Gå til innhold

I dag er jeg muligens ikke helt i form...forumets første helseklagemur ser dagens lys


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon
43 minutter siden, Sphynx skrev:

Jeg tror jeg har fått tannkjøttbetennelse. FØCK det er så dyrt med tannlege!!

Prøv corsodyl gjennom helgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Daryl Dixon skrev:

Prøv corsodyl gjennom helgen 

Skal kjøpes etter jobb, takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sphynx skrev:

Skal kjøpes etter jobb, takk <3

Det funker :) God bedring!

Jeg er sikker på at jeg er på vei til å få influensa. MINST! Vondt i halsen, småfeber, muskelverk, hodepine osv osv osv. SÅNN det var godt å få det ut, nå følte jeg meg mye bedre med en gang 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør så helt for j.... alt klør, klør til blods og ingenting hjelper. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
17 timer siden, Duff skrev:

Jeg klør så helt for j.... alt klør, klør til blods og ingenting hjelper. 

allergimedisin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff

Jeg føler meg elendig. Og våkner av at kroppen sier at "noe" er galt. Kunne selvsagt tatt prednisolon (kortison), men får en så sinnsyk hjertebank av den. Sånn at jeg ikke får sove, puls på 120 og arytmi arytmipå hjertet. Fare for flimmer, hilsen legen.

Så..? Hva da? Klager på KG? 

Dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Neinøff skrev:

allergimedisin?

Har men det er blitt verre etter jeg begynte med de. 

29 minutter siden, Neinøff skrev:

Jeg føler meg elendig. Og våkner av at kroppen sier at "noe" er galt. Kunne selvsagt tatt prednisolon (kortison), men får en så sinnsyk hjertebank av den. Sånn at jeg ikke får sove, puls på 120 og arytmi arytmipå hjertet. Fare for flimmer, hilsen legen.

Så..? Hva da? Klager på KG? 

Dritt!

Prednisolon holder en våken ja og klager på kg er ikke noe som skal undervurderes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
17 minutter siden, Duff skrev:

Har men det er blitt verre etter jeg begynte med de. 

Prednisolon holder en våken ja og klager på kg er ikke noe som skal undervurderes ;)

Kan høres ut som du er allergisk mot noe i dem 😖?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så inni granskauen lei av allergi, kronisk bihulebetennelse og psoriasis. Medisiner fjerner bare toppen av Osberget. Alt er plagsomt og klør hele tiden.. hvorfor hater kroppen min meg? :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Occulta skrev:

Er så inni granskauen lei av allergi, kronisk bihulebetennelse og psoriasis. Medisiner fjerner bare toppen av Osberget. Alt er plagsomt og klør hele tiden.. hvorfor hater kroppen min meg? :bond:

Jeg har andre plager, men føler også at kroppen min hater meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie123 skrev:

Jeg har andre plager, men føler også at kroppen min hater meg.

Uff ja :( jeg skjemmes litt av å si det siden det finnes så mange som har det så uendelig mye verre enn meg. Men det er fortsatt veldig plagsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Occulta skrev:

Uff ja :( jeg skjemmes litt av å si det siden det finnes så mange som har det så uendelig mye verre enn meg. Men det er fortsatt veldig plagsomt...

Du skal ikke skjemmes over å si det. Dine plager er verst for deg og det er ikke riktig å sammenligne seg med andre, det hjelper ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, emilie123 skrev:

Du skal ikke skjemmes over å si det. Dine plager er verst for deg og det er ikke riktig å sammenligne seg med andre, det hjelper ikke deg.

Ja det er sant :) skylder på at mamma røykte under svangerskapet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
6 timer siden, Occulta skrev:

Er så inni granskauen lei av allergi, kronisk bihulebetennelse og psoriasis. Medisiner fjerner bare toppen av Osberget. Alt er plagsomt og klør hele tiden.. hvorfor hater kroppen min meg? :bond:

Vært hos ønh? Du kan få noe som heter Dymista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Neinøff skrev:

Vært hos ønh? Du kan få noe som heter Dymista

Jeg har operert både bihuler, nesemuslinger, septum og polypper... men ble dårlig igjen etter et år. Går på allergimedisin (tabelett og spray) og nasonex daglig. Bruker rinexin og nesehorn etter behov. Medisinen hjelper, hadde ikke klart meg uten, men er aldri helt uten plager. Har prøvd ti forskjellige ting mot psoriasisen, ingenting har hjulpet. 

Hva er dymista? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også plaget av allergi! Ble superforkjøla under påsken med heftig bihulebetennelse, men øynene klør og renner, nyser og fortsatt tett. Så mistenker allergi, bruker bli litt eller mer plaget hvert år. Tar nesespray mot allergi og allergitablett, men ikke så mye bedre. Og blir trøtt.

 

:bond: 

 

ps. født med ganespalte så mye bihuler og ØNH er litt trangere og mer komplisert enn vanlig. Får lett bihulebetennelse og/eller ørebetennelse... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
4 timer siden, Occulta skrev:

Jeg har operert både bihuler, nesemuslinger, septum og polypper... men ble dårlig igjen etter et år. Går på allergimedisin (tabelett og spray) og nasonex daglig. Bruker rinexin og nesehorn etter behov. Medisinen hjelper, hadde ikke klart meg uten, men er aldri helt uten plager. Har prøvd ti forskjellige ting mot psoriasisen, ingenting har hjulpet. 

Hva er dymista? 

En nesespray, iflg leger jeg har snakket med den nesesprayen som virker best for folk som sliter med bihulene/helårsallergi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
4 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Er også plaget av allergi! Ble superforkjøla under påsken med heftig bihulebetennelse, men øynene klør og renner, nyser og fortsatt tett. Så mistenker allergi, bruker bli litt eller mer plaget hvert år. Tar nesespray mot allergi og allergitablett, men ikke så mye bedre. Og blir trøtt.

 

:bond: 

 

ps. født med ganespalte så mye bihuler og ØNH er litt trangere og mer komplisert enn vanlig. Får lett bihulebetennelse og/eller ørebetennelse... 

Kjedelig :( Sliter med allergi jeg og. Men helårs, siden det ikke kun er pollen, men også mat og støv/midd. 

Går på aerius, men den inneholder mais og jeg er ironisk nok allergisk mot mais så vet ikke hvor lurt det er, jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...