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Ja det gjør hun.

:laugh:

Skrevet
2 minutter siden, Mysticgirl said:

Haha.... ja jeg ligner faktisk :fnise: Men det er ikke jeg på bilde da

OK. Hadde du hatt lyst til å få et bilde av penisen min på melding?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...