AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #61 Skrevet 16. desember 2017 Størrelse har litt å si ved at en større penis er mer stimulerende ved samleie. Det er deiligere for kvinnen rett og slett å bli penetrert av en tykk penis. Dette vet du sikkert allerede, og det løfter ikke akkurat selvtilliten din at ditt eget kjønnsorgan ikke er kapabel til å gjøre samme jobben som en stor penis. Har du vurdert kirurgisk penisforstørrelse? Øke lengden er nok litt dyrere, men prisen på en penisfortykkelse er heller rimelig. Tykkelse er også viktigst om du ønsker å gi jenta godfølelse i musa. Akkurat nå er det sikkert vanskelig å bryte ut av den muren du har bygd rundt deg, men en forstørrelse kan kanskje gi deg selvtilliten du trenger for å komme deg ut. En større penis gir selvtillit, og med god grunn for jentene digger det Anonymkode: e8110...b39
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #62 Skrevet 16. desember 2017 På 14.12.2017 den 23.33, Jolene skrev: Turnoff. Hadde kledd på meg, og reist. Orker ikke å ha en partner jeg må lære opp i sengen med helt fundamentale ting. Syns du virker som ei kvinne uten empati og medfølelse for andre. DET er turn off det. Selv om man er en egoistisk person som kun tenker på seg selv, så bør man ha innsikt til å ikke si sånne ting til folk som sliter med et problem! Anonymkode: f63e5...1bc 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #63 Skrevet 16. desember 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Størrelse har litt å si ved at en større penis er mer stimulerende ved samleie. Det er deiligere for kvinnen rett og slett å bli penetrert av en tykk penis. Dette vet du sikkert allerede, og det løfter ikke akkurat selvtilliten din at ditt eget kjønnsorgan ikke er kapabel til å gjøre samme jobben som en stor penis. Har du vurdert kirurgisk penisforstørrelse? Øke lengden er nok litt dyrere, men prisen på en penisfortykkelse er heller rimelig. Tykkelse er også viktigst om du ønsker å gi jenta godfølelse i musa. Akkurat nå er det sikkert vanskelig å bryte ut av den muren du har bygd rundt deg, men en forstørrelse kan kanskje gi deg selvtilliten du trenger for å komme deg ut. En større penis gir selvtillit, og med god grunn for jentene digger det Anonymkode: e8110...b39 Mvh hilsen mann.. Anonymkode: f63e5...1bc 2
Cbunke90z Skrevet 16. desember 2017 #64 Skrevet 16. desember 2017 (endret) . Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z
Cbunke90z Skrevet 16. desember 2017 #65 Skrevet 16. desember 2017 (endret) . Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z
Jolene Skrevet 16. desember 2017 #66 Skrevet 16. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns du virker som ei kvinne uten empati og medfølelse for andre. DET er turn off det. Selv om man er en egoistisk person som kun tenker på seg selv, så bør man ha innsikt til å ikke si sånne ting til folk som sliter med et problem! Anonymkode: f63e5...1bc Jaja. Har masse empati for andre, men har svart på en problemstilling på et internettforum. Dersom man ikke takler ulike meninger, burde man kanskje ikke laget en tråd Har heldigvis aldri hatt noen problemer med draget på menn heller forøvrig.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #67 Skrevet 17. desember 2017 13 timer siden, Jolene skrev: Jaja. Har masse empati for andre, men har svart på en problemstilling på et internettforum. Dersom man ikke takler ulike meninger, burde man kanskje ikke laget en tråd Har heldigvis aldri hatt noen problemer med draget på menn heller forøvrig. Handler jo egentlig om hvordan man sier ting. Blir som å si til ei jente som har spiseforstyrrelser at dette er noe du selv må ta tak i. Til syvende å sist er det ditt problem osv osv. Man må kunne klare å sette seg inn i andre sitt problem uten å ha en ovenfra og ned holdning. Det hjelper vel ikke TS i det helle tatt? Anonymkode: f63e5...1bc
Jolene Skrevet 17. desember 2017 #68 Skrevet 17. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Handler jo egentlig om hvordan man sier ting. Blir som å si til ei jente som har spiseforstyrrelser at dette er noe du selv må ta tak i. Til syvende å sist er det ditt problem osv osv. Man må kunne klare å sette seg inn i andre sitt problem uten å ha en ovenfra og ned holdning. Det hjelper vel ikke TS i det helle tatt? Anonymkode: f63e5...1bc Har man spiseforstyrrelser må man jo ta tak i det selv til syvende og sist. Og nei, jeg skjønner ikke hvordan noen over en viss alder kan ha unngått å ha hatt sex såfremt det ikke er noe medisinsk galt med dem. 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #69 Skrevet 17. desember 2017 15 timer siden, Jolene skrev: Jaja. Har masse empati for andre, men har svart på en problemstilling på et internettforum. Dersom man ikke takler ulike meninger, burde man kanskje ikke laget en tråd Har heldigvis aldri hatt noen problemer med draget på menn heller forøvrig. TS her, jeg har ikke sagt noe om din mening Husk er flere her som er anonyme og troller og tar opp egne ting i tråden. Bare så du er klar over det. Men jeg skjønner vi hadde vært en dårlig match i allefall Anonymkode: ba976...62e
Jolene Skrevet 17. desember 2017 #70 Skrevet 17. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, jeg har ikke sagt noe om din mening Husk er flere her som er anonyme og troller og tar opp egne ting i tråden. Bare så du er klar over det. Men jeg skjønner vi hadde vært en dårlig match i allefall Anonymkode: ba976...62e Jepp, følger med på kodene, men greit med en påminner likevel Vi hadde nok vært en dårlig match, men ikke gi opp! Bare fordi én skriver nei, er jo ikke det ensbetydende med at andre ville svart det samme ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #71 Skrevet 17. desember 2017 Turn ON for min del Kvinne 27 år Anonymkode: 5b90d...bf7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #72 Skrevet 17. desember 2017 På 16.12.2017 den 12.37, AnonymBruker skrev: Mvh hilsen mann.. Anonymkode: f63e5...1bc Og så? Gjør ikke det jeg sier usant... Anonymkode: e8110...b39
Cbunke90z Skrevet 18. desember 2017 #73 Skrevet 18. desember 2017 (endret) . Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z 1
Jolene Skrevet 18. desember 2017 #74 Skrevet 18. desember 2017 1 time siden, Cbunke90z skrev: Nå har jeg og TS medisinske problemer men hva er d ikke å skjønne? Sex er ikke en selvfølge å få bare fordi man er frisk, jeg sier d ikke med bitterhet, men ren fakta, d er rett og slett enklere når d kommer til å finne noen å ha sex med for kvinner. Jo om du er en mann som trener mye og har god inntekt kan du være mer "kresne". Har en venn som alltid har 3,4 jenter på roterende lager. Men de brydde seg ikke om han før han fikk vaskebrett, dyr leilighet, flott bil og merke klær. Kvinner trenger ikke alt d for å få samme oppmerksomhet, d er veldig lett for kvinner å si de bryr seg mer om personlighet, og i forhold har de helt rett, men om vi snakker bare sex kan du ikke benekte hva kvinner flest går etter. Jeg er ikke enn "good guy" som har blitt oversett, tvertimot jeg er nok blitt en veldig dårlig person som knapt har vært med på løpet i d hele tatt. Men min venn derimot var og er fortsatt en flott fyr, som må endre good guy instinktene han har når han ikke er i forhold for selv med sin suksess i livet må han vise seg på en viss måte for å dra damer. Noe jeg synes er synd for han må late som at han er enn annen person når han ønsker å ha sex med noen han synes er attraktiv. Jeg er ikke uenig med deg når det kommer til forskjellene mellom kvinner og menn. Derimot er jeg uenig med resten. Selvtillit har alt å si for begge kjønn, har man det er det ikke vanskelig å oppnå det man ønsker med det motsatte kjønn. Du har forøvrig min fulle forståelse mtp helsen din. Håper at det vil bedre seg for deg
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #75 Skrevet 18. desember 2017 Jeg ville rett og slett ikke sagt så mye om det når du møter en dame TS. Noen kvinner kan tenne på det, men ikke alle. Anonymkode: ff6a2...28e
QuestionEverything Skrevet 18. desember 2017 #76 Skrevet 18. desember 2017 På 16.12.2017 den 11.56, AnonymBruker skrev: Størrelse har litt å si ved at en større penis er mer stimulerende ved samleie. Det er deiligere for kvinnen rett og slett å bli penetrert av en tykk penis. Dette vet du sikkert allerede, og det løfter ikke akkurat selvtilliten din at ditt eget kjønnsorgan ikke er kapabel til å gjøre samme jobben som en stor penis. Har du vurdert kirurgisk penisforstørrelse? Øke lengden er nok litt dyrere, men prisen på en penisfortykkelse er heller rimelig. Tykkelse er også viktigst om du ønsker å gi jenta godfølelse i musa. Akkurat nå er det sikkert vanskelig å bryte ut av den muren du har bygd rundt deg, men en forstørrelse kan kanskje gi deg selvtilliten du trenger for å komme deg ut. En større penis gir selvtillit, og med god grunn for jentene digger det "muh dick"
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #77 Skrevet 18. desember 2017 1 time siden, QuestionEverything skrev: "muh dick" Øhh.. Om penis ikke er av bra nok kaliber så påvirker det den seksuelle selvtilliten til en mann. Du kan ikke knulle ei dame ordentlig uten stor kuk. Men antar at dette ikke er et problem du har. Vær litt realistisk her, om TS hadde forstørret kuken sin kirurgisk ville det garantert gitt han mer selvtillit og sex vil kommet naturlig Anonymkode: e8110...b39
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #78 Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Øhh.. Om penis ikke er av bra nok kaliber så påvirker det den seksuelle selvtilliten til en mann. Du kan ikke knulle ei dame ordentlig uten stor kuk. Men antar at dette ikke er et problem du har. Vær litt realistisk her, om TS hadde forstørret kuken sin kirurgisk ville det garantert gitt han mer selvtillit og sex vil kommet naturlig Anonymkode: e8110...b39 Er ingen som tar denne gnålingen om stor penis fra deg seriøst. Snakk heller med eksperter på seksualitet så får du høre at størrelsen ikke har noe å si, med mindre det er snakk om mikro. Tilogmed mikro kan nå g-pungtet å gi ei dame orgasme. Har du tatt operasjon siden du er så opptatt av at menn skal operere seg, eller har du sex med kvinner? Anonymkode: f63e5...1bc 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #79 Skrevet 18. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ingen som tar denne gnålingen om stor penis fra deg seriøst. Snakk heller med eksperter på seksualitet så får du høre at størrelsen ikke har noe å si, med mindre det er snakk om mikro. Tilogmed mikro kan nå g-pungtet å gi ei dame orgasme. Har du tatt operasjon siden du er så opptatt av at menn skal operere seg, eller har du sex med kvinner? Anonymkode: f63e5...1bc Jeg er faktisk ekspert på penisstørrelse og dets relasjon til kvinner. De "ekspertene" du prater om er styrt av PK, og ikke av realiteten. Anonymkode: e8110...b39
Cbunke90z Skrevet 18. desember 2017 #80 Skrevet 18. desember 2017 (endret) . Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå