Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #421 Del Skrevet 9. mai 2023 Lurven skrev (24 minutter siden): Så lenge det blir utført av en brasse er jeg med Flott. Da har du en avtale i morgen kl 11.00. Håper det ikke gjør altfor vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #422 Del Skrevet 9. mai 2023 Dette er en seriøs helseklagetråd og vi henstiller til småprat og tøys andre steder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #423 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) . Endret 9. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #424 Del Skrevet 9. mai 2023 God bedring generellt, Lurvetufsen vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mai 2023 #425 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (På 9.5.2023 den 20.15): . Endret 9. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2023 Forfatter #426 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg er pollensnufsete og tung i hodet...og kroppen, men det siste kan komme av naturlig trøtthet også. 🤧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #427 Del Skrevet 27. mai 2023 Pollengreiene slår meg ut. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. mai 2023 #428 Del Skrevet 27. mai 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (På 10.5.2023 den 8.12): Jeg er pollensnufsete og tung i hodet...og kroppen, men det siste kan komme av naturlig trøtthet også. 🤧 . Endret 9. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #429 Del Skrevet 27. mai 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Blir alltid litt snufsete på denne tiden av året sjøl. Men tror ikke det skyldes pollen. Da der er ganske beskjeden spredning her. Skyldes nok heller at jeg kaster klærne så fort solen titter frem Jaha, da har du kanskje gitt deg selv diagnosen og vet hva som hadde hjulpet. Jeg selv fjerner ikke et eneste plagg og sitter i skygge og kjølighet. Herrrrlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. mai 2023 #430 Del Skrevet 27. mai 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (På 27.5.2023 den 12.09): . Endret 9. juni 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2023 Forfatter #431 Del Skrevet 29. mai 2023 Jeg er stort sett vakkert vinterhvit hele sommeren og man overlever slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2023 Forfatter #432 Del Skrevet 5. juni 2023 Hode og nesetung i dag også. Går ikke over før høsten kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 6. juni 2023 #433 Del Skrevet 6. juni 2023 formen har jeg gitt opp..låst fot igjen, menmen..kanskje en sixpack vil hjelpe, tenkte jeg skulle vente til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. juni 2023 #434 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg har et vondt og hovent kne 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars Forfatter #435 Del Skrevet 7. mars Er alle frishe her inne, så er jo det bra, men jeg sliter med frost og hete iført fleece oppe og nede og nesa renner og hodet er tungt; jeg ser frem til å legge meg og kalle alt for kveld rundt meg. Begynte med pollenpiller i forgårs, er det slike bivirkninger på dem da? *syns masse synd på seg selv i dag og det er i grunnen godt - lenge siden nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 8. mars #436 Del Skrevet 8. mars 23 hours ago, Hoppetaujenta said: Er alle frishe her inne, så er jo det bra, men jeg sliter med frost og hete iført fleece oppe og nede og nesa renner og hodet er tungt; jeg ser frem til å legge meg og kalle alt for kveld rundt meg. Begynte med pollenpiller i forgårs, er det slike bivirkninger på dem da? *syns masse synd på seg selv i dag og det er i grunnen godt - lenge siden nå* Du bør flytte hit hvor jeg bor, fordi på øya her er det ingen trær. Island er også sikkert bra sted for pollen allergikere 😁 Location - location - location. Jeg er forøvrig ikke helt frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars Forfatter #437 Del Skrevet 8. mars Jatakk, hadde jeg kunnet og alt lå bra til for det meste, så kunne jeg ha vurdert flytting. God bedring, hvor du nå befinner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 8. mars #438 Del Skrevet 8. mars 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Jatakk, hadde jeg kunnet og alt lå bra til for det meste, så kunne jeg ha vurdert flytting. God bedring, hvor du nå befinner deg. Et øde sted oppi Finnmark. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars Forfatter #439 Del Skrevet 8. mars Å. MYGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 8. mars #440 Del Skrevet 8. mars 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: Å. MYGG! Neida er man ved havet så blåser de vekk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå