Gå til innhold

Jomfru Mann Turn off?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Cbunke90z skrev:

Ja de fleste tenner absolutt på selvtilit, men en annen venn hadde sex for første gang som 25, og han var bestandig trygg på seg selv, bestandig respektfull med klare intensjoner men litt lav, 167 og veldig tynn. Hadde masse venniner men ingen som ville ta steget videre med han. Og han er the confident gentleman i gruppa, men var ikke før han bulket ut og dama flyttet hit pga skole at noen var interessert. Han måtte slette snapchat for tidligere venniner begynte å sende han bilder når de startet å bli kjent.

Det er leit å høre om :( Derimot er jeg av den oppfatning om at ting skjer når man slutter å fokusere på dem. Det skal sies at jeg har erfart akkurat det selv, derfor jeg mener det er viktig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Cbunke90z
Skrevet
4 minutter siden, Cbunke90z skrev:

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, nesten som at de du prøver å imponere kan lukte desperasjon. I mitt tilfelle behandler jeg nesten alle kvinner som venner foruten om de to jeg hadde noen øyeblikk med, så hadde jeg vært frisk ville jeg nok gitt ut mer enn bare trygge "vibber". Har ihvertfall vært det som har funket for meg når har kommet til å skaffe meg kvinnelige venner hvor pga oppførselen min med tanke på oppdragelsen jeg fikk på hvordan man skal behandle kvinner uten å bli tråkket på så sier de jeg er veldig safe. Men han som ikke hadde noen helse problemer opplevde jo at jenter som før bare ville være venner med han snudde plutselig totalt når han ikke lenger var ledig. Jeg sier ikke at alle jentene var sånn, men jeg vet om en som spesifikt brukte å leke litt med ham for hun kunne virke interessert og iblant klinte med ham når det bare var gutte og jente gjengen fra oppveksten som samlet seg. Og så sa hun at hun var full neste dag og ikke husket noen ting, men han var jo selvfølgelig forelsket i henne så at han fikk noe oppmerksomhet var bedre enn ingen. Men når han da havnet i et forhold så ville hun plutselig ta d til andre steget, jeg er glad for at han holdt seg til hun som flyttet hit for hun er en ordentlig dame som ikke har fordommer mot andre eller spiller spill med følelsene til ham. Jeg bare syntes det var synd at han måtte være alene så lenge før noen syntes han var verdt noe, for jeg vet han livet hans ikke har vært noen dans på roser, og måtte klare seg selv siden han var 16. For meg er lojalitet veldig viktig, ikke at alle meninger må være de samme, men jeg har defintivit lært pga alle opplevelsene mine hvem og hvem jeg ikke kan stole på, så de som ikke dytter unna en som meg fordi jeg er annerledes, når det hadde vært veldig lett å ignorere meg. Det er de folkene som virkelig fortjener den lykken de søker, vi som ikke er normale bør jo være en påminnelse at man ikke skal ta alt for gitt for å sette et perspektiv på hva som betyr noe. 

Jeg skal ikke si at jeg ville nektet å gjøre noe med det skulle jeg plutselig møte noen, men jeg er egentlig for rar og ødelagt til at et forhold hadde fungert. Hun hadde måttet være en veldig selvstendig kvinne, for man kan lene seg på meg emesjonelt, men jeg fungerer til lite annet. Mistet leiligheten min og måtte flytte hjem bare for å kunne ha råd til behandling og medisiner jeg trenger for å klare meg fra dag til dag. Så holder enda på å finne min egen identitet her i verden, når jeg var 16 og søstern min begynte å få barn tenkte jeg det var målet jeg en dag ville jobbe fram til. Å ta vare på og være med på å oppdra de barna er det nærmeste jeg har kommet til å føle meg forfyllt her i livet, men sykdom tok meg mer og mer ifra dem, og nå må de for det meste være sammen med meg isteden for at jeg kan klare å være sammen med dem. Så jeg kan ikke være forsørger, jeg kan ikke oppdra og sex vil være mye prøv og feil uten at vi vet hvilke limitasjoner jeg måtte ha, og å feile som mann på de områdene er hardt å innrømme, men jeg kan ikke lyve til meg selv om det heller. Jeg har innsett at et normalt liv kan jeg aldri ha så skulle jeg møte en dame som aksepterer alt det vil hun være verdt å beholde, men hva skal jeg gjøre for å føle meg til nytte slik jeg er nå er det store spørsmålet.

Ja, det blir litt sån lukt av desperasjon, og det tror jeg ikke fører noen ting godt med seg. Samtidig er det ikke alltid like lett i praksis, det vet jeg veldig godt! Men hva annet kan man prøve? For det fungerer ikke å ha hjertet i hånden som regel, men å stenge seg inne er heller aldri et godt alternativ. Et sted på midten er det man bør oppnå, men så var det det å komme seg dit da.

For en møkkadame hun damen til kompisen din var! Godt han møtte en som liker han for han :)

Og du, jeg håper virkelig du finner det du søker en dag, uansett hvor langt fremme det virker. Du virker ærlig og reflektert, og det mener jeg man kommer langt med. Jeg skjønner godt de følelsene du sitter på som mann, at man ikke får til såkalte "selvfølgeligheter". Samtidig tror jeg netopp derfor du gjør lurt i å være åpen om det. Bare husk på at vi har alle vårt, kanskje drømmedamen har noe ved seg som hun ikke føler seg noe kvinnelig av? Man kan aldri vite fremtiden, men å gå opp håpet på den, det håper jeg for din del du aldri gjør:hjerte:

Skrevet (endret)

.

Endret av Cbunke90z
Skrevet
On 14/12/2017 at 10:09 PM, AnonymBruker said:

JOMFRU MENN ER SYKT TURN ON! 

Jamen knall, da skal vi begynne å bruke det. Neste gang jeg treffer en søt jente skal jeg dra en snurt Kjell Bjarne: "Har aldri pult!" 

Takk for tipset. :nordvesta:

Skrevet
4 timer siden, Cbunke90z skrev:

Takk :)

Det vil være vanskelig å skjule i min del, for alternativet vil jo være å måtte lyve og få en kvinne jeg potensielt liker tror jeg er en latsabb som vil overleve på Nav penger ved å bo hjemme hos mor og far. Men jeg føler også at det blir veldig intens informasjon å sette på en annen person så tidlig. Den andre kvinnen jeg kysset sa at hun virkelig ville prøve å like meg mer enn en venn, som var grunnen til at vi klinte så tidlig, men at de følelsene bare ikke var der. Noe jeg aksepterer og forstår, selv om jeg nok har "lavere standard" om man skal tenke mer "tradisjonelt". Så er det forsatt ting for meg som enkelte kvinner gjør som er så turn off at jeg ikke kunne tenke meg et forhold med dem, for vi hadde ikke vært kompatible siden vi ser verden på vilt forskjellige måter. Men det er også to tanker jeg ikke klarer å bli kvitt hvor nr 1. er hun helt ærlig eller sier hun det for å ikke såre meg enda mer enn nødvendig ved å si at hun vil stoppe på vennenivå. Nr 2. jeg tenker iblant om jeg hadde fått mer tid hvor d ikke blir seriøst så tidlig for å bli mer kjent så kanskje hun hadde endt opp med å utvikle følelser. Samtidig har jeg ikke hatt noe problem med å bli venn med kvinner før, og de føler jo ikke noe mer for meg, greit nok jeg har ikke prøvd meg på dem så hadde jeg vært frisk kanskje jeg hadde endt opp med en av dem. Men det må jo være en grunn til at de liker å ha meg med på jentefestene sine selv om de vet at jeg er hetrofil (de som før mobbet og mente jeg måtte være homofil siden jeg var unable to close, sluttet når d ikke ble kult å gå etter kreftgutten). Jeg tror det jeg ønsker mest er å kan finne en måte hvor det ikke behøver å bli så alvorlig i starten, men samtidig at hun ikke skal føle seg lurt til å ha blitt forelsket i meg. Jeg er en dårlig person, men jeg er ikke så ond at jeg hadde villet lure noen jeg liker inn i et forhold med meg ved å presentere noe som ikke er sant. 

Bare hyggelig :)

Alt av informasjon trenger man ikke dele på et tidlig stadie av et potensielt forhold. Dessuten har du vært syk, og er også syk (korriger meg gjerne dersom sistnevnte ikke stemmer). Nettopp fordi du har jo en grunn til å feks bo hos mor og far, du er en veldig god grunn til det. Jeg tror du må slippe taket på hun som du kysset med, altså se på det som en erfaring rikere. For basert på hva du forteller her, har du mye å by på, for den rette damen. For hvorfor er du egentlig en dårlig person?

Skrevet

Har ikke lest svar, men ja desverre. Fullstendig turn off. Hadde ikke klart det. Mest fordi jeg hadde visst du var usikker, og det er no go for meg. Så anbefaler at du ikke nevner det og fake you skills till you make it 🤭

Anonymkode: 3caf6...a8d

Skrevet

Mange sære damer der ute...

Anonymkode: 4851c...d02

Skrevet
På 18.12.2017 den 17.01, AnonymBruker skrev:

Øhh.. Om penis ikke er av bra nok kaliber så påvirker det den seksuelle selvtilliten til en mann. Du kan ikke knulle ei dame ordentlig uten stor kuk. Men antar at dette ikke er et problem du har. Vær litt realistisk her, om TS hadde forstørret kuken sin kirurgisk ville det garantert gitt han mer selvtillit og sex vil kommet naturlig

Anonymkode: e8110...b39

Jo da. Min beste sex hadde jeg med en som var "lite". Han kunne sine saker og var herlig i senga. Det er nok menn som er mest opptatt av størrelse. 

Hilsen kvinne på 50.

Anonymkode: 7a569...21c

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo da. Min beste sex hadde jeg med en som var "lite". Han kunne sine saker og var herlig i senga. Det er nok menn som er mest opptatt av størrelse. 

Hilsen kvinne på 50.

Anonymkode: 7a569...21c

Han kompenserte vel godt da, for isolert sett gir ikke en gjennomsnittlig/mindre penis like mye nytelse vaginalt som en over gjennomsnittet. Altså, man må kompensere så hardt at det lille problemet blir glemt. 

Skrevet
På 14.12.2017 den 22.09, AnonymBruker skrev:

JOMFRU MENN ER SYKT TURN ON! 

Virkelig, elsker menn som ikke har vært i andres fitter før min. Med andre ord ubrukte menn.

jeg hadde blitt kjempe glad! Er skjeldent man finner jomfru menn for tiden.

Anonymkode: 49822...d29

Sjeldent, ikke skjeldent.

Kan man ikke da bare juge om at man er jomfru da? det skal jeg gjøre til helgen hvis det byr seg noen muligheter.

Anonymkode: 61135...e31

Skrevet (endret)

.

Endret av Cbunke90z
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kompenserte vel godt da, for isolert sett gir ikke en gjennomsnittlig/mindre penis like mye nytelse vaginalt som en over gjennomsnittet. Altså, man må kompensere så hardt at det lille problemet blir glemt. 

Trenger ikke å kompensere engang. Faktigst er ikke kvinner så intressert i kuken engang, selv om du nekter å tro det. Lesbiske jenter har ikke kuk. En kuk er egentlig en stakkarslig sak, som aldri får gjort nytten uansett størrelse. Klitoris mann, klitoris...

Anonymkode: f63e5...1bc

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke å kompensere engang. Faktigst er ikke kvinner så intressert i kuken engang, selv om du nekter å tro det. Lesbiske jenter har ikke kuk. En kuk er egentlig en stakkarslig sak, som aldri får gjort nytten uansett størrelse. Klitoris mann, klitoris...

Anonymkode: f63e5...1bc

Er du lesbisk? siden du synes peniser er så stakkarslige. Jeg er sikker på at heterofile kvinner syns små peniser er stakkarslige også, men en grov stake er noe annet. Det er nok ikke så stakkarslig. Det er direkte løgn å påstå noe annet enn at større er bedre. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Cbunke90z
Skrevet

Jeg ville syntes det er tiltrekkende. Ikke noe å være redd for, TS. :-)

Anonymkode: 7d491...27d

Skrevet

Jeg må være ærlig og si at jeg symes det er bare trist og litt ynkelig. Tror dette vil bli bare større problem for deg fremover.... Kjøp deg noe. 

Anonymkode: 556c0...7e6

Skrevet
På 20.12.2017 den 18.37, Cbunke90z skrev:

I steden for at foreldrene mine kan nyte pensjonist tilværelsen, har de måttet bli pleiere. Jeg betaler hele tiden ekstra når jeg har mulighet for "arbeidet" de må gjøre for å hjelpe meg i hverdagen, men det er ikke rettferdig at de overhode skal måtte tenke på meg på det viset lenger, jeg er ikke 18 lenger og burde kunne klare meg selv. Både de og søstern min er redd for at jeg kommer til å ha nok et øyeblikk hvor jeg gir opp, KG er ikke en side hvor man kan si ting som det er, så for å si d sånn hadde det ikke vært for at søstern min kom hjem en dag tidligere fra hytta enn planlagt kunne jeg ikke skrevet dette nå. Og det gir meg bare enda mer skyldfølelse for jeg hadde planert det sånn at ingen i familien skulle måtte finne meg før det var over, på sykehuset, og isteden for å bli sint ble de bare mer beskyttende og jeg fortjener det ikke. Når jeg ser på søstern min og resten av familien så hadde de aldri problemer med å måtte være en byrde på det viset. Hun gikk igjennom normale tenårings ting hvor det var litt krangel mellom henne og moren min men det er helt innafor normal oppvekst. Ja jeg skal innrømme at det før har ligget litt sjalusi der, men ikke fordi jeg mener at hun ikke fortjente den oppveksten hun hadde kontra det jeg opplevde. Jeg skjønte bare ikke hva jeg gjorde annerledes i forhold til henne. For jeg hadde gjort hva som helst for å bare ha halvparten av det hun hadde helt naturlig. Det var ikke før flere år senere at jeg innså at jeg var annerledes selv før jeg ble syk. Levde heller i hode mitt med enten bøkene jeg leste eller mine egne historier og karakterer, for jeg tenkte om det beste menneskeheten hadde å tilby var de som gjorde skole dagene mine om til et helvete, så ville jeg heller kjøre på mitt. Jeg hadde den fordelen at det skolen hadde å tilby ikke var særlig utfordrende så når jeg da stakk av kunne ingen klage på resultatet siden jeg dro opp gjennomsnitte. Men der ligger også problemet, jeg kunne ikke vente på å bli voksen og var så konsentrert på å bare bli ferdig med den idiotiske lovpålagte skolegangen, for å starte eget firma for å forhindre at noen andre måtte gå igjennom d jeg hadde opplevd, at når jeg ble syk slo livet meg i en så hard annen retning at jeg ikke kan komme meg tilbake. Når du vet det som jeg vet, og ikke gjør noe med det for å forandre eller stopper den syklusen jeg gikk igjennom, så er det min feil når andre opplever det samme. Det er ikke godt nok å si at "jeg har i det minste ikke videreført det negative jeg har opplevd". Leger liker å kaste all slags diagnoser etter en når man ikke passer inn i mønstre de ser, alt fra depresjon, angst, post traumatisk stress, og lignende. Men var ikke før jeg kom til utlandet og fikk fastslått at jeg har Low Latent Inhibition, at familien forsto hvorfor jeg ikke var som andre selv før jeg ble syk heller. Ja det hjalp ikke at jeg fikk kreft, og så senere betennelse i prostataen, og de sier det er derfor jeg føler jeg har mistet mer kontroll over livet enn andre siden hjernen min jobber på en annerledes måte enn folk flest. Samtidig føler jeg det er en bullshit unnskyldning til å ikke gjøre noe med det jeg ser på som feil. 

Eneste jeg har lyst til å si til deg, er takk for at du deler og gi deg en klem:klem:

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke alle kvinner like, det er mange umodne kvinner, selv de tror de er tøff når de skriver innpå her. Men det er rart så mange problemer skal kunne fanges i en portal. Personlig liker jeg ikke kvinner som banner og er stygg i språket, heller ikke dem som er løse. 

Anonymkode: 510b1...e23

Skrevet (endret)

.

Endret av Cbunke90z

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...